niksa said:Ja svog nisam nikako otvarao... dok ide-ide. Prosao je oko 80000 km bez kvara. Doduse na 80kkm prstena vise nije bilo, ni prstena ni onih federa ispod uljnog prstena.
vragec said:ima kad se potrudis,kao sto sam ja.
z-1000mk said:Da, al ja se trudim za onog 200 ili 250 pa sam več trudan ostal :shock:
A vi kaj pričate gluposti za kawasaki ste to u kupusnom listu pročitali? :jesus:
Jebla vas honda... alacdolje:
z-1000mk said:Moj z1000 1978 u životu se ni dogodilo da ne upali iz prve...
Čak i bez benzina ostane kad upeljam u moju ulicu...
Brijem da nisi nikad vozil kawasaki... alacdolje:
vragec said:kad budem kupva jaci motor to ce sigurno bit ili ninja ili r6,svi se motori kvare,neki manje neki vise ali japanci su po izgledu,kvalitrti i performansama ipak najbolji.
Zildjian said:mislim da je aprilia RX najjaca... 34ks
Stone said:Vozil sam krosera kx 250 ali po kroseru nemreš prmjeniti misljenje jer svi idu otprilike jednako i isto se kvare...
Meni je z1000 zakon motor po izgledu ali čul sam previše priča da se kvari previše
nofear111 said:Ja sam imao jednom Kawasaki KMX 125, imao je 30 ks, bio je dosta izdrzljiv s obzirom sta sam mu sve radio! U 15.000 km jednom sam radio generalku i to je to! Bio sam super zadovoljan! Evo i slike!
AnteK said:KMX 125 je imao 24 KS, a KMX 200 je imao 30 KS. 15.000 km za KMXa je znak
lošeg održavanja ili slično, prelazili su oni višestruko više bez "generalki" .