Imao sam ga prije nekih 13 godina. Mogu ga samo pohvalit. To je kawasakijev najjaci model i klasi 125 (KMX ima 25) kdx 32 KS, normalno otvorena verzija. Kao i sve 125-tice ima onaj ventil na ispuhu koji se otvara na 6000okr i mehanicki je a ne pokretam elektromotorom pa nije sklon kvarenju. Cilindar je presvucen nikasilom, i prsteni su neki skupi i tvrdi tako da je prvo otvaranje motora predvidjeno na 50000 km. Jedino odrzavanje je skupo ulje za mjesavinu, jer se ti motori vrte do 12000 i trebas mijenjat lanac i lancanike cesto, jer nesmijes stavit O-ring zbog male snage motora.
Ja svog nisam nikako otvarao... dok ide-ide. Prosao je oko 80000 km bez kvara. Doduse na 80kkm prstena vise nije bilo, ni prstena ni onih federa ispod uljnog prstena.
Jedini problem sam imao sa sajlom od brzinomjera i Tvornickim auspuhom koji se brzo zacepi. Ali u tom trenu mi je gigi (Aljinovic) pomogao sa svojim prigusivacem sa svog trkaceg nsr-a. Nakon toga motor je do smrti isao bez problema.
evi ti dvi slike.