kdx125

z-1000mk said:
Jest dok ide, a to je rijetko... :palacdolje:

Dva puta na sezonu sam mjenjo klip i cilindar, onda sam stavio pollini 155ccm (42ks) i duže je trajo od originala  :misli:

Ljudi ne kupujte motore od cigana... :jesus:
polini inace duze traje... i 154cc je.
 
moj kdx ima 32ks i napravljena je generalka prije nego sam ga kupio,zasad mi se sviđa ide i sve ostalo je odlicno.
.
 
a za koliko para???
moram priznat da sam do sad čuo za kmx,pa koliko je to star motor?? :misli:
 
niksa said:
Imao sam ga prije nekih 13 godina. Mogu ga samo pohvalit. To je kawasakijev najjaci model i klasi 125 (KMX ima 25) kdx 32 KS, normalno otvorena verzija. Kao i sve 125-tice ima onaj ventil na ispuhu koji se otvara na 6000okr i mehanicki je a ne pokretam elektromotorom pa nije sklon kvarenju. Cilindar je presvucen nikasilom, i prsteni su neki skupi i tvrdi tako da je prvo otvaranje motora predvidjeno na 50000 km. Jedino odrzavanje je skupo ulje za mjesavinu, jer se ti motori vrte do 12000 i trebas mijenjat lanac i lancanike cesto, jer nesmijes stavit O-ring zbog male snage motora.

Ja svog nisam nikako otvarao... dok ide-ide. Prosao je oko 80000 km bez kvara. Doduse na 80kkm prstena vise nije bilo, ni prstena ni onih federa ispod uljnog prstena.

Jedini problem sam imao sa sajlom od brzinomjera i Tvornickim auspuhom koji se brzo zacepi. Ali u tom trenu mi je gigi (Aljinovic) pomogao sa svojim prigusivacem sa svog trkaceg nsr-a. Nakon toga motor je do smrti isao bez problema.

evi ti dvi slike.

 
A pazi kosu ....
 
Zildjian said:
polini inace duze traje... i 154cc je.

Po kojoj logici? :misli:
 
motor je odlican barem sto se mene tice,a sto se tice izdrzljivosti svi su 2t motocikli isti,mozda neki izdrze koji kilometar vise ali to je nebitna razlika jedino su neki po preformansama i izgledu bolji,svak ima svoj ukus.