Keeway Speed 125-dojmovi i utisci-13500km

gastajbarter

Well-known member
Prica pocinje prosle godine u Lipnju…kupljen od prvog vlasnika sa 1800km na satu..stanje ko nov.
Voznja do kuce po kisi :021:..nema problema za malog kineza..ide kroz vodu ko camac.
Zamjenjeno ulje I svjecica na 2000km Mulac ga preuzima u svoje ruke I pocinje nemilosrdno zavrtanje u blockade. :mrgreen:  Motul 5100 jedan litar svako 3000km I mashina podnosi  torture bez zamjerke. Klackalice ventila su oko 8000km dobile malo lufta pa preko 6000rpm radi ko traktor  Tomo Vinkovic al jos uvijek ide. Na 13000km pocascen sa Motulom 300V I novom svjecicom-filter zraka dobio malo svjezeg zraka iz kompresora I to je to sto se tice odrzavanja. Kratko svjetlo naprijed I jedna sijalica od stop svjetla-to su svi dijelovi koji su dosad crkli.Dotezanja svih vijaka svako malo spada u standardno odrzavanje svih jednocilindrika.
Ukupan dojam sve za 5. Za ulozenih 1000 eura dao je i vise nego sto treba,a eto nije nijednom ni zastuco.Pali na prvi zub..malo zagrijes mashinu u mjestu i gaaas. Ovjes normalno nije Ohlins I za dvoje je premekan, kocnice dobre tj za max brzinu od 90km/h odlicne.Sjediste dobro za krace ture..sve preko 200km u danu je mucenje za donji dio ledja. Nije neki san snova al ima dva tocka i ide..odlican za ucenje.Za krace prigradske voznje sporednim putevima ko stvoren…dokaz da netreba puno para da se izmami onaj glupavi smjesak na licu :D
Par slikica za kraj

 
gastajbarter said:
Prica pocinje prosle godine u Lipnju…kupljen od prvog vlasnika sa 1800km na satu..stanje ko nov.
Voznja do kuce po kisi :021:..nema problema za malog kineza..ide kroz vodu ko camac.
Zamjenjeno ulje I svjecica na 2000km Mulac ga preuzima u svoje ruke I pocinje nemilosrdno zavrtanje u blockade. :mrgreen:  Motul 5100 jedan litar svako 3000km I mashina podnosi  torture bez zamjerke. Klackalice ventila su oko 8000km dobile malo lufta pa preko 6000rpm radi ko traktor  Tomo Vinkovic al jos uvijek ide. Na 13000km pocascen sa Motulom 300V I novom svjecicom-filter zraka dobio malo svjezeg zraka iz kompresora I to je to sto se tice odrzavanja. Kratko svjetlo naprijed I jedna sijalica od stop svjetla-to su svi dijelovi koji su dosad crkli.Dotezanja svih vijaka svako malo spade u stadarno odrzavanje svih jednocilindika.
Ukupan dojam sve za 5. Za ulozenih 1000eura dao je I vise nego sto treba,a eto nije nijednom ni zastuco.pali na prvi zub..malo zagrijes mashinu u mjestu I gaaas. Ovjes normalno nije Ohlins I za dvoje j e premekan, kocnice dobre tj za max brzinu od 90km/h odlicne.Sjediste dobro za krace ture..sve preko 200km u danu je mucenje za donji dio ledja. Nije neki san snova al ima dva tocka i ide..odlican za ucenje.Za krace prigradske voznje sporednim putevima ko stvoren…dokaz da netreba puno para da se izmami onaj glupavi smjesak na licu :D
Par slikica za kraj


(y) (y) (y)


bitno da gura i ne ostavi te negdje u šumi bogu iza nogu! :mrgreen: :mrgreen:

dosta podsjeća na ibru...
 
glavno da si sretan i zadovoljan, te da si svoju sreću podjelio s nama  :021:
 
velika šteta što ih nema bar od 250ccm  :palacdolje: