gastajbarter
Well-known member
Prica pocinje prosle godine u Lipnju…kupljen od prvog vlasnika sa 1800km na satu..stanje ko nov.
Voznja do kuce po kisi :021:..nema problema za malog kineza..ide kroz vodu ko camac.
Zamjenjeno ulje I svjecica na 2000km Mulac ga preuzima u svoje ruke I pocinje nemilosrdno zavrtanje u blockade. Motul 5100 jedan litar svako 3000km I mashina podnosi torture bez zamjerke. Klackalice ventila su oko 8000km dobile malo lufta pa preko 6000rpm radi ko traktor Tomo Vinkovic al jos uvijek ide. Na 13000km pocascen sa Motulom 300V I novom svjecicom-filter zraka dobio malo svjezeg zraka iz kompresora I to je to sto se tice odrzavanja. Kratko svjetlo naprijed I jedna sijalica od stop svjetla-to su svi dijelovi koji su dosad crkli.Dotezanja svih vijaka svako malo spada u standardno odrzavanje svih jednocilindrika.
Ukupan dojam sve za 5. Za ulozenih 1000 eura dao je i vise nego sto treba,a eto nije nijednom ni zastuco.Pali na prvi zub..malo zagrijes mashinu u mjestu i gaaas. Ovjes normalno nije Ohlins I za dvoje je premekan, kocnice dobre tj za max brzinu od 90km/h odlicne.Sjediste dobro za krace ture..sve preko 200km u danu je mucenje za donji dio ledja. Nije neki san snova al ima dva tocka i ide..odlican za ucenje.Za krace prigradske voznje sporednim putevima ko stvoren…dokaz da netreba puno para da se izmami onaj glupavi smjesak na licu
Par slikica za kraj
Voznja do kuce po kisi :021:..nema problema za malog kineza..ide kroz vodu ko camac.
Zamjenjeno ulje I svjecica na 2000km Mulac ga preuzima u svoje ruke I pocinje nemilosrdno zavrtanje u blockade. Motul 5100 jedan litar svako 3000km I mashina podnosi torture bez zamjerke. Klackalice ventila su oko 8000km dobile malo lufta pa preko 6000rpm radi ko traktor Tomo Vinkovic al jos uvijek ide. Na 13000km pocascen sa Motulom 300V I novom svjecicom-filter zraka dobio malo svjezeg zraka iz kompresora I to je to sto se tice odrzavanja. Kratko svjetlo naprijed I jedna sijalica od stop svjetla-to su svi dijelovi koji su dosad crkli.Dotezanja svih vijaka svako malo spada u standardno odrzavanje svih jednocilindrika.
Ukupan dojam sve za 5. Za ulozenih 1000 eura dao je i vise nego sto treba,a eto nije nijednom ni zastuco.Pali na prvi zub..malo zagrijes mashinu u mjestu i gaaas. Ovjes normalno nije Ohlins I za dvoje je premekan, kocnice dobre tj za max brzinu od 90km/h odlicne.Sjediste dobro za krace ture..sve preko 200km u danu je mucenje za donji dio ledja. Nije neki san snova al ima dva tocka i ide..odlican za ucenje.Za krace prigradske voznje sporednim putevima ko stvoren…dokaz da netreba puno para da se izmami onaj glupavi smjesak na licu
Par slikica za kraj