keramički aditivi

X-Spirit

Member
trazio sam malo po forumu o tim aditivima ali slabo sam nasao o njima, pa me zanima ovako, imam jedan problemcic, na cilindru su mi se pojavili mali risevi i trosi ulja, probao sam s obicnim aditivom no smoke ali nema pomoci, pa su mi neki rekli da bi bilo dobro probati s tim keramickim aditivom, da li je tko tocio to u zadnje vrijeme i kakva su vam iskustva, vidio sam da ljudi preporucuju liqui moly ceratec, koji je i relativno jeftin, jer vidio sam da je nekim aditivima cijena nevjerovatno visoka, takoder mi je nuden i motorkote za koji kazu da je jednak kao ceratec......
 
potpuno nepotrebna stvar....nema toga aditiva koji moze izlijeciti "bolestan" cilindar....Inace svi moderniji agregati a i oni manje moderni......apsolutno ne podnose te aditive...jer su materijali i tolerancije na takvom nivou da mu je aditiv potpuno nepotreban...cak i skodljiv....
 
skodljiv vise nego nepotreban  :mrgreen: a za motor koji umire jedini spas je rastaviti i reparirati  (y) nisu izmislili cudtvorni napitak za motore  :mrgreen:

a prouci malo motorkote ti nije za unisteni motor nego da produzi radni vjek zdravom motoru ,ali isprobano nema neke svrhe  :palacdolje:
 
RC46 said:
skodljiv vise nego nepotreban  :mrgreen: a za motor koji umire jedini spas je rastaviti i reparirati  (y) nisu izmislili cudtvorni napitak za motore  :mrgreen:

a prouci malo motorkote ti nije za unisteni motor nego da produzi radni vjek zdravom motoru ,ali isprobano nema neke svrhe  :palacdolje:
sta ce npr. keramicki aditiv mome motoru....kada su cilindri sa primjesom keramike....vec tvornicki.... :wink:
 
Svojevremeno sam koristio Motorkote na BMW E39. Koristio sam ga u jednoj izmjeni ulja na otprilike desetak tisuća kilometara. Redovito sam bilježio potrošnju goriva i prije i poslije, a ulje auto nije trošio i prije ni poslije. Apsolutno nikakve razlike nije bilo u potrošnji, a nije ništa ni škodilo jer je auto napravio još puuno km poslije (mislim da još uvijek radi). Moglo bi se zaključiti i da je zbog Motorkotea napravo toliko km. Pojma nemam, ali mislim da tvoj problem uništenog motora može riješiti samo prava reparatura.
 
teorija keramičkih aditiva je ustvari jako dobra......radi se o nano keramci,tekučoj koja se lijepi tek iznad 300 stunjeva celzijusa (inače djeluje kao ulje)...na dijelove koji  imaju nano,mikro oštečenja....rupice se popunjavaju a eventualni višak keramike....se trenjem raznese...da tako kažem izbrusi....po karteru se gdje je tem mala keramika neče lijepiti....dok po cilindrima i ležajevima hoće.....stvar teoretski super zamišljena....i vjerojatno radi dobro.

e sad ako ti treba generalka...treba generalka....tu nije problem u nano mikro rupicama i oštečenjima materijala....nego u malo večim zazorima...



 
zokx said:
Svojevremeno sam koristio Motorkote na BMW E39. Koristio sam ga u jednoj izmjeni ulja na otprilike desetak tisuća kilometara. Redovito sam bilježio potrošnju goriva i prije i poslije, a ulje auto nije trošio i prije ni poslije. Apsolutno nikakve razlike nije bilo u potrošnji, a nije ništa ni škodilo jer je auto napravio još puuno km poslije (mislim da još uvijek radi). Moglo bi se zaključiti i da je zbog Motorkotea napravo toliko km.

Koliko puno?
 
bmw m 5 said:
jebo ti bmw(sestak naravno) koji ne napravi 500.000 km bez generalne....a i aditivi mu nisu potrebni...

Zato i pitam... I četiri cilindra to naprave bez frke... (y)
 
AnteK said:
Koliko puno?

Kod mene do 100000, a kod slijedećeg vlasnika (koji ga još ima) valjda više od duplo toliko. Neznam točno, ali sa autom nikad nije bilo problema, osim sa dosadnom lampicom za airbag, a to je druga priča. I naravno šestak je.
 
Vjerojatno velike naftne kompanije nemaju dovoljno opremljene laboratorije i dobre strucnjake da bi sami proizveli neke aditive i trpali ih u ulja koja prodaju, a pri tome su im i marketinski odjeli losi pa to ne bi znali iskoristiti,

Mani se aditiva, radje kupuj kvalitetno ulje, redovno ga mijenjaj skupa s filterom (kvalitetnim) i ne gazi pilu dok se ulje nije zgrijalo.

Filozofija stara koliko i motor s unutarnjim sagorijevanjem.
 
bmw m 5 said:
jebo ti bmw(sestak naravno) koji ne napravi 500.000 km bez generalne....a i aditivi mu nisu potrebni...

meni je na bmw-u e34 2.4 td automatik dihtun glave riknul na 330 000 ali klipvi i karike i radilica sve ko novo slozil sam ga vozil i prodal jos se vozi i ne trosi previse ulja  (y)

nikad nije videl aditive i 90g je, ina super 3 na 6000km i filter svaki drugi put  (y)
 
Moj savjet,PROBAJ,odmoć ne može,a pomoć,možda i može :misli:
 
svi aditivi, pa čak i ceratec NISU preporučljivi za motore sa vlažnim (uljnim) kvačilom jer se lijepe za lamele i dolazi do proklizavanja i paljenja lamela...

za samu mašinu su OK....  (y)
 
strasilo said:
svi aditivi, pa čak i ceratec NISU preporučljivi za motore sa vlažnim (uljnim) kvačilom jer se lijepe za lamele i dolazi do proklizavanja i paljenja lamela...

za samu mašinu su OK....  (y)

...to su mi svi rekli, vozim automatik  :mrgreen:, pa taj dio problema iskljucujem...

...htio sam cuti malo iskustva, jer lako je ovima u trgovini pricat bajke sam da mi uvali aditiv...