Kickstart for piaggio leader 125-200

Status
Not open for further replies.

josko

Well-known member
jeli itko stavljao ovo




Kickstart conversion kit -PIAGGIO- Leader 125-200cc (short casin - Product data

 


Product Nr.: 9840329   on Stock:  

Name: Kickstart conversion kit -PIAGGIO- Leader 125-200cc (short casin
Price: 165,62EUR incl. 19% VAT.  
(Catalog price: 169,01EUR incl. 19% VAT. )
plus shipping and service costs (click here)
   



 
Kickstart conversion kit for Leader 125-200cc (short casings) and Quasar 250cc (short casings) engines.

Complete conversion kit to convert your engine to one that can be started with a kicksarter. Very usefull if your battery is unloaded.

The delivery does contain everything to convert your engine to kickstart operation. Not included is the kickstart!

Attention! Fits only on VXR200 if used with 125ccm crankshaft!


 
sta je to ???? Kaze....pase na vxr 200 samo ako se upotrebljava radilica od 125 ccm.... :shock: Neznam kako bi to funkcioniralo....Svi leader agregati imaju centrifugalni dekompresor na bregastoj.Nikad ga ti nemozes tolikom brzinom zakurblati koliko ga anlaser zavrti...a tada se aktivira i dekompresor.... :misli:
 
a zašto bi to neko stavljao :misli:
ako je baterija prazna lako se može napunit ima onih malih punjača nisu ni skupi previše
 
mv_agusta said:
a zašto bi to neko stavljao :misli:
ako je baterija prazna lako se može napunit ima onih malih punjača nisu ni skupi previše
Jednostavnije je zakurblati u tom slučaju nego raskopavati skuter da spojiš kleme na aku da ti neko da struje... S obzirom na cijenu neisplativo..
 
gusta said:
Jednostavnije je zakurblati u tom slučaju nego raskopavati skuter da spojiš kleme na aku da ti neko da struje... S obzirom na cijenu neisplativo..

kao što se reko gore...deklo od skippera...sklono pucanju baš zbog te kurble...
definitivno neisplativo...i nepreporučljivo...
 
da to je deklo od skipera, ja kad sam kupio scooter sam dobio i original i to,jos mi fali kurbla al je..s to...
 
igor86 said:
sta je cudno?

deklo od skipera
lako za deklo....ali sta pise da pase na vxr-a 200 samo ako se upotrebljava radilica od 125 ccm..??? To je cudno... :misli:
 
ne znam

al vidim sta su na ss prije pisali, al nist pametno, osim da ne dobijes sve sto ti treba

http://forum.svijetskutera.com/index.php?topic=31588.0
 
pa naravno...treba ti osovina kurble...opruga u poklopcu...gumeni ublazivaci...te ouzbljena sajba na varijatoru...I da ti to posalju...a nebude kompletno...Da se ubijes... :palacdolje:
 
bmw m 5 said:
sta je to ???? Kaze....pase na vxr 200 samo ako se upotrebljava radilica od 125 ccm.... :shock: Neznam kako bi to funkcioniralo....Svi leader agregati imaju centrifugalni dekompresor na bregastoj.Nikad ga ti nemozes tolikom brzinom zakurblati koliko ga anlaser zavrti...a tada se aktivira i dekompresor.... :misli:

Pa to je već postojalo... od 1999-2000.
2001 je Piaggio povukao Skippera 150 sa kurblom i proizvodio samo modele bez kurble iz razloga jer su se lomila i dekla i zupčanici. Stara Sfera 125 i Et4 125 su već imala problema sa zupčanicima kurble, ali najčešće bi ih se lomilo kad bi nekom drugome posudio motor i taj pokušavao skakati po kurbli.
U 6 godina rada u Piaggia samo jedan kupac je kupio kompletni set i to ugradio na svog skippera.
Ne znam zašto se mučiti i zajebavati sa kurblom.. Nova baterija je oko 200 kuna, a ako se ostane u kvaru, spojiš u tren skuter na kablove i vozi dalje....
Mislim da bi ugrađene kurble na sve skutere 4t preko 150 bile kratkog vijeka
 
Upravo tako. za te pare kupiš 5-6 baterija. Neka svaka traje po godinu i po dana, za to vrijeme ćeš i skuter bacit u smeće
 
Status
Not open for further replies.