Kilometri kod rabljenog motora

alex_zg

New member
Poz ekipa. Evo zanima me jedna činjenica. Uskoro kupujem polovnjaka 600 ili 650 ccm. Pošto prvi put kupujem veći motor iznad koje kilometraže se ne isplati kupiti motor tog ranga i zašto se većinom kilometraže rabljenih motora vrte oko 40000 - 47000 prijeđenih kilometara kod prodaje?
 
Ovisi koji tip motora, ako je tipa supermoto kao ktm onda je puno 40 tisuca 😜 a ako je japanac 4cyl onda se to tek razradilo na toj kilometrazi
 
  • Like
Reactions: Luke
Samo jednom sam bio na moto susretu i impresioniran sam kakve budale motocikl može istrpiti. Dakle, najviše je do vlasnika. Ako i supermoto prži i redovito servisira, nema problema. Danas svaki motor uz normalnu vožnju i održavanje napravi 100000 km bez greške.
 
Samo jednom sam bio na moto susretu i impresioniran sam kakve budale motocikl može istrpiti. Dakle, najviše je do vlasnika. Ako i supermoto prži i redovito servisira, nema problema. Danas svaki motor uz normalnu vožnju i održavanje napravi 100000 km bez greške.


Crvene se grane cijelu noc i onda ujutro griju masine dok popiju kavu 😂
 
Ako turiraju s jednom rukom slabi su to likovi.
Ima kod nas jedan pravi stručnjak. Nešto neviđeno.
On to radi sa obije ruke. Dlanovima. Jedan dlan ispod ručice gasa, a drugi iznad. Kad taj dlanovima zaroštilja čudim se da uopće sajle gasa mogu pratiti tu brzinu okretaja :)
 
  • Like
Reactions: SpoRRi
Ako nađeš motor od savjesnog višegodišnjeg vlasnika sa servisnom povijesti koja se može provjeriti, onda većinom kilometri uopće nisu problem. Veći su problem uništeni uglancani motori koji su promijenili hrpu vlasnika od kojih nijedan nije bio pri volji išta investirati u motor.
 
Teško. Ali ako pogledaš prometnu i glasi na onoga od koga kupuješ motor, po datumu izdavanja bar možeš vidjeti da li je on vlasnik 3 mjeseca ili 5 godina, meni bi već to bila neka indikacija i alarm za odustajanje od kupnje. Spike da ga je dobio pod račun u zamjeni za nešto su već jako isfurane, kupljen od starijeg gospodina koji ga je čuvao u dnevnom boravku i sl. obično govore o prekupcima koji pojma nemaju o povijesti motora i samo pokušavaju ubrati izvjesnu količinu provizije na slatkorječivost i garantiranje da je sve tip-top, izvlačenje od ozbiljnih pitanja i prividna samouvjerenost kako je ovo za tebe prilika života i da bolji motor za te pare ne postoji u svemiru. Takvi motori se obično sjaje ko pasja jaja, utrošeno 100-injak kuna na sprejeve za gume, plastike i ostalo i to je obično jedino ulaganje koje su dobili od prekupca.
 
  • Like
Reactions: Village
Ja osobno bih kupio motor sa "puno" kilometara (kupio sam DR 350 sa oko 65000 km), tada je cijena motora niža, mala je vjerojatnost da je neki vlasnik muljao sa kilometražom, a u konačnici za razliku u cijeni između tog motora i nekog sa 15000 km, napraviš generalku na motoru (ako bude potrebno).

DR i dalje radi kao sat i svakodnevno ga koristim.

Godište i pređena kilometraža ne moraju biti presudni faktor kod kupovine, može biti neki neodgovorni vlasnik novijeg motora koji je štedio na ulju i filterima, palio gume po moto susretima i držao motor u blokadi.
 
Ja bi (da kupujem rabljene, a do sada nisam) vise pazio na broj vlasnika prije mene nego na kilometrazu, idealno da je od prvog vlasnika jer tada i opce stanje (cisto onak, vizualno) motora bi puno govorilo u tom slucaju, ali ako je bilo vise vlasnika i pogotovo ako je stariji motor, nema sanse da znas kako su ga koristili, odrzavali i sl i tada treba imat znanje kako pregledat motor prije kupovine, a i tada je sansa da je nesto upitno sto nije "na oko ili uho" vidljivo bitno veca
 
Složio bih se da kilometri ne bi trebali biti najveći upitnik jer uvijek je ista priča kad netko pita za rabljeni motor: stanje, stanje i stanje. Svi proizvođači i svi modeli imaju neke mušice, uglavnom rješive osim kad lokalni znalci uzmu stvari u svoje ruke. :mrgreen:
 
To što baš ne bi trebalo biti u najvećem upitniku ispada da baš i je.
Kupio 2 nova. Oba vozio u ovlašteni servis i oba nakon 2 godine prodavao. Ni na jednom niti crtice niti pad sa nogara. Imali nešto malo preko 20t km. Lanac, lančanici i gume stavljeno sve novo.
Jedva prodao, jer eto puno je to km kad na Njuški isti takvi imaju po 8 ili i manje.

Pametni prijatelj ode sam neki dan i kupi zr7 2004. Bože, veću drlju davno nisam vidio. Izudaran, izubijan, mašina melje, dimi, grbav cijeli, ručicu kvačila nemoš stisnut, jedva upali, ali kaže ponosno sa osmjehom na licu: Vidi sat. Prešao samo 35t km
 
Složio bih se da kilometri ne bi trebali biti najveći upitnik jer uvijek je ista priča kad netko pita za rabljeni motor: stanje, stanje i stanje.

A ja mislio da je glavno pitanje: "I koja je zadnja cijena?" ;-)
 
Pa tko jos vjeruje satovima na motorima
Bitno je samo stanje motora
Tko nije strucnjak plati pregled i da zna sta kupuje
Price sa brojem vlasnika, biografije, koliko je kod tebe i sl. Su za debile
 
Ni najednom motoru do sad nisam muljao s km, isto tako mogu ruku u vatru staviti i za svoju ekipu.
Nije baš sve tako crno, i ako ne kažem da se to ne radi
 
Ja znam nekoliko motora koji su imali tezak zivot pa je na 50.000 bilo vecih problema sa motorom/mjenjacem. Pravih 50.000

A opet r1 od frenda ima 120.000. Drugi vlasnik, nikad radili sranja s njom znaci normalna voznja naravno u okretaje i pun gas i svega je vidjela ali se motor grijalo hladilo mjenjalo ulje itd i motor kad ga se vidi djeluje jako uredno

Ako je totalno nepoznata povjest motora ili poznata a da je divljano (gume, pucanje, nemaran vlasnik itd) ja nebi kupovao motor sa preko 50.000.

Ako je pazen , znaju se vlasnici i sam motor, ja bi ga uzeo i sa 75.000

Naravno nije 75.000 kraj, neki su prosli i 150.000 bez vecih problema

U hr mi se cini da je 50.000 psiholoska granica :D
 
  • Like
Reactions: BradatiGad