Kineski motori

Sredju

Well-known member
Pozdrav.
Malo sam prelistavao Google trazeci kineske motore.
Nasao sam slucajno slijedeci francuski Mash i engleski CCM Motorcycles.
Od kineza sam nasao isti kao francuski Mash, Shineray xy 400, Honda XR 400 motor i izgleda ovako
3673066907-shineray-xy-400-gy-novas-.jpg


Zatim Geon 450 dakar sa Honda CRF 450 motorom i karburator
16bc9c31-4f9d-40db-b10c-c153599ef3b5.JPG

kosta nov oko 3500 evro u Rusiji

Geon 250 dakar, vjerovatno CRF 250 L motor, posto je sa EFI
59e32b0b-17df-40a4-b024-ae765b543aa1.JPG





 
U ceskoj ima zastupnik koji prodaje kineze pod svojim imenom, ali malo skuplje
Marka je VV i evo jedan supermoto, vjerovatno opet CRF mashina
https://www.youtube.com/watch?v=d6bNjW8-C6Q

https://www.youtube.com/watch?v=cr_qc37V3JY

cini mi se samo da im ovjes nije bogzna sto.
 
Johnny047 said:
Ne znam zašto bi imao potrebu to kupit? :misli:

Poznato je kakva je kvaliteta tih motora...

neloša za cijenu...

moj ima skoro 40 000km a jos ide a kupio sam ga za kikiriki :mrgreen:
 
Malo nevezano za temu kineskih motora,ali ovi indijski motori,novi Bajaj Pulsar RS200

Steta sto vjerojatno nece biti na HR trzistu,za Indiju 1750 eura.

Bajaj Pulsar RS200

Bajaj Pulsar RS200 Demon Black pokreće jednocilindarski četvorotaktni agregat zapremine 199,5 kubika, sa vodenim hlađenjem, koji donosi 24,5 KS i 18,6 Nm maksimalnog obrtnog momenta. I sve to u kombinaciji sa šestostepenim prenosom.

Maksimalna brzina od 140 km/h zadovoljava potrebe svakodnevnog prevoza. Motocikl dolazi sa 17-inčnim felnama i hidrauličnim disk kočnicama. Zapremina rezervoara iznosi 13 litara, dok se ABS nalazi u paket
u dodatne opreme.

Za tu lovu oprema i izgled  (y)

I reklama  :mrgreen:

https://www.youtube.com/watch?v=gKpMSl8op4s
 
vec sam negdje to spomenuo,al ovih MASH ima dosta po francuskoj.
onako neki old-retro look.
fora su..
 
Mash, kao i CCM ili VV narucuju u kini i prodaju pod nekom svojom markom.
Ali izvorno su to kineski motorici.
Vidim da su na XR400R motor dodali elektronsko ubrizgavanje, interesantno, vjerovatno bi ta elektronika pasala i na XR 600, NX 650 ili na FMX-a.
:)
 
kineski motori brutalno izgledaju jer su kinezi majstori za zamaskirat govno. Najveca greska u mom zivotu je sto sam kupio kineski motor (koji je bio hvaljen na jednom forumu) za skoro 2500€ i nije mi zao tih para nego psihicke traume koju ne mogu izbrisat iz pamcenja  :mrgreen:
Motor je bio ko slika, brutalan izgled, 250 kubika, vodeno hladenje, led komplet rasvjeta, digitalni sat, plastike imitacija karbona, velike alu felge, zadnji amortizer atraktivnog izgleda. I tak ja platim regu i osiguranje i tu spusim dosta jer mi je prvi motor. Krenem ja vozit i nakon 100km pocne zveckat nesto. Ja mislio cini mi se, kad ono nakon 200km auspuh se komplet raspadne iznutra i ona perforirana cijev i vuna pocnu plesat unutar kucista auspuha. Ok, dobim novi spuh na garanciju(navodno pojacan). Da jos napomenem, motor tezak ko kamen, ktm 450 je laksi od tog kineskog govna, valjda kinezi nemaju jos razvijenu tehniku izrade  rama ili kaj vec da je cijeli motor bio tolko tezak. Ajde prode prvih 1000km razrade i zamjena ulja, do sad nisam stisko motor pa ni ne znam kolko ide, ali bome ove kineske gume na njemu ne uljevaju povjerenje, marka guma je CST, ista ona kaj proizvodi gume za bicikle po 50kn u ducanima s biciklima :mrgreen:
I tak otiso ga ja stisnut na jednu ravnicu da vidim kolko ide kad ono navuce jedna 120 po satu, to je oko 110 prave. Okkk, ajde mozda jos navuce i drzim ja njega neke 2 minute na ful gasu kad ono raspad sistema, motor se pocne gusit i moram stat jer se ugasio. I tak kurblam ja njega 20 min jer sam ispraznio aku dok sam ga verglo, sto se na kraju ispostavilo da je krepo regler jos prije i aku se praznio polako. Par mjeseci poslje mi je ispala plastika usred voznje sama od sebe, krepo digitalni sat, raspo se auspuh po drugi put. Dijelovi naravno skupi ko da su od zlata. Bilo je jos dosta problema s tim motorom kao npr pregrijavanje usred potpuno normalne voznje, ogromne vibracije preko 6000 okretaja, ko da dizela vozim, zadnja kocnica jedva bloka na mokrom, ovjes pliva...Prodo sam ga s nekih 5000km na satu zaa sicu nekom starijem gospodinu koji je isto pao na brutalan izgled motora i valjda je mislil da ce bit faca u lokalnoj birtiji. Njemu se nakon parsto kilometara rastalio hladnjak usljed visoke temperature i on nije primjetio pa je masina dobila. Onda je prodan dalje gdje se ventil raspo i napravio totalku i tak dalje i tak dalje. Sad mozda ima 7000km uz ko zna kolko generalki i para ulupanih.

Vise nikad nikakav kineski motor u moju garazu nejde. Jer ne treba mi smece s kojim ne mogu bez brige otic na more ili izvadit mu na 10 minuta mast na nekoj lijepoj zavojitoj cesti. A te price da je kinez dobar odnos ulozeno-dobiveno vrijedi za ljude ko moj susjed koji je prije 5 godina kupio zongshena i dan danas izgleda ko nov. On je vec u godinama i kad je vani +25 otpelja se do birtije bez kacige tempo 50 ili ode na neki kratki dir i nakon toga garaziranje i brisanje motora, svi servisi napravljeni prije intervala svi dijelovi se mijenjaju cim imaju i najsitniju grsku i tak. Motor nikad nije vidio blokadu ili 100km/h i naravno da mu traje i traje. Da ja sjednem na njega i odem na standardni dir 300-400km garantiram da bi se nes rasipalo, a sasvim sam normalan vozac i pazim na stvari. znam isto tu na selu par kineskih krosera koji voze dosta dugo, ali uz njih dolaze i brojna pravila, tipa nema skakanja iznad pol metra da ne pukne rama, svakih pol sata odmor da se ohladi i takve gluposti. Hvala, ali ne hvala.
 
Skuterco said:
kineski motori brutalno izgledaju jer su kinezi majstori za zamaskirat govno. Najveca greska u mom zivotu je sto sam kupio kineski motor (koji je bio hvaljen na jednom forumu) za skoro 2500€ i nije mi zao tih para nego psihicke traume koju ne mogu izbrisat iz pamcenja  :mrgreen:
Motor je bio ko slika, brutalan izgled, 250 kubika, vodeno hladenje, led komplet rasvjeta, digitalni sat, plastike imitacija karbona, velike alu felge, zadnji amortizer atraktivnog izgleda. I tak ja platim regu i osiguranje i tu spusim dosta jer mi je prvi motor. Krenem ja vozit i nakon 100km pocne zveckat nesto. Ja mislio cini mi se, kad ono nakon 200km auspuh se komplet raspadne iznutra i ona perforirana cijev i vuna pocnu plesat unutar kucista auspuha. Ok, dobim novi spuh na garanciju(navodno pojacan). Da jos napomenem, motor tezak ko kamen, ktm 450 je laksi od tog kineskog govna, valjda kinezi nemaju jos razvijenu tehniku izrade  rama ili kaj vec da je cijeli motor bio tolko tezak. Ajde prode prvih 1000km razrade i zamjena ulja, do sad nisam stisko motor pa ni ne znam kolko ide, ali bome ove kineske gume na njemu ne uljevaju povjerenje, marka guma je CST, ista ona kaj proizvodi gume za bicikle po 50kn u ducanima s biciklima :mrgreen:
I tak otiso ga ja stisnut na jednu ravnicu da vidim kolko ide kad ono navuce jedna 120 po satu, to je oko 110 prave. Okkk, ajde mozda jos navuce i drzim ja njega neke 2 minute na ful gasu kad ono raspad sistema, motor se pocne gusit i moram stat jer se ugasio. I tak kurblam ja njega 20 min jer sam ispraznio aku dok sam ga verglo, sto se na kraju ispostavilo da je krepo regler jos prije i aku se praznio polako. Par mjeseci poslje mi je ispala plastika usred voznje sama od sebe, krepo digitalni sat, raspo se auspuh po drugi put. Dijelovi naravno skupi ko da su od zlata. Bilo je jos dosta problema s tim motorom kao npr pregrijavanje usred potpuno normalne voznje, ogromne vibracije preko 6000 okretaja, ko da dizela vozim, zadnja kocnica jedva bloka na mokrom, ovjes pliva...Prodo sam ga s nekih 5000km na satu zaa sicu nekom starijem gospodinu koji je isto pao na brutalan izgled motora i valjda je mislil da ce bit faca u lokalnoj birtiji. Njemu se nakon parsto kilometara rastalio hladnjak usljed visoke temperature i on nije primjetio pa je masina dobila. Onda je prodan dalje gdje se ventil raspo i napravio totalku i tak dalje i tak dalje. Sad mozda ima 7000km uz ko zna kolko generalki i para ulupanih.

Vise nikad nikakav kineski motor u moju garazu nejde. Jer ne treba mi smece s kojim ne mogu bez brige otic na more ili izvadit mu na 10 minuta mast na nekoj lijepoj zavojitoj cesti. A te price da je kinez dobar odnos ulozeno-dobiveno vrijedi za ljude ko moj susjed koji je prije 5 godina kupio zongshena i dan danas izgleda ko nov. On je vec u godinama i kad je vani +25 otpelja se do birtije bez kacige tempo 50 ili ode na neki kratki dir i nakon toga garaziranje i brisanje motora, svi servisi napravljeni prije intervala svi dijelovi se mijenjaju cim imaju i najsitniju grsku i tak. Motor nikad nije vidio blokadu ili 100km/h i naravno da mu traje i traje. Da ja sjednem na njega i odem na standardni dir 300-400km garantiram da bi se nes rasipalo, a sasvim sam normalan vozac i pazim na stvari. znam isto tu na selu par kineskih krosera koji voze dosta dugo, ali uz njih dolaze i brojna pravila, tipa nema skakanja iznad pol metra da ne pukne rama, svakih pol sata odmor da se ohladi i takve gluposti. Hvala, ali ne hvala.

Upravo to je i moj dojam o tim vozilima  :mrgreen:
Imao i frend novog Keewaya, to dobro izgleda sa 10 metara daljine, kad prižeš bliže ili nedaj bože počneš vozit, jao sestro...

A koji je to motor kod tebe bio u pitanju?
 
isto tako da se osvrnem na ove slike koje su tu postavljene, motori izgledaju fakat dobro. Neki dan sam na cesti vidio skuter koji je bio najljepsi koji sam ikad vidio. Moderan dizajn, led dnevna svijetla, atraktivne boje. Kad ono dodem blize a to Luna Vision 3, poluproizvod kvalitete ko kineski baotian iz metroa.

luna-vision-3-49-cm3-akcija-slika-46728005.jpg


Johnny047 said:
Upravo to je i moj dojam o tim vozilima  :mrgreen:
Imao i frend novog Keewaya, to dobro izgleda sa 10 metara daljine, kad prižeš bliže ili nedaj bože počneš vozit, jao sestro...

A koji je to motor kod tebe bio u pitanju?

HmbKcpGFF80915160920.jpg


 
Vidio sam Mash 400 i 125 uživo, uopće ne izgledaju loše. Ali kupio ih nebi nikad, pa da je od zlata. Bio i ostao kinez. Rađe za iste novce rabljeni japanski/evropski pa 10 godina stari
 
joya, ne izgledaju mi nimalo super obradjeni. Iskreno receno, ja jos nisam vidio kineski motor koji mi je i izdaleka dobro obradjen izgledao.
Japanski motori iz 50-ih su boljeg kvaliteta zavrsne obrade, a o ovim iz 80-ih ne treba ni pricati.
Moj jedan prijatelj mehanicar kaze da je steta tog materijala koji oni obradjuju.
Ali pogledaj varove na ovoj 450-ki
 
uh ...brate jeste se uzasrali po tim Kinezima.... kad dijete navikne da sve drugi za njega radi pa ispadne kilavo., industrija ide u tom pravcu da idiot može voziti bez dara i vještina  i da samo vozilo ide i samo se popravlja . kao i dizel pover imam kineza i to dva .na mom je sad 77 kilo km i tisuču preinaka od orginala i baš zato je taj motor gušt jer sam na njemu brate sve naučio o motorima .evo slike pa prosudite sami koliko su loši....več dvanaestu godinu uživam u njima ...naravno sa tisuču sitnih kvarova itd ..
 
Da li je to stvarno ventilator na zracnjaku?
Da li si probao hladnjak za ulje, cini mi se kao bolje rijesenje za zracnjaka?