kineski motori brutalno izgledaju jer su kinezi majstori za zamaskirat govno. Najveca greska u mom zivotu je sto sam kupio kineski motor (koji je bio hvaljen na jednom forumu) za skoro 2500€ i nije mi zao tih para nego psihicke traume koju ne mogu izbrisat iz pamcenja
Motor je bio ko slika, brutalan izgled, 250 kubika, vodeno hladenje, led komplet rasvjeta, digitalni sat, plastike imitacija karbona, velike alu felge, zadnji amortizer atraktivnog izgleda. I tak ja platim regu i osiguranje i tu spusim dosta jer mi je prvi motor. Krenem ja vozit i nakon 100km pocne zveckat nesto. Ja mislio cini mi se, kad ono nakon 200km auspuh se komplet raspadne iznutra i ona perforirana cijev i vuna pocnu plesat unutar kucista auspuha. Ok, dobim novi spuh na garanciju(navodno pojacan). Da jos napomenem, motor tezak ko kamen, ktm 450 je laksi od tog kineskog govna, valjda kinezi nemaju jos razvijenu tehniku izrade rama ili kaj vec da je cijeli motor bio tolko tezak. Ajde prode prvih 1000km razrade i zamjena ulja, do sad nisam stisko motor pa ni ne znam kolko ide, ali bome ove kineske gume na njemu ne uljevaju povjerenje, marka guma je CST, ista ona kaj proizvodi gume za bicikle po 50kn u ducanima s biciklima
I tak otiso ga ja stisnut na jednu ravnicu da vidim kolko ide kad ono navuce jedna 120 po satu, to je oko 110 prave. Okkk, ajde mozda jos navuce i drzim ja njega neke 2 minute na ful gasu kad ono raspad sistema, motor se pocne gusit i moram stat jer se ugasio. I tak kurblam ja njega 20 min jer sam ispraznio aku dok sam ga verglo, sto se na kraju ispostavilo da je krepo regler jos prije i aku se praznio polako. Par mjeseci poslje mi je ispala plastika usred voznje sama od sebe, krepo digitalni sat, raspo se auspuh po drugi put. Dijelovi naravno skupi ko da su od zlata. Bilo je jos dosta problema s tim motorom kao npr pregrijavanje usred potpuno normalne voznje, ogromne vibracije preko 6000 okretaja, ko da dizela vozim, zadnja kocnica jedva bloka na mokrom, ovjes pliva...Prodo sam ga s nekih 5000km na satu zaa sicu nekom starijem gospodinu koji je isto pao na brutalan izgled motora i valjda je mislil da ce bit faca u lokalnoj birtiji. Njemu se nakon parsto kilometara rastalio hladnjak usljed visoke temperature i on nije primjetio pa je masina dobila. Onda je prodan dalje gdje se ventil raspo i napravio totalku i tak dalje i tak dalje. Sad mozda ima 7000km uz ko zna kolko generalki i para ulupanih.
Vise nikad nikakav kineski motor u moju garazu nejde. Jer ne treba mi smece s kojim ne mogu bez brige otic na more ili izvadit mu na 10 minuta mast na nekoj lijepoj zavojitoj cesti. A te price da je kinez dobar odnos ulozeno-dobiveno vrijedi za ljude ko moj susjed koji je prije 5 godina kupio zongshena i dan danas izgleda ko nov. On je vec u godinama i kad je vani +25 otpelja se do birtije bez kacige tempo 50 ili ode na neki kratki dir i nakon toga garaziranje i brisanje motora, svi servisi napravljeni prije intervala svi dijelovi se mijenjaju cim imaju i najsitniju grsku i tak. Motor nikad nije vidio blokadu ili 100km/h i naravno da mu traje i traje. Da ja sjednem na njega i odem na standardni dir 300-400km garantiram da bi se nes rasipalo, a sasvim sam normalan vozac i pazim na stvari. znam isto tu na selu par kineskih krosera koji voze dosta dugo, ali uz njih dolaze i brojna pravila, tipa nema skakanja iznad pol metra da ne pukne rama, svakih pol sata odmor da se ohladi i takve gluposti. Hvala, ali ne hvala.