Kit na vxr 200!?

DiNoVxR

New member
Imam vxr-a 2003.g. koji je prešao 30000km i sad je rastavljen jer sam ga kupio polovnog i mijenjam fazni lanac, karike, ulja, filtere i ostale stvari i sad razmišljam o malossi 209 kitu pa bi htio da mi neko ko to ima slozeno na vxr-u kaže koliko taj kit stvari vuče za sobom i koliko na kraju zapravo košta kvalitetno složen 209?
 
Radije ugradi Malossi bregastu nego kit 209. Idealno bi bilo oboje.
 
ne znam koliko je pametno na masinu od 30.000 km stavljati kit.....mozes ali onda bi trebao masinu generalno srediti sto ukljucuje i novu radilicu....a sto se tice cijene...koliko kosta full sredjen runner...odgovor je - puno...jako puno..i po meni je to bacen novac...vec kad si sve skinuo zamijeni prstenove i kao sto su ti vec rekli...stavi malossi bregastu...uz dobar auspuh i dobro nastelan prijenos( malossi multivar) trebao bi dobiti osjetnu razliku...sam cilindar 209 ne daje ti gotovo nista...Taj je kit idelan za konverzije 125 ccm masine...ili 180 ccm...gdje se osjeti razlika...ali na vxr 200 ccm to je neprimjetno... :wink:
 
A koliko dodje Malossi bregasta i sto se njome dobiva?

Jel ima kakve negativne efekte, nesto kao nemiran rad u leru?
 
dobije se snaga i okretaji....kosta oko 200 eura ako ne i vise... (y) I nema nikakvih negativnih efekata po rad motora...Dapace... :wink:
 
Hvala na odgovorima!.....masina je sad rastavljena tako da imam vremena do proljeca da je složim pa sta kazete da zamjenim fazni lanac, karike, svijecicu, sva ulja, filtere i prirubnicu(stara je gotova) i da onda stavim bregastu? i dali s njom treba staviti malossi ventile ili samo opruge ventila i dali treba stelat karb?.......i da naravno neki spuh (y)
 
DiNoVxR said:
Hvala na odgovorima!.....masina je sad rastavljena tako da imam vremena do proljeca da je složim pa sta kazete da zamjenim fazni lanac, karike, svijecicu, sva ulja, filtere i prirubnicu(stara je gotova) i da onda stavim bregastu? i dali s njom treba staviti malossi ventile ili samo opruge ventila i dali treba stelat karb?.......i da naravno neki spuh (y)
malossi ventile nema potrebe stavljati...jer za njih upasati treba strojo obraditi lezista u glavi...a to nije bas jednostavno....mozes staviti eventualno malossi opruge ventila...za bolji odaziv gasa...i manja opterecenja pri visim okretajima...sto se karburatora tice..bilo bi pozeljno staviti malo vecu diznu maksimuma..ali nije uvjet...uz naravno dobar auspuh... (y)
 
I moj savjet ti je da si stavis neki sportski variomat, npr. Malossi Multivar 2000. Ja ga imam na SP-u i prezadovoljan sam. Naravno, nije trajan (ni on, a ni druge njegove komponente - utezi, klizaci, bolcna i sl.) kao originalni variomat, ali po pitanju performansi definitivno dobijas. Cijena seta ti je oko 1.000 kn! Ovo ti je po meni jedan od najboljih omjera ulozeno/dobiveno, i osobno nebih isao na ugradnju kita 209.

U ovom mom postu imas dosta mojih dojmova nakon ugradnje multivara, te korisnih linkova:
> http://www.motori.hr/forum/index.php/topic,107450.msg2869292.html#msg2869292

Pozdrav.

bmw m 5 said:
malossi ventile nema potrebe stavljati...jer za njih upasati treba strojo obraditi lezista u glavi...a to nije bas jednostavno....mozes staviti eventualno malossi opruge ventila...za bolji odaziv gasa...i manja opterecenja pri visim okretajima...sto se karburatora tice..bilo bi pozeljno staviti malo vecu diznu maksimuma..ali nije uvjet...uz naravno dobar auspuh... (y)

Za Leader 200 iz VXR-a, po meni mozda najbolji Leo Vince 4Road. Ima homologaciju, db-killer (koji se moze maknuti), kvalitetan je i dugotrajan. Frend je s njime napravio preko 20 t km, i nije bilo nekih vecih tragova potrosnje komponenti!
 
biker4life said:
I moj savjet ti je da si stavis neki sportski variomat, npr. Malossi Multivar 2000. Ja ga imam na SP-u i prezadovoljan sam. Naravno, nije trajan (ni on, a ni druge njegove komponente - utezi, klizaci, bolcna i sl.) kao originalni variomat, ali po pitanju performansi definitivno dobijas. Cijena seta ti je oko 1.000 kn! Ovo ti je po meni jedan od najboljih omjera ulozeno/dobiveno, i osobno nebih isao na ugradnju kita 209.

U ovom mom postu imas dosta mojih dojmova nakon ugradnje multivara, te korisnih linkova:
> http://www.motori.hr/forum/index.php/topic,107450.msg2869292.html#msg2869292

Pozdrav.

Za Leader 200 iz VXR-a, po meni mozda najbolji Leo Vince 4Road. Ima homologaciju, db-killer (koji se moze maknuti), kvalitetan je i dugotrajan. Frend je s njime napravio preko 20 t km, i nije bilo nekih vecih tragova potrosnje komponenti!
nije los 4 road samo su materijali losi....imam slucajeva kod tih auspuha starih ni godinu dana da pucaju varovi....odljepljuje se ona carbon look naljepnica....itd...mislim da bi bila bolja investicija leovince sbk aluminij model... 8)

Btw...bikeru...jel pali fiesta.... :mrgreen:
 
bmw m 5 said:
nije los 4 road samo su materijali losi....imam slucajeva kod tih auspuha starih ni godinu dana da pucaju varovi....odljepljuje se ona carbon look naljepnica....itd...mislim da bi bila bolja investicija leovince sbk aluminij model... 8)

SBK je odlican (a i ljepsi), ali znam da je do nekih verzija bilo tesko doci (npr. carbon), neki su pricali da ce ga prestati proizvoditi...!? :misli: Neznam, nisam siguran, pa nisam htio nista napisati... :wink:

bmw m 5 said:
Btw...bikeru...jel pali fiesta.... :mrgreen:

Naravno, detalji na PP! (y)
 
Mislim da cu onda na kraju ako bude para stavit bregastu a variomat sam ionako mislio stavit samo mislim da ce ic polini speedcontrol jer sam cuo da je kvalitetniji od multivara. I ako mozda netko zna tko u Rijeci ili blizoj okolici plastificira?(npr. deklo, onu vilicu, kljesta....)
 
ee, poz
i ja vozim vxr 200, 03 god, 20000km
na ljeto stavio multivar i 14g rolice - motor preporođen, dobio mometa , ma milina za izlaske iz zavoja, preticanje...
prije koji tjedan nabavio i torq driver (zadnju pomicnu polutku), namotirao ga,
stavio opet rolice od 14g, al gle cuda postale preteske, sad cekam da mi stignu lakse --12,5g, pa cemo onda vidit...

sve ostalo na trkaču je serijala....

preko zime sam i ja planirao uzeti malosi bregastu i opruge ventila

dal preporucate jos neke izmjene i dorade??
 
brko151 said:
ee, poz
i ja vozim vxr 200, 03 god, 20000km
na ljeto stavio multivar i 14g rolice - motor preporođen, dobio mometa , ma milina za izlaske iz zavoja, preticanje...
prije koji tjedan nabavio i torq driver (zadnju pomicnu polutku), namotirao ga,
stavio opet rolice od 14g, al gle cuda postale preteske, sad cekam da mi stignu lakse --12,5g, pa cemo onda vidit...

sve ostalo na trkaču je serijala....

preko zime sam i ja planirao uzeti malosi bregastu i opruge ventila

dal preporucate jos neke izmjene i dorade??

Mozda nijansu tvrđe opruge na kvacilu, jer VXR ima nesto blaži start od npr. SP-a.
 
Mislim da je odluka pala!!.....gore ide multivar sigurno i x kevlar remen jer ga imam doma novog ali nije namontiran i skinut cu shacala i prodat ga a gore ide deak ili serđo!!!!........jedva cekam iducu sezonu!!!!!
 
DiNoVxR said:
Mislim da je odluka pala!!.....gore ide multivar sigurno i x kevlar remen jer ga imam doma novog ali nije namontiran i skinut cu shacala i prodat ga a gore ide deak ili serđo!!!!........jedva cekam iducu sezonu!!!!!

Koji kevlar remen, Malossi ili Polini? Neku su se zalili da im je Malossijev kevlar remen znao iznenadno pucati (bez prethodno vidljivih znakova trosenja) nakon određene kilometraze. Tako da imas na umu da smanjis interval zamjene u odnosu na serijski Piaggio remen. Također, sa kevlar remenom neces dobiti na performansama, vec on sluzi za "zadrzavanje" performansi u trenucima kada originalni Piaggio remen "popusta" zbog pregrijavanja, tj. razvlacenja uslijed prekomjernog zagrijavanja (ostra sportska voznja, ili gradska voznja po ljetnjim vrucinama).

Glede auspuha, osobno bih ti ipak preporucio neki renomirani auspuh sa homologacijom i db-killerom, a ti kako ces. (y)
 
biker4life said:
Ipak pretpostavljam da to nije samo plug'n'play, a i cijena je ipak dosta veca od pocetno planirane, a da ne govorimo da kod takvih projekata uvijek usred posla treba "još nešto" ugraditi, pa je i sama zavrsna cifra upitna (veca od pocetne sigurno).
pa nek pita člana Kneževića on je to napravio i on če mu reči najbolje a to mu je isplativije od 209 i trajnije