Kit za NRG Power

Status
Not open for further replies.
SRAD said:
U klasi 70 se koristi karburator 19 zbog pravilnika :wink:

Da, ali i u malossi kupu se isto koristi 19 frgic ;)
Moja preporuka malossi sport (gus) ili tp trophy (isto gus)
i to ce ti fino ic, bez neke osjetno vece potrosnje, a i nece ti radilica vrisnut za 2000 km
 
malaguti said:
ocito vidim kolko pratite pravilnik!!!
Vec prosle godine je limit promjera  karburatora izbacen iz pravila.
 
J.U.R.C.A said:
ocito vidim kolko pratite pravilnik!!!
Vec prosle godine je limit promjera  karburatora izbacen iz pravila.
izbacen je limit promjera karb. zbog toga da mogu stavljat 21  :jesus:
 
josko said:
malaguti ,  J.U.R.C.A zna puno više od tebe tako da.....
a ti mene poznajes?

ma neda mi se raspravljat sa vama,pozdrav i uzivajte...
 
btw. CeLeRitAs ,jurca,josko i bubson saljem vam jednu veeeliku pusu :LOL:
 
josko said:
1. 100% sam siguran da J.U.R.C.A zna bolje od tebe, ne kažem da ti neznaš, ali on zna više  8)  :wink:
2. malaguti ponašaš se kao dijete  :?
3. a što reći o bubsonu, nema tog nicka na ss-u  :wink:
4. zgodniji sam od tebe,jurce i bubsona zajedno :jesus:  :LOL:
:cigle:
 
baldeks said:
ma je...to je namjenjeno jošku koji je očito najveće dite ode...nećemo off više
aha  :wink:


ajde sad stvarno dosta offa  (y)
 
Nitko se teme ne drzi!
Sto se tice tvog ovog da je pravilnik promjenjen da mogu staviti 21 ta cinjenica jednostavno nije tocna zbog toga jer i dalje prva tri mjesta u ph i prva tri skutera po snazi voze na 19 mm karburatoru.
A vjerujem da bi bas njima pri vrhu svaki atom snage pa makar kostao i neznam kolko bio iskoristiv i zeljeli bi ga.


a vec kad me tjeras sad cu ti i matematicki dokazati kolki karburator ti treba

Ovako!
Promjer karburatora= D
K= konstanta(za cilindre manje od 85ccm i  iznosi 0.63)
C= kapacitet cilindra u litrama (70 ccm)
N=Broj okretaja pri vrsnoj snazi
D=K*Korjen(C*N)
D= 0.63 * KORJEN( 0.070*13800)
 
J.U.R.C.A said:
Nitko se teme ne drzi!
Sto se tice tvog ovog da je pravilnik promjenjen da mogu staviti 21 ta cinjenica jednostavno nije tocna zbog toga jer i dalje prva tri mjesta u ph i prva tri skutera po snazi voze na 19 mm karburatoru.
A vjerujem da bi bas njima pri vrhu svaki atom snage pa makar kostao i neznam kolko bio iskoristiv i zeljeli bi ga.
ma ne kazem ja da je samo zbog toga promjenjen pravilnik,sta vi ne kuzite da vas malo zaje... jer ste toliko zapeli za taj 19  :wink:
 
malaguti said:
ma ne kazem ja da je samo zbog toga promjenjen pravilnik,sta vi ne kuzite da vas malo zaje... jer ste toliko zapeli za taj 19  :wink:
eto editirao sam gore post...
(y)
 
Status
Not open for further replies.