Kit za NRG Power

Status
Not open for further replies.
od kud si napravio copy/paste ovoga  :LOL: ah danasnja mladez  :LOL: treba se zatvorit u garazu i raditi a ne samo po internetu udarati i pravit se pametan i pisat o necem a da nemas pojma sta pises tj. samo copy/paste...

pozdrav i ozlazim iz rasprave  (y)
 
nije copy paste jer da je bila bi gotova formula a ne korje i puta napisano rjecima
 
treba se zatvorit u garazu i raditi a ne samo po internetu udarati i pravit se pametan i pisat o necem a da nemas pojma sta pises tj. samo copy/paste...

pozdrav i izlazim iz rasprave  (y)
 
:LOL: :LOL: :LOL: ako jurca se nije zatvara u garazu onda stvarno nznm ko je...evo ja sam sa ss-a i vec par godina sam tamo i svaka cast  jurci na znanju koje ima,a mislim,uz duzno postovanje,da je ipak puno vece od tvoga ;)
 
J.U.R.C.A said:
Nitko se teme ne drzi!
Sto se tice tvog ovog da je pravilnik promjenjen da mogu staviti 21 ta cinjenica jednostavno nije tocna zbog toga jer i dalje prva tri mjesta u ph i prva tri skutera po snazi voze na 19 mm karburatoru.
A vjerujem da bi bas njima pri vrhu svaki atom snage pa makar kostao i neznam kolko bio iskoristiv i zeljeli bi ga.


a vec kad me tjeras sad cu ti i matematicki dokazati kolki karburator ti treba

Ovako!
Promjer karburatora= D
K= konstanta(za cilindre manje od 85ccm i  iznosi 0.63)
C= kapacitet cilindra u litrama (70 ccm)
N=Broj okretaja pri vrsnoj snazi
D=K*Korjen(C*N)
D= 0.63 * KORJEN( 0.070*13800)

U realnom životu na 70 cc sa karburatorom 28 se može izvući još više snage nego sa 19 :wink:
 
J.U.R.C.A said:
Nitko se teme ne drzi!
Sto se tice tvog ovog da je pravilnik promjenjen da mogu staviti 21 ta cinjenica jednostavno nije tocna zbog toga jer i dalje prva tri mjesta u ph i prva tri skutera po snazi voze na 19 mm karburatoru.
A vjerujem da bi bas njima pri vrhu svaki atom snage pa makar kostao i neznam kolko bio iskoristiv i zeljeli bi ga.


a vec kad me tjeras sad cu ti i matematicki dokazati kolki karburator ti treba

Ovako!
Promjer karburatora= D
K= konstanta(za cilindre manje od 85ccm i  iznosi 0.63)
C= kapacitet cilindra u litrama (70 ccm)
N=Broj okretaja pri vrsnoj snazi
D=K*Korjen(C*N)
D= 0.63 * KORJEN( 0.070*13800)

koliko se uzima konstanta za 180ccm masine?
 
biker4life said:
Piaggio Big Bore u điru, pretpostavljam? :misli: (y)
Ne mogu pomoci u ovome, ali mozda pomogne - za SP-a 180ccm ('99-'03) je originalka Dell'orto 20.5 mm, a za FXR-e ('97-'99) serijala je Mikuni 20.0 mm. (y)
hvala, ali to mi ama bas nista neznaci sto si mi sad reko
 
Nema me par dana i opet neke svađice. Dakle opet svima koji su se svađali opomena.
Idem zbrojiti prethodna upozorenja pa se čitamo, a neki i ne  :mrgreen:
 
Status
Not open for further replies.