Kit za RS125

Switch

Member
Di ih ima za nabavit, koliko koštaju, koliko daju(uzimaju)???

Molim samo ozbiljne postove(iskustvo) bez skuter_spika!!!

:mrgreen: (y) :LOL:
 
na 768297 dućana u zagrebu...

ali najbolje se ti zaleti do benconymoto u sesveta imi u auto bil kod perkušića
 
Switch said:

RS 2006 se prodaje u full fower verziji, 29 KS, jači službeni kit ne postoji, svako pojačanje ide u sferu utrka.

S obzirom na njegovo pojavljivanje tek ove godine još je rano za očekivati aftersales dijelove, jedino bi se moglo nešto nanjušit preko Aprilia Junior GP Kupa
 
Evo malo pogledao, i ovo našao;

POWER KIT
A power kit, designed exclusively for racetrack use, is also available as an optional accessory to achieve the full potential of this amazing two-stroke engine. The kit includes:
- expansion chamber racing exhaust
- complete racing exhaust valve
- control unit and solenoid for racing exhaust valve
- needle, main jet and atomiser for full power carburation
- racing spark plug

Glede toga da se u RH prodaje full power verzija, znači da večinu ovog navedenog imaš na RS-u prilikom kupnje, samo treba nabaviti preporučeni ispuh i možda svječicu.
 
a pogledaj možda musil u velikoj gorici ima nešto.........a ima kit od 154cc za njega,samo neznam da li je za 2006 godište,ili odeš na polinijevu stranicu.....

www.polini.com


ili pogledaj ovo,mislim da bi bilo za nju,kit sa 154cc:

http://it.catalogo.polini.it/it/pagina_710.8.html



 
tako je.... 154cc kit, 14.1 kompresija, oko 2200kn, polinijev...
 
jolly the roger said:
da samo sam cuo da je taj kit od putra i da se ne isplati :wink:


a zavisi od kojeg proizvođača je kit,jer polini ima dobru kvalitetu,i na nekim motorima duže traje sa kitom nego standardnim cilindrom.......samo treba dobro uštimati kompresiju dodavanjem brtvi koje dobiješ u setu.......
 
Pa šta nije na novom isti agregat ko i na prijašnjima...tako da :misli:
A i kako sam skužio junior GP Cup se vozi sa serijalama...
sad malo off-a...ali da kažem...nije ti žao sad izgubit garanciju i na kraju krajeva skratit vijek motora,i potrošit pare da bi imo preko 30 ks na 125-ici koja ti treba do dućana,kafića,škole i možda pokoji đir
Ako se planiraš trkat onda je to druga priča,ali su kitevi preko 125 ccm tako da sumnjam...
 
zeto said:
a zavisi od kojeg proizvođača je kit,jer polini ima dobru kvalitetu,i na nekim motorima duže traje sa kitom nego standardnim cilindrom.......samo treba dobro uštimati kompresiju dodavanjem brtvi koje dobiješ u setu.......
nije do toga, uglavnom shokrefumi zna malo vise o tome pa ako te zanima njega pitaj
 
problem je, kao i kod svega sto radis oko masine na cvajeru, u karburaciji. ako se pogodi, sa kitom moze ici dosta dobro i dosta dugo, ako ne, pozdravi se (ako imas srece) sa klipom za 20 km. Greske oko karburacije mogu biti i kobne, pricam iz vlastitog iskustva.

btw. nekad su postojali tvornicki SP kitevi za aprilije RS. DiLeonardo koji vozi PH ih nabavlja za 300-ak €. Obicno su to cilindar, klip i glava, ali pravi kitevi su bili termo grupa+ DLR auspuh i trkaca elektronika. Rezultat je puno bolji nego sa polinijevim kitom, ali onda to nije motor za svaki dan.


Switch, preporucujem ti da ne diras nista. Uzivaj u motoru kakav je, ako je otvoren.
 
Shokrefumi said:
problem je, kao i kod svega sto radis oko masine na cvajeru, u karburaciji. ako se pogodi, sa kitom moze ici dosta dobro i dosta dugo, ako ne, pozdravi se (ako imas srece) sa klipom za 20 km. Greske oko karburacije mogu biti i kobne, pricam iz vlastitog iskustva.

btw. nekad su postojali tvornicki SP kitevi za aprilije RS. DiLeonardo koji vozi PH ih nabavlja za 300-ak €. Obicno su to cilindar, klip i glava, ali pravi kitevi su bili termo grupa+ DLR auspuh i trkaca elektronika. Rezultat je puno bolji nego sa polinijevim kitom, ali onda to nije motor za svaki dan.


Switch, preporucujem ti da ne diras nista. Uzivaj u motoru kakav je, ako je otvoren.

Moja mala pila je full power verzija i ide ko mali zmaj...thnx. neću niš dirat sad ste mi malo otvorili oči ne bih ju htio rastalit tek se razradila... (y)
 
ovako sam ja stavljao kad sam bio mali i vozio 125 chesterfield 96 godine,arrow komplet auspuh,dlr(klip,cilindar,glava)radilica polini(platio sam je pun kurac),karburator 34 dellorto ali sad nesjecam se ali mislim da je bio flach shiber,trkaca elektronika i malo prilagodjen prijenos.

to je u praksi izgledalo ovako:30%bolje poteze od originala,po satu nategnes do 200 bez velike muke,a motor ti pise po cesti do 3 brzine,a sad druga strana medalje,maknes pumpu za ulje i stavljas 4/6 % ulja ,motor ti trosi oko 12 litara,svakih 1000 km mjenjas klip jer ako ne promjenis postoji mogucnost da ti zariba i sjebe cilindar itd .,vjeruj mi skupo i zalosno kad se dogodi! iz iskustva govorim!
ali imas pilu koja se ne srami puno vece brace! (y)
 
ako je dell'orto ili mikuni 34, onda je flach shiber.

matej, daj mi reci od cega se sastoji trkaca elektronika? jel to samo ona 8400 elektronika za RAVE ventil ili ima jos necega?
 
E kad već deremo po temi daj mi neko objasni kaj znači otvoriti/zatvoriti ventil na RS-u, a drugo dali to mogu sam odvrnuti???

BTW ako netko ima vremena da malo pojasni stvar oko ventilćeka općenito!!!
 
Shokrefumi said:
problem je, kao i kod svega sto radis oko masine na cvajeru, u karburaciji. ako se pogodi, sa kitom moze ici dosta dobro i dosta dugo, ako ne, pozdravi se (ako imas srece) sa klipom za 20 km. Greske oko karburacije mogu biti i kobne, pricam iz vlastitog iskustva.

btw. nekad su postojali tvornicki SP kitevi za aprilije RS. DiLeonardo koji vozi PH ih nabavlja za 300-ak €. Obicno su to cilindar, klip i glava, ali pravi kitevi su bili termo grupa+ DLR auspuh i trkaca elektronika. Rezultat je puno bolji nego sa polinijevim kitom, ali onda to nije motor za svaki dan.


Switch, preporucujem ti da ne diras nista. Uzivaj u motoru kakav je, ako je otvoren.


pa problem u karburaciji je na svakom motoru,koliko znam.....jer ako je smjesa siromašna,i ako imaš pumpu za ulje vani,dobije manje ulja i gotovo,imaš sreće ako sam nenajebeš na motoru zbog toga......a i ja sam čuo,da na 125ici nije dobro ništa dirati,jer motor puno više troši i uveliko se skračuje životni vijek motora........samo utrke su druga priča.......i ona aprilija,mislim da se proizvodila oko 1992god, AF1 125 sport pro,ona je valjda imala tvornički ugrađivan kit,valjda taj na koji shokre misli.......

a da odmah pitam,koja je mašina na novoj RS125??? da li je kao i na prošloj verziji RSa, mislim da je bio rotax 123?????


i ja bi sada htio ubosti jednu 125icu,razmišljam između aprilije i cagive......ajd neka netko napiše nešto pametno oko ta dva motora,mislim na apriliju futuru......i cagivu mito......