Klasa do 550 ccm na Happeningu propada!!!

goranracing

New member
Postovana gospodo!
Molim Vas da li ima jos zainteresiranih vozaca da ponovno ozivimo klasu do 550 ccm?
Naime u razgovoru sa Nenadom Durovicem, glavnim pokretacem svih Happeninga razgovarao sam o toj klasi i zajedno smo ustvrdili da je to vrlo zgodna i pristupacna klasa. Basa za ovu godinu presao sam sa klase Pro stock (1000) u tu nizu ali meni simpaticniju klasu gdje smatram da su izjednacenije snage vozaca i u kojoj voze cijenom pristupacniji motori. Napomenuo mi je da se klasa nece ukinuti ako nadem bar jos 3 istomisljenika da ponovo ozivimo tu klasu motora. Ako nas bude vise, npr pet vozaca 125-ica oni ce cak imati zasebno bodovanje, a vjerujem da ima toliko zaintersiranih mladih vozaca koji zele voziti bez trkace licence.
Stoga molim sve zainteresirane vozace da mi se jave na 091/567-62-01 da nam ipak klasa ne propadne radi nezainteresiranosti. Postoji sansa da ju cak "normaliziramo" pa da se zove do 250ccm te vjerujem da ce biti dosta ravnopravnih borbi.
Hvala na odazivu!
 
ee da imam sređenu Cagivu Mito EVO 125 , samo bi visio po grobničkoj stazi (y)
 
ja več dugi imam želju vozit 125. samo kaj nisam upučen kak to sve ide, ja bi rado vozio samo mi daj bar približno to objasni, kak , gdje, kolko puta, kolko para,..
istina još kojih 1-2mj ništ od mene jer sam prekjučer imo prometnu (s motorom) al čim zarastem i složim hondu ja bi starto.
 
sve je to lijepo, ali preskupo za sve nas koji nismo potkoženi...malo debljom kožom.  Volje ima, ali lova nikako da padne s neba. I nikako i nikako.....
 
Mislim da je ovo šta Miro piše glavna caka
Ja nemogu skupit ni za pravi motor, a kamoli još za utrke :mrgreen:
To je rezervirano za one s novčekima
Ne znači da su turbo-bogataši, ali moraju imat za Hr prilike vrlo iznadprosječna primanja
Dobar dio motorista (moje društvo) ima godišnju plaću u koju se jedva utrpaju i ove vikend vožnje (kad isčarobiramo novce za bajk + oprema / servis / gume)
I eto zubi na polici :)
Najviše šta uložim na grobniku je ulaznica za happening i hamburger kod Dede ;)
 
Šta ide sve uopće u tu klasu...??
 
miro said:
sve je to lijepo, ali preskupo za sve nas koji nismo potkoženi...malo debljom kožom.  Volje ima, ali lova nikako da padne s neba. I nikako i nikako.....

Nebi se slozio s tobom,probaj zaradit nije lako al past s neba nece sigurno.Vecina nas koji vozimo radimo u svojim firmama a ni te firme nam nisu pale s marasa.Ja sam naprimjer svoju sam digao na noge.A sta se tice voznje i grobnika poceo sam sa RD350 pa sa ZXR-om i to su bila 1 do dva izleta na grobnik godisnje.Zato decki dosta kukanja i primite se posla (y)
 
Šta se braniš i napadaš :misli:
Nitko nije rekao da su nepošteno zarađeni novci nego da ih treba masu ;)

Nema države u kojoj su svi poduzetnici, ali ima država s boljim općenitim standardom
Ali ima i gorih

U stvari meni je dobro, al nemam za trke  :mrgreen:

 
Meni treba cca 1000kn po danu, 400 bez traininga. Radim samo za to. Vrijedilo bi doci pokusati. Probati. Ovakvim tempom klasa nestaje. Vjerujte da sam presao sa R-1 nazad na 2T samo zato jer mi je zao klase koja je zaista atraktivna. Manje za gledaoce ali vise za same vozace. Ucinimo nesto!
 
A ja sam prije nekoliko godina vozio NoLimit sa NSR 125.... eh da je bilo klase do 550 cm.... uf, ali bilo je no mi nisu dali nastupiti...  :misli:
 
goranracing said:
Meni treba cca 1000kn po danu, 400 bez traininga. Radim samo za to. Vrijedilo bi doci pokusati. Probati. Ovakvim tempom klasa nestaje. Vjerujte da sam presao sa R-1 nazad na 2T samo zato jer mi je zao klase koja je zaista atraktivna. Manje za gledaoce ali vise za same vozace. Ucinimo nesto!

ti si iznimka svi mi želimo u klasu više a ti u klasu niže zato imaš respect od mene (y) ali mnogi to ne žele. Moji problem su 1.) starci 2.) nemam motora iako bi ga uspio nabaviti ali i onda ostaje problem br.1  3.) nemam neki stalni posao da bi si uspio pokriti toškove grobnika iako bi se trudio iz petnih žila da skupim pare 4.) ja sam još učenik srednje škole :palacdolje: 5.) nemam pojma voziti po grobniku 6.) nemam toliko znanja o 2T tunningu a da nađem neku mnašinu to bi trebalo onda isturpijat da budem barem malo konkurentan

da sad kupim 125 ili 250 tipa RS,Mito sljedeće godine neću imat dovoljno para za motor koji si želim kupit nešto tipa Z750 ili ER-6n pa ti vidi. Općenito ta klasa bi trebala biti za klice od 16-20 godina a oni i nemaju baš previše para osim ak nisu tatini sinovi pa ti sad malo misli sa R1 na RS125 :shock: :mrgreen:
 
kaj ce ti tuning na 2t masini pogotovo ako si pocetnik. govorim ti iz vlastitog iskustva. prvo se trebas vozit i vozit i vozit. zelis motor koji ide, a ne neki kojem treba stelanje ako vjetar krivo zapuhne. I uostalom, prvi put kad izades na stazu oci ce ti iskocit iz glave, neces osjetit ama bas nikakvu razliku izmedu friziranog i obicnog motora. zato se daj u nabavu nekog motora i vozi se!

ja bas radim na tome (mislim na nabavu nekog motora :mrgreen:)
 
goranracing said:
Zaista mislim da je najvaznija volja. Motocikl tu i tako nije bitan. Pa to je entry-class!

imaš pravilnik za tu klasu koje su modifikacije dopuštene itd....
 
goranracing said:
Meni treba cca 1000kn po danu, 400 bez traininga. Radim samo za to. Vrijedilo bi doci pokusati. Probati. Ovakvim tempom klasa nestaje. Vjerujte da sam presao sa R-1 nazad na 2T samo zato jer mi je zao klase koja je zaista atraktivna. Manje za gledaoce ali vise za same vozace. Ucinimo nesto!
  :shock: E evo samo da se malo uključim kaj se cijena tiče:
Ako stvarno love nema, onda ovoliko koliko si napisao ti je dosta, a čak i za tri utrke, ak imaš sreće i ako vas je nekoliko zajedno pa se krpate i zajedno idete, i djelite troškove npr. kombija, benzina,nafte, i sl, spavate po autima, hranite se sendvičima, i normalno uvjek ste masni i zmazani od benzina ulja i sličnih parfema, ak to sve ne smeta onda su klase  1,2 i 3   oldtimer PH za vas, znači, ak očeš tutnjat možeš, al prvo moraš doći, poplaćati startnine, koja je u Bj. bila 0kn, Grobnik 200kn, a po novom i Kž 200 kn, al to je druga priča, jako gorka, ali nebi bio bed da je sve zlo u tome... :misli:
Ali samo da napomenem, da treba Kaciga biti 05- početni broj, kombinezon mora biti jednodjelni,...i druge stavke koje nekad prelaze i  cijenu samog motora, treba vam prikolica za motor, a auto da što manje troši, i milijun drugih čuda,  a kaj se motora tiče, to i nije tak bitno, bitno je da je stariji od 1967g, i da izdrži utrku, a izmjene su gotovo sve dopuštene, ako su  iz tog vremena, mislim ako su i tada postojale..... e sad ak sam vas zapalio, udrite kopati po susjedovim šupama, možda nešto zanimljivo i nađete, što je nekada tutnjalo po stazama, a moglo bi još uvijek...
PS. treba vam i najmanje 7-8 vikenda slobodnih, jer to gotovo nitko nikada nezna jel utrka u subotu, ili nedjelju, tak da vam je najbolje kampirat od petka.... 8)
Uf valda vam je dost, ak nije pitajte još, ja bum dal info koje  i ja znam .... :D