kle 500 ili aprilia ie 650

kroko said:
(y)  Ha ha ......vječna dilema i rasprava.........koji  i zasto.......  :mrgreen:

(y)  Vidim da njačešće pitaš za prednju vilicu i ovjes i kočnice........ako te to toliko muči onda kupi KLE-a i stavi od stare Pegasice prednju vilicu i eto problem riješen.......... (y)

:mrgreen:  Najbolje ti je Klesoo odgovorio, pročitaj dvaput.......zašto dvaput....jer ćeš s KLE-om napraviti dvaput vise kilometara nego s Aprillijom bez problema..........eto barm jedan razlog........ (y)

(y) Zatim nisam još čuo za sretnog vlasnika Pegasa ma koliko god mi sutjeli o tome.......čuo sam za probleme sa strujom, čuo sam da im malo malo membrana iskoči, izmakne se iz ležišta (tako Boris kaže, i prokleo je dan kad je kupio kćeri Pegasa) .......meni osobno je Pegasoo malkice ljepši, ipak je to talijanski dizajn, ali ja se hoću voziti i vozim se vec 98 000 tisuća na paKLEnoj masini........ (y)

:mrgreen:  Dakle onog dana kad shvatiš da ne želiš jači motor i da ti ne treba jurilica (više od 120 po zavojima magistrale tam oko Dubrovnika) onda počneš ulagati u KLE-a....... (y)

:mrgreen:  Prvo mu staviš sic ala Bagster ali za 900 kuna kod Shadowa iliti Vlade tapetara.......i onda se iz Budve do Zagreba dopeljaš za 9 sati i nis ne boli guza...

:mrgreen: Ah da ovjes i kočnice.....promjeniš prednje federe u vilicama ili stvrdneš prednji kraj s 1,5 bara zraka u vilicama........staviš prednje opleteno kočiono crijevo.......(osobno sam od 12-tice stavio ručicu kočnice za koju DUDO kaže da ima oko 6 tona potisak a standardna negdje oko 2 tone) .......

:mrgreen:  Zadnji feder baciš na peticu, ako si dovoljno visok onda promjeniš i dogbonse pa ti je još tvrđi i stabilniji .......... (y)

:mrgreen:  Onda ti više nije dovoljno 50 konja pa staviš druge dizne u frgiće i ide taman koliko treba......za auspuh ne trebam niti pričati, neki otvoreniji........

...........Kad to sve staviš onda se nasmiješ i veliš, ma koji Pegaso.......... ili eventualno kupiš Pegasa za svoju bolju polovicu....... ipak i zena bi se vozila koji puta s nama........  :LOL:

(y)  Eto i to je to......kak bi Kosta rekel......paKLEni ti je postal ko GOLF dvojka s full opremom , ima sve osim klime.......  :LOL: :LOL:

:mrgreen:  moj glas dakle ide.......ma zaključi sam...ionako budeš napravio po svojem....a kasnije ces se sjecati nas budala kaj smo sve šrotali hehe.....eh sad il ces se kajati ili ne to budes vidio........  (y) (y)

kroko šta moš  :wc:  :mrgreen:

mislim da oko odabira motora nebi smjelo bit dileme...ovaj put moram i ja reć KLE  (y)

da je dilama oko malo drugačijih motora...  8)

(y)
 
kroko said:
(y)  Ha ha ......vječna dilema i rasprava.........koji  i zasto.......  :mrgreen:

(y)  Vidim da njačešće pitaš za prednju vilicu i ovjes i kočnice........ako te to toliko muči onda kupi KLE-a i stavi od stare Pegasice prednju vilicu i eto problem riješen.......... (y)

:mrgreen:  Najbolje ti je Klesoo odgovorio, pročitaj dvaput.......zašto dvaput....jer ćeš s KLE-om napraviti dvaput vise kilometara nego s Aprillijom bez problema..........eto barm jedan razlog........ (y)

(y) Zatim nisam još čuo za sretnog vlasnika Pegasa ma koliko god mi sutjeli o tome.......čuo sam za probleme sa strujom, čuo sam da im malo malo membrana iskoči, izmakne se iz ležišta (tako Boris kaže, i prokleo je dan kad je kupio kćeri Pegasa) .......meni osobno je Pegasoo malkice ljepši, ipak je to talijanski dizajn, ali ja se hoću voziti i vozim se vec 98 000 tisuća na paKLEnoj masini........ (y)

:mrgreen:  Dakle onog dana kad shvatiš da ne želiš jači motor i da ti ne treba jurilica (više od 120 po zavojima magistrale tam oko Dubrovnika) onda počneš ulagati u KLE-a....... (y)

:mrgreen:  Prvo mu staviš sic ala Bagster ali za 900 kuna kod Shadowa iliti Vlade tapetara.......i onda se iz Budve do Zagreba dopeljaš za 9 sati i nis ne boli guza...

:mrgreen: Ah da ovjes i kočnice.....promjeniš prednje federe u vilicama ili stvrdneš prednji kraj s 1,5 bara zraka u vilicama........staviš prednje opleteno kočiono crijevo.......(osobno sam od 12-tice stavio ručicu kočnice za koju DUDO kaže da ima oko 6 tona potisak a standardna negdje oko 2 tone) .......

:mrgreen:  Zadnji feder baciš na peticu, ako si dovoljno visok onda promjeniš i dogbonse pa ti je još tvrđi i stabilniji .......... (y)

:mrgreen:  Onda ti više nije dovoljno 50 konja pa staviš druge dizne u frgiće i ide taman koliko treba......za auspuh ne trebam niti pričati, neki otvoreniji........

...........Kad to sve staviš onda se nasmiješ i veliš, ma koji Pegaso.......... ili eventualno kupiš Pegasa za svoju bolju polovicu....... ipak i zena bi se vozila koji puta s nama........  :LOL:

(y)  Eto i to je to......kak bi Kosta rekel......paKLEni ti je postal ko GOLF dvojka s full opremom , ima sve osim klime.......  :LOL: :LOL:

:mrgreen:  moj glas dakle ide.......ma zaključi sam...ionako budeš napravio po svojem....a kasnije ces se sjecati nas budala kaj smo sve šrotali hehe.....eh sad il ces se kajati ili ne to budes vidio........  (y) (y)

Pošteno  :mrgreen:
 
WINNIE said:
Ma možeš ga usporedit i sa BMW-om sedmicom ja bi opet uzeo KLE   (y)

izdajico  :LOL:
 
Moj savjet ti je da odeš u kupovinu i provaš i jednog i drugog i to više primjeraka istih. Onaj koji ti najviše sjedne (ukoliko odgovara i u drugim parametrima, lova, očuvanost itd.) kupiš. Jer na kraju ti češ ga voziti i ti češ ga gledati na svakom odmaralištu uz kavu i cigaru. Ja sam osobno vizualni tip, ako mi se oku ne sviđa ono što kupujem, ma može biti najbolja, najpouzdanija neznam šta mašina ja je nebi uzeo! eto, kupi srcem a ovdje na forumu će uvijek svaki svog konja hvaliti....
 
Phobocaster said:
kroko šta moš  :wc:  :mrgreen:

mislim da oko odabira motora nebi smjelo bit dileme...ovaj put moram i ja reć KLE  (y)

da je dilama oko malo drugačijih motora...  8)

(y)

:mrgreen:  HA čuj i meni je tiha patnja B-king....ali to jednog dana kad cu moci imati jedne tablice na vise motora.......ili ajde dobro kad vec moram reć tu riječ HONDAAAAA onda dobro VFR-ka s ABS-om......pa da mogu vloviti Deana......  :jesus: :jesus:
 
Ide i Kle u zavoj:  http://www.youtube.com/watch?v=UWQr85Mw1Bg
Hm,mislim da je to čak i jedan od članova foruma  :misli:
 
kroko said:
:mrgreen:  HA čuj i meni je tiha patnja B-king....ali to jednog dana kad cu moci imati jedne tablice na vise motora.......ili ajde dobro kad vec moram reć tu riječ HONDAAAAA onda dobro VFR-ka s ABS-om......pa da mogu vloviti Deana......  :jesus: :jesus:

mislim da buš ga ulovil sa novom 1200 hehe  (y)

 
+marek+ said:
Ide i Kle u zavoj:  http://www.youtube.com/watch?v=UWQr85Mw1Bg
Hm,mislim da je to čak i jedan od članova foruma   :misli:
da iz dubrovnika BAJAC.....ide KLE u zavoj tko zna, a tko nezna nezna  :misli: :mrgreen:
 
Imal sam iste dileme 2006 ali s novim motorima, kupio sam KLE i vozio dvije pouzdane i bezproblematične godine napravivši 20000km. Jedino po meni prednja kočnica bi trebala bit bolja al jbg. niš nije savršeno i ne kupuješ jurilicu tak da po meni KLE....!! (y) (y)
bubson said:
da iz dubrovnika BAJAC.....ide KLE u zavoj tko zna, a tko nezna nezna  :misli: :mrgreen:
Ide,samo s kojim gumama, sa Dunlopicama Trailmax prvom ugradnjom baš i ne, ali sa Metzelerom Tourance več druga prića!  (y)
 
paranoid said:
Moj savjet ti je da odeš u kupovinu i provaš i jednog i drugog i to više primjeraka istih. Onaj koji ti najviše sjedne (ukoliko odgovara i u drugim parametrima, lova, očuvanost itd.) kupiš. Jer na kraju ti češ ga voziti i ti češ ga gledati na svakom odmaralištu uz kavu i cigaru. Ja sam osobno vizualni tip, ako mi se oku ne sviđa ono što kupujem, ma može biti najbolja, najpouzdanija neznam šta mašina ja je nebi uzeo! eto, kupi srcem a ovdje na forumu će uvijek svaki svog konja hvaliti....


E ovo potpisujem od početka do kraja.
 
Da biram između novog KLE-a i Pegasa ,zbog kočnica , ovjesa, stabilnosti itd . izabrao bih Pegasa. Ali da kupujem polovni, (a ta je opcija jedina i moguča) izabrao bi dobro očuvani KLE-bez razmišljanja...Jednostavniji, trajniji i Japanac...
 
Kawasaki KLE!

I KLE leži u zavoju nemilice ko zna vozit, a za grad više nego odličan. A sam kažeš da ti je motor za po gradu većinom ,gledaj troškove, reg ti je skoro upola jeftinija. KLE koči sasvim solidno kad si sam, kad je dvoje na sicu onda mu malo fali jače kočione sile.
 
KLE je mazga sa svim njenim osobinama, trajno, pouzdano, ružno, sporo i nezahtjevno  8)
 
H@k said:
Ma ja san ima dt-a i proda san ga jer mi je više postalo ža pržit motor, posta mi je preslab i bio je doslovno stalno u crvenome kad god bi izasa iz grada... i to se ganjalo uvik okuke 120-130... tako da je moje misljene da bi mi bilo bolje uzet pegasa jer ipak nisam za penzionersku voznju ( iako svacan da je i on nikakav motor za neko forsiranje...al para se nema za bolje  :().

Poanta je da sa ni jednim nećeš pogriješiti, a ako ovo podebljano ima i malo veze sa istinom oba će ti biti slaba nakon jedne sezone  :wink:
 
ja sam se svojevremeno dvoumio (cijelu minutu  :mrgreen:) između KLE i Pegasa (doduše Strade)...pa KLE je dječija igračka po svemu prema Pegasu...a i te spike o rikavanju...glupost...sad kad sam prodao Apriliju i ja volim bivšim "kolegama" malo vadit mast  :mrgreen: ...ali ta priča o trajnosti je za malu djecu...pa GeM je pola Europe i Azije  proputovao na Pegasu  :wink:
 
jedimaster said:
ja sam se svojevremeno dvoumio (cijelu minutu  :mrgreen:) između KLE i Pegasa (doduše Strade)...pa KLE je dječija igračka po svemu prema Pegasu...a i te spike o rikavanju...glupost...sad kad sam prodao Apriliju i ja volim bivšim "kolegama" malo vadit mast  :mrgreen: ...ali ta priča o trajnosti je za malu djecu...pa ja sam pola Europe i Azije  proputovao na Pegasu  :wink:

Koji lažov :shock:
 
jedimaster said:
koliko si Aprilia vozio?  :jesus:

neće on valjda sebe u govna trpat  :LOL:
 
na aprilii često odlazi dihtung na glavi, mješa ulje i benzin :palacdolje: znam dva čovjeka kaj su ih imali i na obadva isti slučaj