kle 500 ili aprilia ie 650

H@k

Member
Doslo vrijeme da i ja ubodem nesto do 50 KS... (y)

Rado bih uzeo kakvog xt-a ili apriliu stradu Lproblem je lova jer nisu ispod 25k kn ovi oko 2005 godine...

Sad me zanima nesto do 17-20k kn, gledao sam kle 500 i apriliu ie 650...

primjecujem da se kle isto godiste ko aprilia puno vise cijeni... Aprilia se moze nac i za 15 dok je kle oko 20?

jesan li u pravu ? Mozete li malo prodiskutirat  razlike medju ta dva motora... Razlika je u cilindrima, znam da kle ima slabu prednju vilicu i kocnice, pitanje je jeli to mana i kod aprilije?jesu li zastarjele masine u obojice ili? Karburatori?injection?dugotrajnost masine?djelovi nabavljivost i cijena? Treba mi motor za grad i mjesecno po malkoji djir od 150-ak km... Koji je dobar i za malo naganjanja po okukama itd...

Sta mislite ?

Fala
 
Kle.....pouzdanija mašina... jeftinija rega...manja potrošnja...ali preecjenjen

Aprilia.... udobnija...


Od oba motora nemreš očekivat čuda i neznam kakve performanse....

..moj glas za KLE
 
Dobro ajde vidim da je sve krenilo u smjeru bez argumenata... Ja san upoznat s tim da kle ima provjerenu i "bolju" mašinu od aprilie... to je objektivno i to je u praksi tako...

Al ajde zanima me ako je neko probao oba pa da kaže jeli aprilia ima bolji ovjes od kle... cuo sam od par kle-ovaca da mu je mana prednja vilica i kočnice...
Jesu li ti djelovi bolji u aprilie ?
Od kojega su skuplji djelovi i koje je lakše polovne nabavit ?
 
Pegaso definitivno puno dinamičniji i vozniji motor boljeg ovjesa i kočnica.

E sad...... i pegaso je provjeren i trajan motor..... neznam baš za slučajeve raspadanja mašina i čega sve već ne.

KLE zaostaje po pitanju komponenti za pegasom ali eto to je stvarno provjeren i univerzalan motor koji ajmo reć ne stari.


Uglavnom treba sjest i vidjet koji bolje paše i taj kupit.
 
A koja je razlika između ie 650 i pegaso cube ?
Razlika je u 2 godine,a cube se može nać sa 20000km za 2000eur  :misli:

Jeli rotax mašina, ovjes itd. ?
 
aprilia mi se ne svidja iz samo meni znanih razloga.  :mrgreen: Zato necu pljuvati...

KLE je smece od motora, ne lezi u zavojima, ne koci, vibrira, ima neudoban sic, nije za pravi off, ne ide 200 i zulja guzica nakon 200km..........
Za nezahtjevnog vozaca je idealan motorcek. Odvazio bih se reci "sve u jednom". Vozi i po makadamu, solidno ubrzava (bolje od Merca 200D), a ako stisnes kocnicu, hoce i zakociti. (Btw, na prasnjavim cestama i makadamima se ne traze performanse k'o na Grobniku). Rega je jeftinija, moooozda malo manje trosi (neprovjereno!). Za grad je dusu dao jer je uzak!
Mene moj besprijekorno sluzi 75000km (kuc, kuc, kuc...), obisao je 1/4 Europe i nije nikada ni zakasljao. I jos ce tako (vec danas  :mrgreen:)
Dijelova nema, jer svi voze!

PS. Za krajnju brzine ne znam, ali bih se odvazio ogledati na startu s bilo kojim pegazom...
 
klesoo said:
aprilia mi se ne svidja iz samo meni znanih razloga.  :mrgreen: Zato necu pljuvati...

KLE je smece od motora, ne lezi u zavojima, ne koci, vibrira, ima neudoban sic, nije za pravi off, ne ide 200 i zulja guzica nakon 200km..........
Za nezahtjevnog vozaca je idealan motorcek. Odvazio bih se reci "sve u jednom". Vozi i po makadamu, solidno ubrzava (bolje od Merca 200D), a ako stisnes kocnicu, hoce i zakociti. (Btw, na prasnjavim cestama i makadamima se ne traze performanse k'o na Grobniku). Rega je jeftinija, moooozda malo manje trosi (neprovjereno!). Za grad je dusu dao jer je uzak!
Mene moj besprijekorno sluzi 75000km (kuc, kuc, kuc...), obisao je 1/4 Europe i nije nikada ni zakasljao. I jos ce tako (vec danas  :mrgreen:)
Dijelova nema, jer svi voze!

PS. Za krajnju brzine ne znam, ali bih se odvazio ogledati na startu s bilo kojim pegazom...

Ma ja san ima dt-a i proda san ga jer mi je više postalo ža pržit motor, posta mi je preslab i bio je doslovno stalno u crvenome kad god bi izasa iz grada... i to se ganjalo uvik okuke 120-130... tako da je moje misljene da bi mi bilo bolje uzet pegasa jer ipak nisam za penzionersku voznju ( iako svacan da je i on nikakav motor za neko forsiranje...al para se nema za bolje  :().
 
Na dobrom si putu !

KLE je dobar motor, ali uspoređivanje s Pegasom 650ie  :misli: :misli:

KLE je jeftiniji za registraciju/osiguranje i ,  .....  :misli: :misli: osim usporedive pouzdanost agregata, sve druge prednosti su na strani Aprilije.

Pogledaj to i ovako :    Da Ti neko ponudi izbor BMW650F - KLE500 , usporedive starosti i općeg stanja - što bi izabrao?
                               Da li bi u tom izboru uopće bilo prostora za dilemu ?
                               ( Pretpostavljam da ne treba obrazlagati Aprilija 650ie = BMW650F )
                           
                           
 
GeM said:
KLE je jeftiniji za registraciju/osiguranje i ,  .....  
                           

Ovo je jedini pravi argument na strani KLE...sve ostalo je na strani Pegasa  :mrgreen:
 
Vozio sam KLE-a , sad vozim Pegaso 650 i.e. 2003.g. i za mene je Aprilia u svemu bolja. Udobnija, življa, voznija...
Neznam koji su to stručnjaci procjenili da je KLE-ova mašina pouzdanija, dugotrajnija i tralala
Ako motor održavaš i znaš kaj nesmiješ raditi da bi ga sačuvao Aprilia je isto pouzdana kao i KLE a potrošnja na otvorenoj cesti od 5,5 l mislim da nije pretjerana.Pogledaj samo gdje su ljudi sve bili sa Pegasom pa će ti sve biti jasno. Da neide 200 istina ali to i nije motor za neke brzine . Obzirom na uloženo - dobijeno motor je super. Ako se odlučiš za kupnju Aprilie naravno pogledaj na neke stvari koje te mogu dosta koštati ako su otišle zato dobro pazi.Za koji god motor se odlučio sretno i puno km ti želim.
 
(y)  Ha ha ......vječna dilema i rasprava.........koji  i zasto.......  :mrgreen:

(y)  Vidim da njačešće pitaš za prednju vilicu i ovjes i kočnice........ako te to toliko muči onda kupi KLE-a i stavi od stare Pegasice prednju vilicu i eto problem riješen.......... (y)

:mrgreen:  Najbolje ti je Klesoo odgovorio, pročitaj dvaput.......zašto dvaput....jer ćeš s KLE-om napraviti dvaput vise kilometara nego s Aprillijom bez problema..........eto barm jedan razlog........ (y)

(y) Zatim nisam još čuo za sretnog vlasnika Pegasa ma koliko god mi sutjeli o tome.......čuo sam za probleme sa strujom, čuo sam da im malo malo membrana iskoči, izmakne se iz ležišta (tako Boris kaže, i prokleo je dan kad je kupio kćeri Pegasa) .......meni osobno je Pegasoo malkice ljepši, ipak je to talijanski dizajn, ali ja se hoću voziti i vozim se vec 98 000 tisuća na paKLEnoj masini........ (y)

:mrgreen:  Dakle onog dana kad shvatiš da ne želiš jači motor i da ti ne treba jurilica (više od 120 po zavojima magistrale tam oko Dubrovnika) onda počneš ulagati u KLE-a....... (y)

:mrgreen:  Prvo mu staviš sic ala Bagster ali za 900 kuna kod Shadowa iliti Vlade tapetara.......i onda se iz Budve do Zagreba dopeljaš za 9 sati i nis ne boli guza...

:mrgreen: Ah da ovjes i kočnice.....promjeniš prednje federe u vilicama ili stvrdneš prednji kraj s 1,5 bara zraka u vilicama........staviš prednje opleteno kočiono crijevo.......(osobno sam od 12-tice stavio ručicu kočnice za koju DUDO kaže da ima oko 6 tona potisak a standardna negdje oko 2 tone) .......

:mrgreen:  Zadnji feder baciš na peticu, ako si dovoljno visok onda promjeniš i dogbonse pa ti je još tvrđi i stabilniji .......... (y)

:mrgreen:  Onda ti više nije dovoljno 50 konja pa staviš druge dizne u frgiće i ide taman koliko treba......za auspuh ne trebam niti pričati, neki otvoreniji........

...........Kad to sve staviš onda se nasmiješ i veliš, ma koji Pegaso.......... ili eventualno kupiš Pegasa za svoju bolju polovicu....... ipak i zena bi se vozila koji puta s nama........  :LOL:

(y)  Eto i to je to......kak bi Kosta rekel......paKLEni ti je postal ko GOLF dvojka s full opremom , ima sve osim klime.......  :LOL: :LOL:

:mrgreen:  moj glas dakle ide.......ma zaključi sam...ionako budeš napravio po svojem....a kasnije ces se sjecati nas budala kaj smo sve šrotali hehe.....eh sad il ces se kajati ili ne to budes vidio........  (y) (y)