Knjigovodstvo moto kluba

brankozagreb

New member
Hi svi
Zanima me kakvo knjigovodstvo treba voditi moto klub. Možda netko može dati savjet ili još bolje konkretan primjer.
Unaprijed hvala    :misli: :misli:
 
ako vam kroz klub ne prođe više od 19000 kn vodi se jednostavno knjigovodstvo i to ti svakom knjigovođi je lak posal od jednog sata,uz uvjet da imaš sve potribne papire ,članarina  bi trebala bit evidentirana preko blokova u tri primjerka i uplačena na račun,a koju naravno dižeš i koristiš za potribe kluba,ako imate kakva novčana sredstva uplačena na Vaš račun kao nekakvu donaciju nju bi tribalo namjenski utrošit i moraš imat sve račune ,ako je plačanje bilo sa vašeg računa takođe tribaš imati i sve izvode iz banke ili fine ,to bi bilo u kratkim crtama.a ako lova prilazi tih 19000kn e onda je to druga stvar i potribno je pravo knjigovodstvo.
 
rus said:
ako vam kroz klub ne prođe više od 19000 kn vodi se jednostavno knjigovodstvo i to ti svakom knjigovođi je lak posal od jednog sata,uz uvjet da imaš sve potribne papire ,članarina  bi trebala bit evidentirana preko blokova u tri primjerka i uplačena na račun,a koju naravno dižeš i koristiš za potribe kluba,ako imate kakva novčana sredstva uplačena na Vaš račun kao nekakvu donaciju nju bi tribalo namjenski utrošit i moraš imat sve račune ,ako je plačanje bilo sa vašeg računa takođe tribaš imati i sve izvode iz banke ili fine ,to bi bilo u kratkim crtama.a ako lova prilazi tih 19000kn e onda je to druga stvar i potribno je pravo knjigovodstvo.

odakle ti cifra od 19000 kn ?

kao neprofitna udruga imaš pravo na obrt od 85000 kuna godišnje ili 7080 kuna mjesečno ....  :wink:
 
strasilo said:
odakle ti cifra od 19000 kn ?

kao neprofitna udruga imaš pravo na obrt od 85000 kuna godišnje ili 7080 kuna mjesečno ....  :wink:
čuj ja ti nisan baš u tome poslu,meni to vodi žena, kako je još na poslu pogleda san u registrator prošlu godinu i stoji baš kako san napiisa ,ali u našem zakonu tad su napisali u stranoj valuti  no 2500 eura je otprilike tih 19000kn
evo ovako ti to stručno piše
sukladno odredbama čl,42 pravilnika o knjigovodstvu iračunskom planu neprofitabilnih organizacija(N.N.20/94, 40/94)a na temelju odluke osnivača obveznici smo vođenja jednostavnog knjigovodstva, a s obzirom da ukupni prihod ne prelazi 2500e godišnje
 
strasilo said:
odakle ti cifra od 19000 kn ?

kao neprofitna udruga imaš pravo na obrt od 85000 kuna godišnje ili 7080 kuna mjesečno ....  :wink:
e da ,ali se knjige tada vode na drigi način
 
rus said:
e da ,ali se knjige tada vode na drigi način

do 85000 kuna nisi u sustavu PDV-a .... od 8501 kuna jesi u sustavu PDV-a ...  (y)
 
rus said:
ako vam kroz klub ne prođe više od 19000 kn vodi se jednostavno knjigovodstvo i to ti svakom knjigovođi je lak posal od jednog sata,uz uvjet da imaš sve potribne papire ,članarina  bi trebala bit evidentirana preko blokova u tri primjerka i uplačena na račun,a koju naravno dižeš i koristiš za potribe kluba,ako imate kakva novčana sredstva uplačena na Vaš račun kao nekakvu donaciju nju bi tribalo namjenski utrošit i moraš imat sve račune ,ako je plačanje bilo sa vašeg računa takođe tribaš imati i sve izvode iz banke ili fine ,to bi bilo u kratkim crtama.a ako lova prilazi tih 19000kn e onda je to druga stvar i potribno je pravo knjigovodstvo.

Ne, koliko se sjećam postoje dva uvjeta. Jedan je vrijednost imovine udruge, drugi su godišnji prihodi. Tek ako oba prelaze određeni zakonski limit onda onda treba voditi "pravo" knjigovodstvo.
Zato sam i dao link na pravilnik jer sam zaboravio, a i da nisam, kod nas se zakoni češće mjenjaju od zmazanih gaća, pa je bolje provjeriti
 
strasilo said:
do 85000 kuna nisi u sustavu PDV-a .... od 8501 kuna jesi u sustavu PDV-a ...  (y)

nema PDV nikakve veze sa načinom vođenja knjigovodstva u ovom slučaju, ne stvaraj zbrku  (y)
 
strasilo said:
do 85000 kuna nisi u sustavu PDV-a .... od 8501 kuna jesi u sustavu PDV-a ...  (y)
ne govorimo o istom,pogledaj Narodne novine br20 iz '94 član 42 piše ti ovo šta sam napisa,a to je to jednostavno knjigovodstvo,a za one kojima ukupni prihod godišnje ide priko 2500e vodi se to pravo knjigovodstvo,a ako prelazi cifru koju ti spominješ onda je posal još večii valjda se zove dvojno knjigovodstvo.za ovo prvo nijedan knjigovođa ovde kod nas ne naplačuje,triba ga uvatit dobre volje ,bombonjera ,kava i malo vrimena,a toga oni u ovo vrime najmanje imaju.
 
Članak 42.

(1) Neprofitna organizacija ćija je ukupna vrijednost imovine ili godišnji prihod manji od 5.000 DEM protuvrijednosti hrvatskih dinara, prema podacima za proteklu kalendarsku godinu, suglasno članku 13. Uredbe odnosno prethodnoj odluci o tome njena osnivača, nije obvezna predočavati financijske izvještaje i voditi računski plan prema ovome Pravilniku.

(2) Neprofitna organizacija iz stavka (1) ovoga članka obvezna je voditi najmanje knjigu blagajne i knjigu prihoda i izdataka (rashoda).


(3) Knjiga prihoda i izdataka (rashoda) sadrži najmanje sljedeće podatke :

1. redni broj,

2. broj i datum knjigovodstvene isprave na temelju koje se unosi podatak u knjigu prihoda i izdataka (rashoda),

3. naziv knjigovodstvene isprave koja je osnov za knjiženje,

4. opis poslovne promjene,

5. iznos prihoda ili izdataka (rashoda).

(4) Knjiga blagajne, koja je poslovna knjiga u koju se kronološkim redom unose podaci o izvršenim gotovinskim uplatama i isplatama, sadrži najmanje sljedeće podatke:

1. redni broj,

2. datum i broj knjigovodstvene isprave,

3. opis

4 uplaćeni ili isplaćeni iznos





 
Hvala svima na pomoći. Mislim da sam dobio odgovor pa kao tajnik kluba budem probao to nekako pokrenuti. Pošto nas ima malo i tek počinjemo , ove godine ne budemo premašili 19000 KN pa mislim da taj dio knjigovodstva možemo odraditi sami. Još jednom hvala svima. :D :D
 
Pa u principu knjige vodiš temeljem vrste kako ste registrirani. Kako pretpostavljam da je riječ o udruzi, onda se knjige i vode po odredbama za udruge, no i tu ima par detalja o kojima neću jer nisam siguran.
 
Sledgehammer said:
Pa u principu knjige vodiš temeljem vrste kako ste registrirani. Kako pretpostavljam da je riječ o udruzi, onda se knjige i vode po odredbama za udruge, no i tu ima par detalja o kojima neću jer nisam siguran.

:mrgreen:
 
Citat Damira K nije točan - on je naveo staru Uredbu o računovodstvu neprofitnih.

Novi iznosi su 100.000,00 kuna prihoda i imovine.

Nova Uredba objavljena u narodnim novinama 10/08.

Ako prihod ili imovina ne prelaze 100.000,00 kuna u godini. Udruga će vodit jednostavno knjigovodstvo (knjigu primitaka i izdataka).

Što se tiče izvještaja ako nisu zadovoljeni ovi gore kriteriji udruga samo šalje Ministarstvu u Katančićevu 5 dopis da ne vodi poslovne knjige u skladu sa Uredbom o računovodstvu neprofitnih zbog nezadovoljenja kriterija iz čl. 13.

Vidim da su se spominjali iznosi od 85.000 kuna. Oni se odnose na ulazak u sustav PDV-a ako je udruga imala u protekloj godini isporuke dobara i usluga veće od 85.000 kuna. Tada je dužna prijaviti se u sustav poreza na dodanu vrijednost.
 
evo lipi moji novina od ove godine u vođenju knjigovodstva za neprofitne udruge građana,šta oče reč nas moto klubova .
Treba ispuniti obrazac RNO i poslat na <ministarstvo financija, Katančićeva 5, 10000 Zagreb do 30.6.2009. za klubove koji su registrirani. Novoregistrirani klubovi moraju taj obrazac poslati u roku od mjesec dana od registracije. Novina je i u obavezi podnošenja godišnjih poreznih prijava. Ako udruga nema prihoda i vrijednost imovine preko 100.000 kn godišnje u tri godine ne mora podnositi financijska izvješća tj. ne mora ništa nikome davati,ali da nebi bilo zabune ,jednostavno knjigovodstvo se vodi i dalje, To se ne odnosi na udruge koje su dosad po starom zakonu morale podnositi financijska izvješća.(one udruge koje su prelazile onih 2500 eura)
ovuh obrazaca RNO još nema za kupit,a kad če ih biti ?:misli:
 
http://www.uzuvrh.hr/stranica.aspx?pageID=46

http://www.uzuvrh.hr/stranica.aspx?pageID=49