Kociona klijesta

marko92

New member
prijatelji molio bih za pomoc , posto sam na klijestima otkinuo sisicu (ne znam kako se drugacije zove) na kojij se ozracuje i ispusta ulje sta sad da radim? :misli: :misli: :misli:
Kako da izvadim ostatak sto je ostao u klijestima , gdje da nadjem jos jednu takvu sisicu ..
i moguli kako drugacije ozraciti kocnicu imal neka caka?
Unaprijed hvala... :wink: 
 
zabij joj mali sarafciger u sredinu i odsarafi =P


ima i oficijalnih alata za takva sranja al sumljam da ih imas pri ruci cim postavljas takvo pitanje
 
Svaki bolji mehaničar ima tzv. izvrtače koji ti ima navoj kao lim vijak samo u kontra smjeru, i koriste se baš za rješavanje tog problema.....
 
e bas cu , otic do nekih automehanicara i vidjetsa njima , a kad izvadim vece je pitanje gdje da nadjem drugu istu
 
marko92 said:
e bas cu , otic do nekih automehanicara i vidjetsa njima , a kad izvadim vece je pitanje gdje da nadjem drugu istu

Zato bi ti bilo bolje da prvo nađeš drugu pa tek onda ideš mehaničaru.
 
Ne diraj je jer to zna biti jako komplicirano  :wink: Mozes ozraciti na sarafu od crijeva
 
vickodu said:
Ne diraj je jer to zna biti jako komplicirano  :wink: Mozes ozraciti na sarafu od crijeva

je a kak da rupu zacpei? tekucim metalom...
niej to komplicran prob za rijesit sam treba imat toolse za to i znat kaj se dela...
 
rednyaW said:
je a kak da rupu zacpei? tekucim metalom...
niej to komplicran prob za rijesit sam treba imat toolse za to i znat kaj se dela...

Puko je jer je usla vlaga i aluminij je oksidirao .S toolsima je problem sto je taj saraf dosta tanak i zna se dogoditi da ne ide ni s njima Vadio sam ih vise komada U principu bi bilo najpametnije dati nekome ko je to radio jer pukne li alat unutra u to je tek gadan problem za izvadit ga  :wink:
 
vickodu said:
Puko je jer je usla vlaga i aluminij je oksidirao .S toolsima je problem sto je taj saraf dosta tanak i zna se dogoditi da ne ide ni s njima Vadio sam ih vise komada U principu bi bilo najpametnije dati nekome ko je to radio jer pukne li alat unutra u to je tek gadan problem za izvadit ga  :wink:

..kupit drugi motor koji ima sisicu i riješit problem  :mrgreen:
 
Ghostrider-SB said:
..kupit drugi motor koji ima sisicu i riješit problem  :mrgreen:

A da nade neku zensku i odma dobije dvije sisice  :mrgreen:
 
vickodu said:
A da nade neku zensku i odma dobije dvije sisice   :mrgreen:
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: , samo meni trebaju malo ( puno ) manje sisice i po mogucnosti od cvrsceg materijala


a rupu netreba cepit neide van ulje , a ozraciva sam preko sarafa al neide bas sav zrak van ostane op5 pa slobije koci
 
marko92 said:
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: , samo meni trebaju malo ( puno ) manje sisice i po mogucnosti od cvrsceg materijala


a rupu netreba cepit neide van ulje , a ozraciva sam preko sarafa al neide bas sav zrak van ostane op5 pa slobije koci

Mora izaći i na saraf od crijeva na klijestima  :wink:
 
Trebao bi ti taj šaraf biti na najvišoj točki kako bi sav zrak izašao......ali sumnjam da će ga i dalje biti ispod glave vijka????
 
ttivanov said:
Trebao bi ti taj šaraf biti na najvišoj točki kako bi sav zrak izašao......ali sumnjam da će ga i dalje biti ispod glave vijka????

Svaki saraf može biti u najvisoj tocki samo treba nagnuti kljesta  :wink:
 
Razumijem, ali se bojim da će ga i dalje ostati tam između glave vijka i rupe kroz koje ulje ide, tamo je šupljina.....  :misli: a možda i neće
 
ttivanov said:
Razumijem, ali se bojim da će ga i dalje ostati tam između glave vijka i rupe kroz koje ulje ide, tamo je šupljina.....   :misli: a možda i neće

Neće izaći će sav zrak iz sistema  :wink:
 
to stoji , da bi trebao izac al opet ne , al je to sad nebitno


nego gdje danadjem iste sisice
 
marko92 said:
to stoji , da bi trebao izac al opet ne , al je to sad nebitno


nego gdje danadjem iste sisice


Daj nekome da izvije staru i po njoj traži u auto dijelovima