Koje motore uzeti u obzir - adventure klasa?

Od GSa, ja bih izbjegavao prve vodenjake, isao bi radje za zadnjim TÜ/MÜ zracnjacima, tj. do 2013. godine.
Mada kazem, imali smo u grupi pred TÜ model sa 40 000 km, kojem je otisao lezaj zadnjeg kotaca, covjek narucio lezaj i donio u garazu, ne pase, zove u benvej, oni mu kazu donesi kriz, o pa to je TÜ kriz, treba drugi lezaj.
Znaci njemu je 2 puta riknuo lezaj zadnjeg kotaca u 40 000 km, akcija u benveju pa 1000 eura po mjenjanju, dok drugi vozi vec 80 000 sa istim lezajem, ali mu riknuo zadnji amortizer, oke i treba se pokvarit, na toj kilometrazi, ali je ESA, 1800 eura i moras ga nosit na brisanje greske i reset.

Evo uzmi ESA podesavanje tvrdoce opruge, u podesavanju imas vozac, vozac sa prtljagom, vozac, suvozac i prtljaga i sto ja znam. E sad, koje podesavanje ces ti izabrati sa 120 kila, a ja sa 65, potpuna glupost.

Znaci zracnjak i bez ESA, ako moze i bez ABS, jer njima koci zadnji preko ABS i nerijetko je i to u banani te koci ponekad zadnji i sam od sebe i pregrijava kriz, pa im zato i rikavaju ti lezaji zadnjeg kotaca.
Zamalo sam napisao znaš ti dobro što….
 
A ESA je, posto je kod mene na popravci, u stvari showa amortizer, kojem dolje mjesto vijka za podesavanje povrata je dodan elektromotoric u promjeru 50 euro centi, debljine 10 mm, kojeg pomalo hvata hrdja, sklepano kao da su se djeca igrala u vrticu, znaci, nece ni on dugo, pored sto je pustila brtva oko sipke klipa, znaci baciti cemo 100 eura za popravku same mehanike, ista stvar i prednji amortizer, a motocikl bio 7000 eura. Ali motor radi, jes da trosi ulje, ali radi i raditi ce dugo, samo treba sanirat ostala sranja sto su nadodali.
 
Ma oprosti, ne želim vrijeđati. Imam tu “letriku” na motorima i sve funkcionira bez greške. Ako se puno voza, nešto se mora nekada i pokvariti. Ako i zašteka, najgora varijanta je obnova u Wilbersu.
 
Nevjerovatno je kako Tomo i dalje na pristojan nacin pokusava objasniti nemoguce.
 
Kod evropskih proizvodjaca, ovisno o mentalitetu je kontrola kvaliteta u mehanickoj obradi, ovisna o mentalitetu, tako da su to njemci mozda cak najbolji, ali daleko ispod dzapsa, sto se vidi u neujednacenosti kod, cak i top modela, tipa GS. Tako da mozes kupit kantu, cak i novu, a mozes kupit GS-a koji ce proci kilometara kao i svaki crosstourer, bez vecih problema.
🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️
 
  • Like
Reactions: Village
E sada, mi smo egoinduvidualisti, znaci, ko sta meni ima rec sto cu ja vozit.
najjednostavnije i najdirektnije receno: Sredju ti si glupson!
Niti hrvatski niti njemacki ne znas. prosipas rijeci koji su cuo u jednom od Yugo Kafica 15-tog i 16-tog beckog okruga i tu pokusavas postici status sveznajuceg. Jedini status kojeg si postigao je da si neograniceni izvor smijeha ( lachnummer ).
 
Vratimo se temi.

Ovdje je spominjano vise vrsti "adventjur" motocikala, imas i ovo smece sto vozi kronik, s 1000xr, znaci sportski motocikl sa povisenim guvernalom i uspravnom pozicijom sjedenja, tipa multistrada koji je blize versiju, od ovih ostalih.

Versi i XR se voze na na malim i sirokim gumama, koje su najrasprostranjenije u svijetu motora i u tim dimenzijama ima i najveci izbor, od potpuno celavih pa do kramponki.

Trebali bi biti i sportskiji od ostalih, mada od GSa i chuck norrisa, ovog drugog i bez guma, nitko nije brzi.
 
Mislin da se mora okrenit u drugom smjeru
Recimo Multistrada Enduro 1260…..mada Dukac isto spada u red “osjetljivih”

a ako cemo bas ono top topova onda S10 od 2014 nadalje ili ATAS
Cijena S10 super razumna a o ATAS-u je suvisno ista rec osim Hondaaaaaa😂
Nije los ni Crosstourer ali nekako mi je on treci po redu…..
 
a neznam sta to znaci osjetljivih.nema motora s kojem nisam vise padao nego sa gsa.evo danas (slika) zapnem za odsječeno drvo koje nisam vidio negdje u šumi.tri puta udarim nogom kofer i eno ga ko novi.motor u svim tim crash barovima ni osjetio nije.
drugi put danas sam uletio u vagaš pola metra dubok od blata.digo se upalio motor
wunderlich.jpg
i gas
 
…..mada Dukac isto spada u red “osjetljivih”
Ništa manje osjetljiv nego druge marke. Nisu to Fiati iz 90tih više. Od 3 različita motora doma s njim imam najviše km i najmanje troškova. Recimo na ATAS OEM Quickshifter je crka nakon 4-5k km. Nema više svetih krava
 
...
Znaci njemu je 2 puta riknuo lezaj zadnjeg kotaca u 40 000 km, akcija u benveju pa 1000 eura po mjenjanju, dok drugi vozi vec 80 000 sa istim lezajem...
Čekaj malo, ležaj kotača? - ovakvo nešto što na japanskom motoru stoji kao komad koji po P.S.-u mijenjaš sa svakom izmjenom gume, na GS-u košta tisuću eura?

I nije mi cilj pljuvati po bavarcu, pretpostavljam da se radi o kakvom jebačkijem ležaju kad izdrže i po 80k kilometara, čisto gledam kao trošak održavanja...
 
Čekaj malo, ležaj kotača? - ovakvo nešto što na japanskom motoru stoji kao komad koji po P.S.-u mijenjaš sa svakom izmjenom gume, na GS-u košta tisuću eura?

I nije mi cilj pljuvati po bavarcu, pretpostavljam da se radi o kakvom jebačkijem ležaju kad izdrže i po 80k kilometara, čisto gledam kao trošak održavanja...
cijeli kit je oko 200€ bez ruku. A valjda su ruke onda 800 :mrgreen:
 
  • Like
Reactions: TIS
Ja ne razumijem kad neko sljepo hvali svoj motor. Ko da mu je darovan sponzorski, pa mora da ga hvali ili misli da ako iznese javno njegove nedostatke, da će ispast da se zajebo.
U svemu je tako, nije sramota reci ako je dobro ili nije. Medjutim ljudima je draze lagat, neznam zasto. Ako ne valja ne valja.
Kupio sam novi auto. Vozio sm ga 5 godina, katastrofa, nisam ga htio ni prodati. Tko god me pitao kakav je, ma rek'o gori od Yuga.

Izgleda u najmanju ruku da je covjek vlasnik marke koju ima doma, a kvari se, pa ga sram.

GLUPOST.

U svakom zitu ima kukolja,..
 
Ništa manje osjetljiv nego druge marke. Nisu to Fiati iz 90tih više. Od 3 različita motora doma s njim imam najviše km i najmanje troškova. Recimo na ATAS OEM Quickshifter je crka nakon 4-5k km. Nema više svetih krava
Je
Slazen se
Mada eto……
Najvise zapravo igra srica…..ima i Fiat i Alfa koji su olicenje postojanosti a nekad Toyota miljon kvarova
Tako je i sa motorima
Ali ja osobno ne bi isa u nabavku GS ili Multistrade polovne…….bez bullet proof tvornicke garancije
Ono da mi ga brat prodaje pa ajde de……
Mozda grijesim ali……
Nekako mi S10 i Crosstourer skupa sa Africon djeluju najpostojaniji….
Mada da…..nije ni Honda sta je prije bila…….
Tuze se dosta(vecinom Ameri) na curenje ulja iz vilica i vec opjevani rezervar…….
Uglavnom da moran kupivat opet povni motor uzea bi opet Africu ili S10 ili Crosstourera
Ako ocu DCT onda Honde
Ako DCT nije opcija onda S10…..Meni je to ludilo motor….nije najbolji,nije najlaksi,nije najjaci i daleko od toga da je najsposobniji…..ali meni skupa sa ATAS-om daleko najlipsi motor….putni enduro jel…..
 
Ja ne razumijem kad neko sljepo hvali svoj motor. Ko da mu je darovan sponzorski, pa mora da ga hvali ili misli da ako iznese javno njegove nedostatke, da će ispast da se zajebo.
Zaboravio si jos da s danom prodaje pocinje pljuvanje, nebitno da li je stvarno bio toliko los.😄