Koje motore uzeti u obzir - adventure klasa?

Znaci ipak se GS namece kao nesto gdje ne mogu pogrijesiti. Ok, mogu to prihvatiti.
Koja je fora sa prvim LC-ovima pa se ne preporucuju? AC mi ne dolazi u obzir jer mi je ruzan, tj. ruzniji od LC-a te ne mogu provariti one prekidace za zmigavce. Vozio sam F650GS u autoskoli i trebalo mi je valjda 5 sati da se donekle priviknem na taj glupi sistem.
Noviji LC-ovi su mi malcice preskupi, tj. van budzeta koji planiram dati za motor, tako da mi preostaju LC-ovi 2013-2015 kao logican izbor. Ali ako oni nisu za preporuciti, onda ih necu ni gledati.
Sta nije u redu sa XR-ovima? Ovako na izgled mi se cini malo skuceniji od Versysa 1000 i to mi je jedan od minusa, a i cuo sam da ovi prvi modeli dosta vibriraju.
Ja sam sebi prošle godine kupio GS-a 2015. sa 24.000 km sa svom opremom. Isto sam imao dileme i upitnike iznad glave da li da rađe kupim nekog novijeg japanca ili da uzmem GS-a. Za par vikend vožnji sam iznajmio i probao od frendova motore (Africu, V stroma, Multicu 950 i XR-a). Kad sam rentao GS-a i napravio vikend turu shvatio sam da je to to za mene. Isto i tebi savjetujem. Uzmi, probaj pa procjeni. Nisam dio neke sekte niti sam okružen Gs-ovcima ali meni se motor pokazao dobar. Osim što sam odmah nakon kupnje napravio veliki servis i izmjenio gume nisam imao nekih dodatnih troškova. Servis sam radio kod Igora. Dijelovi su dostupni i cijene transparentne i usporedive na webu. U njemačkoj imaš npr. Auto lebbmann i sve možeš naručiti tamo. Jeftinije je ca 20% nego u Hrvatskoj. Ja nisam nešto vješt i nisam se upuštao ali koliko sam gledao osnovne stvari stvarno možeš odraditi i sam (ulje, filteri, pločice, podmazat kardan i promjenit ulje u njemu itd.)
Koliko sam ja čitao za izbjegavat su prvi modeli 2013 i 2014. Nakon toga su bile neke sitne izmjene. Pogotovo 2017. kada je postao EURO 4.
Ono što me iznenadilo je da cijene za isto godište u godinu dana nisu padale. Dapače, čak mi se čini da su im otišle gore. Tako da ako ti se i ne pokaže nešto, uvijek ga možeš mijenjati uz minimalan gubitak.
 
:love:
 

Attachments

  • crf1100.jpg
    crf1100.jpg
    703.1 KB · Views: 0
Ja ne razumijem kad neko sljepo hvali svoj motor. Ko da mu je darovan sponzorski, pa mora da ga hvali ili misli da ako iznese javno njegove nedostatke, da će ispast da se zajebo.
a sta imas razumit...takvih je 90%
vidis i u ovoj temi ko fali svog konja...
 
Evo ja priznajem da sam se zajeb'o sto nisam odmah uzeo jaci motor. Kontam, nisam vozio vec 15 godina, bit ce mi dosta 650ka i eto ti ga na. Jedva 3 mjeseca izdrzao sa njom 😄
 
Evo ja priznajem da sam se zajeb'o sto nisam odmah uzeo jaci motor. Kontam, nisam vozio vec 15 godina, bit ce mi dosta 650ka i eto ti ga na. Jedva 3 mjeseca izdrzao sa njom 😄

Da si slusa mozgove forumske prvo bi kupija 125cc pa onda 250cc pa na 500cc a sa 20 godina staza na 1000cc 🤣
 
Evo ja priznajem da sam se zajeb'o sto nisam odmah uzeo jaci motor. Kontam, nisam vozio vec 15 godina, bit ce mi dosta 650ka i eto ti ga na. Jedva 3 mjeseca izdrzao sa njom 😄
ja ne vjerujem da ti i to mozes navrnut kako trebam ali ajde, kupi GSa i skini se sa dnevnog reda
 
ja ne vjerujem da ti i to mozes navrnut kako trebam ali ajde, kupi GSa i skini se sa dnevnog reda

izgleda da si se ipak malo zaŕazio kolektivnim intelektom 🤣

sa gnjusanjem ovo pisem i vrtim ocima ali se slazem sa tobom jer versys je sve ali nije spor motorin. ima dovoljno konja jedino sto ga mozda treba jace vrtit nego litru ali je veoma fun bike...
 
  • Haha
Reactions: kronik
Nije stvar u tome da je spor. Dapace, brzi je nego sto mi treba, ali mu je ovjes za kurac kad imam zenu iza, a i ovaj njegov drndavi dvocilindras mi je sve osim uglađenog. A i moras priznati da je za nase gabarite i jos sa suvozacicom malo slabasan i da ga treba puno saltati.
Jebemu sunce, nisam trebao probati onog Versysa 1000 od kolege. Da nisam, ne bih znao da ima bolje :mrgreen:
Covjece kako je taj motor uglađen i miran. Ovaj moj cijeli vibrira kad mu dam gas, na onome moram pogledati u obrtomjer da skuzim da treba saltati :LOL:
 
  • Like
Reactions: Luke
Nije stvar u tome da je spor. Dapace, brzi je nego sto mi treba, ali mu je ovjes za kurac kad imam zenu iza, a i ovaj njegov drndavi dvocilindras mi je sve osim uglađenog. A i moras priznati da je za nase gabarite i jos sa suvozacicom malo slabasan i da ga treba puno saltati.
Jebemu sunce, nisam trebao probati onog Versysa 1000 od kolege. Da nisam, ne bih znao da ima bolje :mrgreen:
Covjece kako je taj motor uglađen i miran. Ovaj moj cijeli vibrira kad mu dam gas, na onome moram pogledati u obrtomjer da skuzim da treba saltati :LOL:
KUPI VIŠE TAJ VERSYS 1000. Što god da kupiš drugo, uvjek ćeš se pitat "Jesam li možda ipak tebo kupit Versys 1000?"
 
  • Haha
Reactions: WraGG
Evo posto sam otvarao temu, da se pohvalim. Konacno preuzeo himalayana danas i odvalio doma rutu 130 km prek Pokupskog i Siska. Prvo me google poslao u neku sumu mimo Pisarovine pa sam izgubio jedno sat vremena trazeci put nazad za cestu za Pokupsko i onda izmedju Pokupskog i Siska nisam pojma imao da fini broj kilometara ceste nema, tak da je i grdi makadam pao. Na jednom dijelu je posteni uspon, frend kaj me vozio u Draganic je lijepo zasodrao ispred mene, al motor je dosta lijepo to prosao, s obzirom da sam morao stat iza frenda u pol brijega.

Sve u svemu, ja vise nego zadovoljan, motor udoban, stabilan, puno prasta pocetnicke greske i pimplanja, dosta lijepo se hoce i srusit u zavoju tak da sam dosta brzo dobio malo samopouzdanja i stvarno za pocetnika poput mene fakat mi se cini da nista vise ni ne treba. Djeluje mi laksi od z650 na kojem sam polagao, a na papiru si razlika cini mi se 2 kg. S obzirom da se ne volim brzo vozit, ovak na prvu mi se cini da bi mi dosta dugo mogao biti dovoljan za sve sta zelim.

Ova tripper navigacija mi je super stvar. Mobitel u dzep i peri.
 
Ekipa se lomila oko multistrade,ktma i gsa a covjek na kraju kupi royal enfielda. Samo naprijed. Meni je odlican interceptor
 
  • Like
Reactions: Luke
Ekipa se lomila oko multistrade,ktma i gsa a covjek na kraju kupi royal enfielda. Samo naprijed. Meni je odlican interceptor
To je netko drugi za sebe naknadno potegnuo pitanje gs-a cini mi se. Ja sam krenuo sa starim versysom, stromom i jos par opcija, al enfield je dosta brzo nadosao kao jedna od opcija. Bas sam gledao interceptora danas, nisam ga jos vidio uzivo, fino izgleda.
 
Mislia sam da je to poanta foruma?
Najbolji savjeti XY nepoznatih ljudi na temelju kojih donosiš krive zaključke i onda postaneš isti. :ROFLMAO:

Onda uzmes sve savjete koje Sredju dijeli i izbrises ih iz memorije.
Niti jedan njegov savjet nije upotrebljiv
 
  • Haha
  • Like
Reactions: Village and SpoRRi