Koje motore uzeti u obzir - adventure klasa?

daj nepisi pizdarije, alu felge i tereni k tome tubeless... zastita masine 0, amortizacija 0... za isprid kafica ok al za teren i usporedjivat sa T7 je ludost
T 7 je stroj, tu nema usporedbe, tenere sama riječ opisuje da se radi o pustinji tj, pustoši što odmah govori o namjeni ovog motocikla, međutim cbx je isto kao kod automobila cross over, nije on za neka divljanja, ali može proći, ima mnogo recenzija koje opisuju njegove mogućnosti. Osobno čovijek koji vozi na ovom linku ispod mi je na yt-u odgovorio da je cb 500 x podcijenjen u svom segmentu, možete naći u njegovim uradcima taj odgovor, ima više recenzija.
 
Last edited:
T 7 je stroj, tu nema usporedbe, tenere sama riječ opisuje da se radi o pustinji tj, pustoši što odmah govori o namjeni ovog motocikla, međutim cbx je isto kao kod automobila cross over, nije on za neka divljanja, ali može proći, ima mnogo recenzija koje opisuju njegove mogućnosti. Osobno čovijek koji vozi na ovom linku ispod mi je na yt-u odgovorio da je cb 500 x podcijenjen u svom segmentu, možete naći u njegovim uradcima taj odgovor, ima više recenzija.

Ja ti kazem jednostavnu jednazbu
alu felga + tubeles + kamen = sjedi i placi
 
Zaboravih naglasiti da ima još jedan Eric koji je testirao dugo vremena cbx po Argentini njihovoj divljini i nije imao problema sa kotačima dok je na BMW otišao, možda dok su novi motori duže izdrže a sa vremenom zamor materijala učini svoje, to nije motor da ga voziš brzo premda ga ovaj Eric vozi pošteno ima još jedan amer što ga isto vozi pošteno i nema kvarova sa kotačima, postoji onaj rally kit ali to su investicije od 3000 eura, radije onda neki croser uz ovaj bi uzeo 😉 cbx će odraditi svaki put makadamski sa malo više opreza, jer mnoga videa na yt to dokazuju...
 
Ja ti kazem jednostavnu jednazbu
alu felga + tubeles + kamen = sjedi i placi

Tako mi je bilo i sa buvelom, bez kamena. Tondin od 13cm se zabija u gumu, iskida buvel. Da sam ima tubeles, stavija bi crva i gas dalje.
 
Ta Honda nema veze sa enduro motorom a kamoli je stavljat u adventure klasu
 
Tako mi je bilo i sa buvelom, bez kamena. Tondin od 13cm se zabija u gumu, iskida buvel. Da sam ima tubeles, stavija bi crva i gas dalje.

Rezervni buvel i zakrpe su uvik samnom kad idem u gir.
A da si iskrivija alu felgu ili sta ce prije ciknit i puknit felga sta bi onda stavija?
 
Rezervni buvel i zakrpe su uvik samnom kad idem u gir.
A da si iskrivija alu felgu ili sta ce prije ciknit i puknit felga sta bi onda stavija?

Nikad nisam iskrivija felgu. Jbg.

A i sama pomisao skidanja enduro gume sa felge u divljini mi je odvratna. U hard enduru vozin doma sa probijenom (ako slučajno nije mousse), a za sve ostalo želim tubeless. U svim mojim situacijama koje sam imao s probijanjima, tubeless majka.
 
Nikad nisam iskrivija felgu. Jbg.

A i sama pomisao skidanja enduro gume sa felge u divljini mi je odvratna. U hard enduru vozin doma sa probijenom (ako slučajno nije mousse), a za sve ostalo želim tubeless. U svim mojim situacijama koje sam imao s probijanjima, tubeless majka.

Pricamo o alu felgi i kamenu na toj Hondici

Ako to volis i putujes nije problem skinit gumu pogotovo kad se ispraksiras na 10 pa 12... cola gumama🤣
Nekidan sam i ja dosa na probivenoj gumi doma, nije mi se dalo minjat, da je bilo pocetak voznje ok al na povratku vozi doma 🤣
 

Attachments

  • IMG-20211230-WA0003.jpeg
    IMG-20211230-WA0003.jpeg
    1.1 MB · Views: 0
  • Like
Reactions: Nero
Duh je bitan, CBX nema amortizere za off, nema kotače za off (osim prednji polovično dimenzijama), nema visinu za off. Ali.. izgleda ok, prednji kotač je barem 19'' što dobro dođe za makadame, a avantura je subotom ujutro sjest na motor i krenut nekamo na 300-400km (jednim tankom) u kakvom takvom komforu, na asfaltne i uređene makadamske avanture, nikamo kud nebi išao gradskim SUVom. Za 54 000kn to je sasvim dovoljno, i iako to može i prosječni naked, CBX je vjerojatno komforniji, i izgleda prikladno. Uostalom GS-ovi su ADV motori i ne idu na ništa kompliciranije u 99% slučajeva, koriste se kao touring motori.

A T7 je T7 i da imam te novce za motor nebi razmišljao, samo bi dodao bartubeless ili nešto slično za stražnju, jer je meni osobno takav tip motora savršen (kao i Rally 300 da je twin i da ima malo bolji ovjes).
 
Ovdje govorimo o adventure miotorima, ne govorimo o enduro ni o dual sport motorima a pogotovo ne o cross motoru, gledajući mnoge recenzije ikud ljudi i kako voze motore, za mene je ovo adventure motor, što naravno ovi filmovi opravdavaju ako misliš na motor sa skakanje po kamenu to je drugo..

 
Ovdje govorimo o adventure miotorima, ne govorimo o enduro ni o dual sport motorima a pogotovo ne o cross motoru, gledajući mnoge recenzije ikud ljudi i kako voze motore, za mene je ovo adventure motor, što naravno ovi filmovi opravdavaju ako misliš na motor sa skakanje po kamenu to je drugo..


Prijo odustajem, ne kazem da se ne mozes tako vozit, mozes al to je patnja.

Aluminiska kola, losa amortizacija, neadekvatna zastita motora... ako planiras vozit makadamske puteve prodaj tu Hondu dok nema vidljivih ostecenja i kupi nesto namjenjeno za to.
 
  • Like
Reactions: diesel power
Prijo odustajem, ne kazem da se ne mozes tako vozit, mozes al to je patnja.

Aluminiska kola, losa amortizacija, neadekvatna zastita motora... ako planiras vozit makadamske puteve prodaj tu Hondu dok nema vidljivih ostecenja i kupi nesto namjenjeno za to.
Planiram isključivo asfaltom 90 %, motor je komforan i to mi se sviđa, ali ponekad ću i po makadamu proći npr. majstorskom cestom do Zadra. Da budem iskren lakše bi mi bilo sa lakšim i bolje prilagođenim motorom voziti po makadamu, jer sa ovim vozim polako nisam opušten, moram steći neko iskustvo za off road, zato bi uzeo crash bar, tenere je jako visok motor za mene, što bi u toj klasi odgovaralo mislio sam crf rally ali vrijeđa me činjenica da je skuplji od cbx kod nas a u USA jeftiniji skoro 1000 $

Svakako jednog dana ću poslušati tvoj savijet prodati ovaj kupiti nešto što je više za off road.
 
Planiram isključivo asfaltom 90 %, motor je komforan i to mi se sviđa, ali ponekad ću i po makadamu proći npr. majstorskom cestom do Zadra. Da budem iskren lakše bi mi bilo sa lakšim i bolje prilagođenim motorom voziti po makadamu, jer sa ovim vozim polako nisam opušten, moram steći neko iskustvo za off road, zato bi uzeo crash bar, tenere je jako visok motor za mene, što bi u toj klasi odgovaralo mislio sam crf rally ali vrijeđa me činjenica da je skuplji od cbx kod nas a u USA jeftiniji skoro 1000 $

Svakako jednog dana ću poslušati tvoj savijet prodati ovaj kupiti nešto što je više za off road.

Majstorsku odradiš s biločim i bez frke.

EV1bEO2.jpg


Prijatelj je odvozija s gsxr1000.
 
Planiram isključivo asfaltom 90 %, motor je komforan i to mi se sviđa, ali ponekad ću i po makadamu proći npr. majstorskom cestom do Zadra. Da budem iskren lakše bi mi bilo sa lakšim i bolje prilagođenim motorom voziti po makadamu, jer sa ovim vozim polako nisam opušten, moram steći neko iskustvo za off road, zato bi uzeo crash bar, tenere je jako visok motor za mene, što bi u toj klasi odgovaralo mislio sam crf rally ali vrijeđa me činjenica da je skuplji od cbx kod nas a u USA jeftiniji skoro 1000 $

Svakako jednog dana ću poslušati tvoj savijet prodati ovaj kupiti nešto što je više za off road.

Vise kazem iz iskustva ulazes u nesto i nakraju to nikad nije to, uvik nesto fali 🤣

Takve makadame prodjes bez problema al na Panos ako bi isa bi moga imat problema

Za Tenere imas mogucnost spustanja motora, uvik se da poigrat malo sa sicem... al prednje kolo 21 i duzi ovjes upija neravnine(y)
 
Vise kazem iz iskustva ulazes u nesto i nakraju to nikad nije to, uvik nesto fali 🤣

Takve makadame prodjes bez problema al na Panos ako bi isa bi moga imat problema

Za Tenere imas mogucnost spustanja motora, uvik se da poigrat malo sa sicem... al prednje kolo 21 i duzi ovjes upija neravnine(y)
Je tako je ali kad se spusti sic je oko 85 cm max spušta se 38 mm na hondi je sic 83.5 kad sjedim nisu stopala skroz ispružena.