Koje motore uzeti u obzir - adventure klasa?

images.jpeg
 
Ovo je kao da jašeš 🐎 ja ipak mislim da na ovakvim Off road motorima bi trebao moći sa nogama do tla, posebno kad si na makadamu kad moraš stati da procijeniš i pređeš prepreku, meni bi nešto odgovarali da je visina sica kao kod scrambler motora, i ona geometrija tu se može kod nas samo himalayan kupiti, po povoljnjoj cijeni, ali to je samo 24 ks. Kakva je yamaha scr 950 za makadam vidim da je voze, ali ne znam baš...
 
Ovo je kao da jašeš 🐎 ja ipak mislim da na ovakvim Off road motorima bi trebao moći sa nogama do tla, posebno kad si na makadamu kad moraš stati da procijeniš i pređeš prepreku, meni bi nešto odgovarali da je visina sica kao kod scrambler motora, i ona geometrija tu se može kod nas samo himalayan kupiti, po povoljnjoj cijeni, ali to je samo 24 ks. Kakva je yamaha scr 950 za makadam vidim da je voze, ali ne znam baš...

Prijo jesi ti dosa zajebavat na ovi forum? 🙈 🤣 🤣 🤣 🤣 🤣
 
Šta ste svi navalili na makadam, ja sam jedva čekao da se dočepam asfalta.
Offroad motocikl sa najnižim sjedištem je ktm 790/890 adventure, 83 cm.
 
Pozz ekipa...
nisam na forumu bio duugo....pa da ne otvaram novu temu... mene zanimaju neke stvari vezano za enduro motore.
Vozim Pegasa stradu jos od 2006. god. i za moje potrebe po gradu mi sasvim ok....
Gledam da bih uzeo nesto za brdo, makadam....i suma ( ali nista ekstremno), pa me zanima sljedece:
1. Sta preporucujetw? Neki dual/soft enduro ili hard?
2. odrzavanje kao bitna stavka..... prednosti...mane....
3. I jos kao bitno...mogucnost registracije da mogu mirno od brda do brda....
Bitno mi je da je lagan, dovoljno jak i pouzdan.....

Tnx 👍
 
Last edited:
Od tih, najčešće (a vrlo rijetko) ćeš nać na njuškalu CRF250L, puno rijeđe WR250R i DRZ. Ako nećeš radit puno kilometara i možeš dodat cijenu generalke mašine na tih 3000€ možda možeš neki hard nać na koji ide tablica, WR250/450F stariji ili KTM 450 EXC?

CRF250L ima 23ks, WR250R ima 30tak al to se ne osjeti dok ne ode u visoke okretaje (u nižim ima manje od crf-a) odnosno navodno se po terenu ne osjeti iako ima puno bolje amortizere i visinu od tla nego CRF, DRZ ima karburator i 5 brzina.. I nijedan od spomenutih nije bio još od kad ja pratim na njuškalu za 3000€, WR250R rijetko kad bude ispod 4000€ kad se uopće pojavi.

Moj CRF ima 28 000km i sad da ga prodajem svejedno nebi pristao na manje od 3300-3400€ (ne prodajem još). Nedavno sam prosurfao po mobile.de gdje je ponuda te klase sada puno, višestruko, manja nego je bila prije ovih kriza u nabavi motora i auta, i cijene su veće, čak veće nego kod nas kad koji naleti na njuškalo, traže za motor kao moj star 6 godina sa 20tak tisuća po 4000€ (nov je bio 4800-5000).

Mogu ti samo poželit sreću u nabavi jer su ti šanse nabave bilo čega sada male, i kad se pojavi vjerojatno ide na najbrži prst jer nisi jedini sa idejama "bijega u prirodu na 2 kotača" u ovo vrijeme. Na kraju će bi možda bit lakše prihvatit servisne intervale i možda generalku i kupit harda.
 
Od tih, najčešće (a vrlo rijetko) ćeš nać na njuškalu CRF250L, puno rijeđe WR250R i DRZ. Ako nećeš radit puno kilometara i možeš dodat cijenu generalke mašine na tih 3000€ možda možeš neki hard nać na koji ide tablica, WR250/450F stariji ili KTM 450 EXC?

CRF250L ima 23ks, WR250R ima 30tak al to se ne osjeti dok ne ode u visoke okretaje (u nižim ima manje od crf-a) odnosno navodno se po terenu ne osjeti iako ima puno bolje amortizere i visinu od tla nego CRF, DRZ ima karburator i 5 brzina.. I nijedan od spomenutih nije bio još od kad ja pratim na njuškalu za 3000€, WR250R rijetko kad bude ispod 4000€ kad se uopće pojavi.

Moj CRF ima 28 000km i sad da ga prodajem svejedno nebi pristao na manje od 3300-3400€ (ne prodajem još). Nedavno sam prosurfao po mobile.de gdje je ponuda te klase sada puno, višestruko, manja nego je bila prije ovih kriza u nabavi motora i auta, i cijene su veće, čak veće nego kod nas kad koji naleti na njuškalo, traže za motor kao moj star 6 godina sa 20tak tisuća po 4000€ (nov je bio 4800-5000).

Mogu ti samo poželit sreću u nabavi jer su ti šanse nabave bilo čega sada male, i kad se pojavi vjerojatno ide na najbrži prst jer nisi jedini sa idejama "bijega u prirodu na 2 kotača" u ovo vrijeme. Na kraju će bi možda bit lakše prihvatit servisne intervale i možda generalku i kupit harda.
Koliko se sada vozim...(zapravo ne vozim )razmisljam i o toj opciji harda.....
Za yamahu ili hondu bih se i protegao nesto....to mi je dugorocno bolja investicija.
Mozda nesto iz uvoza
 
Yamaha WR 250F je svemirski brod naspram Honde CRF250L
Neznam koliko si visok Honda CRF250l je mala.
 
  • Like
Reactions: diesel power
@ cika KURE:
KTM EXC 250/300 2T
KTM EXC-F 250/450
Honda CRF 250/450X
Suzuki RMZ 450X
Kawasaki KLX 250

Mislio sam da Suzuki DRZ400 ima 34-40 Ks?
 
Last edited:
Čovik je početnik, naj bolje mu je preporučit da uzme nešto direktno sa cross staze čim završi trka.🤔
 
  • Haha
Reactions: BreakM
Čovik je početnik, naj bolje mu je preporučit da uzme nešto direktno sa cross staze čim završi trka.🤔
Pocetnik nisam....vozim motor 30 godina....ali nisam ni ektreman...gledam nesto sto bi zadovoljilo moje potrebe po pitanju uporabe, odrzavanja i gusta prije svega...