Koje motore uzeti u obzir - adventure klasa?

Pocetnik nisam....vozim motor 30 godina....ali nisam ni ektreman...gledam nesto sto bi zadovoljilo moje potrebe po pitanju uporabe, odrzavanja i gusta prije svega...

Suzuki DRZ 400 ako uspijes naci
 
  • Like
Reactions: cika KURE
Po tome smatram da mi opcija duall/soft najbolje odgovara po tim kriterijima....a izbor je prije svega sta se pojavi na trzistu rabljenih....za sada bih izdvojio crf 250L i yamahu wr 250r....pa ako moze neka usporedba ta dva modela......
 
Last edited:
Po tome smatram da mi opcija duall/soft najbolje odgovara po tim kriterijima....a izbor je prije svega sta se pojavi na trzistu rabljenih....za sada bih izdvojio crf 250L i yamahu wr 250f....pa ako moze neka usporedba ta dva modela......
Nemos to usporedjivat, sama cijena novoga u startu ti govori sve.
U toj klasi imas Kawasaki neznam oznaku 250 i on ti je kao Honda anemican
 
Pocetnik nisam....vozim motor 30 godina....ali nisam ni ektreman...gledam nesto sto bi zadovoljilo moje potrebe po pitanju uporabe, odrzavanja i gusta prije svega...
Mislija san početnik u off vožnji🤔
 
Vidio neke po 3 i sitno € u De,
Ali mi je i najruzniji 😀
Kolega s posla kupio jednog i jos je valenti racing. Stapovi vilica 48mm jaki trokuti. Zadnja alu vilica 2x masivnija skoro nego na xtu... a motor ko bicikla 120kg. Keihin fcr karburator druga bregasta 48ks. Suzuki drz 400s ima vakumski karburator i 40ks.
 
"E" model?

Koliko znam u HR ima s mao jedan jedini registriran.

"S" model je vec druga stvar.

Ja znam za 2.
U madjarskoj se registrira normalno i kao takav registriran u EU moze i u nas.
Covik s foruma ga je uveza
 
Ja znam za 2.
U madjarskoj se registrira normalno i kao takav registriran u EU moze i u nas.
Covik s foruma ga je uveza
... da i ispizdio se dok je napravio sve ateste.

Moze s uvesti sve i svasta ako uspijes rijesiti ateste i papire.
U ovoj temi covik trazi gotovo rijesenje i tesko da ce naci "E" model koji je registriran.
Ta "dva" za koja ti znas se sigurno nece prodati.
 
  • Like
Reactions: BreakM
pitanje na zadanu temu... nisam uspio shvatiti gdje re razlika kod off road motora koji idu na radne sate i genaralku , a koji se odrzavaju ko normalni motori?
ako moze malo pojasnjenje.... znam ove full za stazu, al ovaj dio izmedju njih i ''adventure'' klase mi je nejasan.
 
pitanje na zadanu temu... nisam uspio shvatiti gdje re razlika kod off road motora koji idu na radne sate i genaralku , a koji se odrzavaju ko normalni motori?
ako moze malo pojasnjenje.... znam ove full za stazu, al ovaj dio izmedju njih i ''adventure'' klase mi je nejasan.
Imas servise na radne sate ili kilometre te se toga pridrzavas.
Ulje filter te redovito filter zraka prat/minjat
Zasto nebi KTM EXC 200-250 2t
To je lako za odrzavat
 
"E" model?

Koliko znam u HR ima samo jedan jedini registriran.
"E" model nije (bio) homologiran.

"S" model je vec druga stvar.
Ima kolega suzuki drz 400e valenti racing uvoz iz it bio regan u it i uvezen simo...
Registriran je kao Valenti racing drz400e.
 
Last edited:
Po tome smatram da mi opcija duall/soft najbolje odgovara po tim kriterijima....a izbor je prije svega sta se pojavi na trzistu rabljenih....za sada bih izdvojio crf 250L i yamahu wr 250r....pa ako moze neka usporedba ta dva modela......

U čemu god ih uspoređuješ WR250R je bolji, vozio sam ga samo krug po parkingu pa nemogu reći iz osobnih iskustava (rijetko tko može za oba) ali po tehnici stvari, u višim okretajima WRR je puno jači, u najnižim se lakše ugasi po terenu neg CRF i tu je jedina prednost CRFa, WRR je 10kg lakši što je puno, ima alu ramu, ima puno bolje i podesive amortizere i kao rabljeni je uvijek skuplji iako je u prosjeku stariji.

Ali.. kažeš da ćeš lagano u offu. Frend vozi RXV 450, znači jedan od brutalnijih hardova, a ja CRF250L, uvijek nam je tempo lagan i nema nikakve razlike da nešto on prođe ja ne ili u brzini vožnje, razlika je što ja odradim 3 vožnje a on jednu na tanku, a isti nam je tank. I on odradi 3 zamjene ulja, ja jednu jer ih radim duplo češće neg treba, on kontrolira ventile godišnje jer se razdese i neće palit vruć/hladan, ja nisam u 6 godina i pali uvijek iz prve. Registriram, osiguram, i doma servis napravim godišnje za ukupno 1000kn. Najskuplja stavka su mi gume, a to je isto za sve.. Ovo što sam tu sve napisao vrijedi i za WR250R i KLX250, samo je WRR bolji svugdje, a KLX bolji na terenu.

Primjer tipičnog korištenja ove klase (nigdje nije puni gas..) :

 
Aprilie RXV su uklete već od same izrade..
TM ima veću pouzdanost.
 
U čemu god ih uspoređuješ WR250R je bolji, vozio sam ga samo krug po parkingu pa nemogu reći iz osobnih iskustava (rijetko tko može za oba) ali po tehnici stvari, u višim okretajima WRR je puno jači, u najnižim se lakše ugasi po terenu neg CRF i tu je jedina prednost CRFa, WRR je 10kg lakši što je puno, ima alu ramu, ima puno bolje i podesive amortizere i kao rabljeni je uvijek skuplji iako je u prosjeku stariji.

Ali.. kažeš da ćeš lagano u offu. Frend vozi RXV 450, znači jedan od brutalnijih hardova, a ja CRF250L, uvijek nam je tempo lagan i nema nikakve razlike da nešto on prođe ja ne ili u brzini vožnje, razlika je što ja odradim 3 vožnje a on jednu na tanku, a isti nam je tank. I on odradi 3 zamjene ulja, ja jednu jer ih radim duplo češće neg treba, on kontrolira ventile godišnje jer se razdese i neće palit vruć/hladan, ja nisam u 6 godina i pali uvijek iz prve. Registriram, osiguram, i doma servis napravim godišnje za ukupno 1000kn. Najskuplja stavka su mi gume, a to je isto za sve.. Ovo što sam tu sve napisao vrijedi i za WR250R i KLX250, samo je WRR bolji svugdje, a KLX bolji na terenu.

Primjer tipičnog korištenja ove klase (nigdje nije puni gas..) :

Ne triba bolje za ovakvu zabavu.:unsure:(y)
 
  • Like
Reactions: diesel power
U čemu god ih uspoređuješ WR250R je bolji, vozio sam ga samo krug po parkingu pa nemogu reći iz osobnih iskustava (rijetko tko može za oba) ali po tehnici stvari, u višim okretajima WRR je puno jači, u najnižim se lakše ugasi po terenu neg CRF i tu je jedina prednost CRFa, WRR je 10kg lakši što je puno, ima alu ramu, ima puno bolje i podesive amortizere i kao rabljeni je uvijek skuplji iako je u prosjeku stariji.

Ali.. kažeš da ćeš lagano u offu. Frend vozi RXV 450, znači jedan od brutalnijih hardova, a ja CRF250L, uvijek nam je tempo lagan i nema nikakve razlike da nešto on prođe ja ne ili u brzini vožnje, razlika je što ja odradim 3 vožnje a on jednu na tanku, a isti nam je tank. I on odradi 3 zamjene ulja, ja jednu jer ih radim duplo češće neg treba, on kontrolira ventile godišnje jer se razdese i neće palit vruć/hladan, ja nisam u 6 godina i pali uvijek iz prve. Registriram, osiguram, i doma servis napravim godišnje za ukupno 1000kn. Najskuplja stavka su mi gume, a to je isto za sve.. Ovo što sam tu sve napisao vrijedi i za WR250R i KLX250, samo je WRR bolji svugdje, a KLX bolji na terenu.

Primjer tipičnog korištenja ove klase (nigdje nije puni gas..) :

Hvala na odgovoru!👍
Upravo iz svih tih prakticnih razloga i trazim u toj klasi...
 
  • Like
Reactions: enduro
Imas servise na radne sate ili kilometre te se toga pridrzavas.
Ulje filter te redovito filter zraka prat/minjat
Zasto nebi KTM EXC 200-250 2t
To je lako za odrzavat
ako znati koji je koji osim po manualu?
recimo gledas na njuski taj tip motora .. dal moras bas svaki provjeravati il se razlikuju u klasama? mene okvirno zanima nes terenskog tipa al sa servisima u kilometrima (ne kupujem sad al u dogledno vrijeme bih volio za gust, pa da mogu malo pratiti i zabavljati se)