Koje motore uzeti u obzir - adventure klasa?

DR preskup, WR ok.











 
Last edited:
DR preskup, WR ok.











Hvala ti na trudu i preporukama...👍
Trazim uglavnom sa dugim servisnim intervalima ( znaci ne na radne sate i kratke intervale),....da se moze regati i laksih dimenzija.
Favorit mi je wr 250r....ali kako je nema nigdje... ganjati cu sad drz400 s ili e
Pitanje za znalce ....
Ako je 400e bio regan u Eu.....jel se i kod nas rega bez beda?
 
zasto se trazi ono cega najmanje ima,il nema nikako...
 
Super! 🙂
Tnx!
Sve što je regano u EU, nema nikakvih problema.
Samo pazi da je sve što je naknadno stavljeno na motor upisano u prometnu, npr auspuh.
U Mađarskoj ima nekoliko DRZ 400 na prodaju.
Ima jedan u Austriji:
 
Nakon 2 i pol dana puta, nesto pregovora i malo truda oko svega....stigao u garazu.....🙂🙂
Zahvala clanu Enduro na dobrim savjetima i pomoci oko ugovora👍
 

Attachments

  • Screenshot_20220225-121009_WhatsApp.jpg
    Screenshot_20220225-121009_WhatsApp.jpg
    858.7 KB · Views: 0
A ko ga je ovako naspana, nebi da ga je padobranom dostavilo 🙈
 
  • Haha
Reactions: frulex
Nakon 2 i pol dana puta, nesto pregovora i malo truda oko svega....stigao u garazu.....🙂🙂
Zahvala clanu Enduro na dobrim savjetima i pomoci oko ugovora👍
Fala Spideru na otvaranju ove teme, gdje si uzeo ovo, koliko para ?
 
Da ne otvaram novu temu... a ako se se kome da čitati i napisati svoje mišljenje, vrlo ću rado pročitati.
Napomena (da me odmah ne napdanu hejteri :LOL:) - ne pitam koji motor da kupim, nego me samo zanimaju iskustva ljudi koji su imali motore koje razmatram ili ih koriste za slične svrhe koje meni trebaju.

Malo sam neočekivano zaružio s Multistradom na nekakvom makadamu, pa kako je put odmicao, osmijeh je bivao sve veći, a želja se javila za nastavkom ovakvih avantura...
Naravno 240 kg i 17 cola neće baš zadovoljiti želju, pa sam bacio pogled na oglasnike da si uzmem još jedan motor za ovakve vikend avanture.

Uglavnom tražim motor s kojim mi neće biti žao uletiti u bilo koju šumu, ali mi je najvažnije da se može registrirati i da mogu ponekad napraviti cestom djir u krugu od 50-100 km da dodjem do neke zanimljive offroad lokacije, a da me pritom ne ostavi na cesti 2 puta :D

Čini mi se da bi 250cc bilo premalo za tako nešto, jer koliko god bilo idealno za offroad, opet čini mi se nije baš za cestu da se mogu s njim komotno prevesti 50-ak km po Jadranskoj magistraili recimo (možda se varam).
Zadnji put sam nekakve offroad motore vozio pred 20ak g.... a danas sam išao sam probati neku Yammahu XT 600 (2002g), ali ne znam... valjda me 160 KS na Ducatiu razmazilo previše.... pa mi više nije dijelovalo tako moćno kao kad sam kao klinac djirao 125cc 2T :mrgreen:

Razmatram da mi je možda najbolje stariji 500-600cc obzirom da su uz redovito održavanje ovi motori praktički nepoderivi...
XT 600/660
KLR 650
DR 500/650
Dominator


Kako vam se čini ovo?



Možda bi 450cc bilo taman omjer između težine motora, samo šta nemam uopće iskustva s ovakvim motorima? Pouzdanost? Potrošnja?


Pa evo ako je netko uspio čitajući doći do kraja i voljan je podijeliti mišljenje, vrlo je dobro došlo... :mrgreen:
 
Ako ću biti poput Sekija, rekao bih ti da kupiš Tenere 700 :D :D :D

Imao sam istu dvojbu, uzeo Teneru i zasad happy. Ukoliko se voziš bez žene.

Ukoliko misliš voziti ženu, KTM990 :D

Sve ostalo ima pluseve i minuse. Dominator je super i jako sposoban motor, samo što svi imaju poprilično godina, što za sobom vuče i sve ostalo.
 
  • Like
Reactions: Synth
Da ne otvaram novu temu... a ako se se kome da čitati i napisati svoje mišljenje, vrlo ću rado pročitati.
Napomena (da me odmah ne napdanu hejteri :LOL:) - ne pitam koji motor da kupim, nego me samo zanimaju iskustva ljudi koji su imali motore koje razmatram ili ih koriste za slične svrhe koje meni trebaju.

Malo sam neočekivano zaružio s Multistradom na nekakvom makadamu, pa kako je put odmicao, osmijeh je bivao sve veći, a želja se javila za nastavkom ovakvih avantura...
Naravno 240 kg i 17 cola neće baš zadovoljiti želju, pa sam bacio pogled na oglasnike da si uzmem još jedan motor za ovakve vikend avanture.

Uglavnom tražim motor s kojim mi neće biti žao uletiti u bilo koju šumu, ali mi je najvažnije da se može registrirati i da mogu ponekad napraviti cestom djir u krugu od 50-100 km da dodjem do neke zanimljive offroad lokacije, a da me pritom ne ostavi na cesti 2 puta :D

Čini mi se da bi 250cc bilo premalo za tako nešto, jer koliko god bilo idealno za offroad, opet čini mi se nije baš za cestu da se mogu s njim komotno prevesti 50-ak km po Jadranskoj magistraili recimo (možda se varam).
Zadnji put sam nekakve offroad motore vozio pred 20ak g.... a danas sam išao sam probati neku Yammahu XT 600 (2002g), ali ne znam... valjda me 160 KS na Ducatiu razmazilo previše.... pa mi više nije dijelovalo tako moćno kao kad sam kao klinac djirao 125cc 2T :mrgreen:

Razmatram da mi je možda najbolje stariji 500-600cc obzirom da su uz redovito održavanje ovi motori praktički nepoderivi...
XT 600/660
KLR 650
DR 500/650
Dominator


Kako vam se čini ovo?



Možda bi 450cc bilo taman omjer između težine motora, samo šta nemam uopće iskustva s ovakvim motorima? Pouzdanost? Potrošnja?


Pa evo ako je netko uspio čitajući doći do kraja i voljan je podijeliti mišljenje, vrlo je dobro došlo... :mrgreen:
250 nije malo, ja sam s Hondom bez problema St-Zg-St.
 
  • Like
Reactions: Synth
Razmatram da mi je možda najbolje stariji 500-600cc obzirom da su uz redovito održavanje ovi motori praktički nepoderivi...
XT 600/660
KLR 650
DR 500/650
Dominator


Kako vam se čini ovo?
Husaber FE450
WR 450 F

Te dvije liste su poprilicno razlicite liste (iako ti se na prvi pogled to ne cini tako).
Gornja lista (XT, KLR) su dual sport motori.
Donje lista su Enduro motori.

Ako mislis da ces se "navuci" na take djireve mozes gledati tu "donju listu".
WR 250 F (pa cak i WR 250 R) nije los izbor.

Za svastarenje je DRZ 400 S (ili E koji je homologiran za registraciju) "best all-arounder" ... al trebat ces traziti izvan HR.
Posto si u Rijeci pogledaj "oprezno" sto ima u IT u ponudi.

Razmisi i o CRF 250 L ili CRF 450 L.

... da rezimiram, razluci sto ti znaci "off-road" (jel to samo makadam ili ces zaci i "u sumu/krs").
Dual-sport (ovi malo veci) su izvrsna kombinacija.
Manja kubikaza nije nuzno losa na cesti narocito ako se vozis sam ili u drustvu sa motorima slicne kubikaze.
I kao sto Nero napisa, jel se mislis voziti u dvoje pop cesti/makadamu s tim motorom, to poprilicno mijenja izbor.
 
  • Like
Reactions: Synth
Sudeći po ovim oglasima što si stavio buđet je pretpostavljam oko 3000 eur?

Ako je tako onda si limitiran na motore stare 15-20 i više god, ili neki hard enduro kao što si stavio oglase upitnog stanja...