Koje motore uzeti u obzir - adventure klasa?

znas sta.,uzmi ti lipo 250 ili 650 XT-Stroma...eto... koliko vise prijedloga...

A dobro, baš je dobra rasprava bila i stvarno sam puno savjeta i informacija saznao.
Hvala svima na trudu i vremenu za podjeliti iskustva...

Btw, kako vam se čini ovo?


Obzirom da onaj TT i KTM otpadaju i da ona 2 zanimljiva DRZ u IT isto ne žele prodati u HR, možda bi ovo moglo biti ok?
 
A dobro, baš je dobra rasprava bila i stvarno sam puno savjeta i informacija saznao.
Hvala svima na trudu i vremenu za podjeliti iskustva...

Btw, kako vam se čini ovo?


Obzirom da onaj TT i KTM otpadaju i da ona 2 zanimljiva DRZ u IT isto ne žele prodati u HR, možda bi ovo moglo biti ok?

sad si nas pocea zajebavat? 🙈 🤣

Uzmi u obzir i Yamahu WR 450
 
  • Haha
Reactions: Synth
Nisam vozio/probao G450X niti G650 XChallenge, ali ih u nekim trenucima jesam uzimao u obzir pa prikupio par informacija. Zbog servisne podrške tj. dijelova ja bi prije kupio WR450F ili bilo koji KTM EXCF nego G450X, G650X je zanimljiviji jer je dual sport i mašina korištena i za druge motore ali i taj motor kao komplet je napravljen i zaboravljen, zapravo mislim da su svi isto/slično godište tj da je proizvodnja i bila možda godinu-dvije-tri samo.
Sjećam se da je na advrideru jednom bila akcija gdje se skupilo nekoliko njih da se nacrtaju i po narudžbi izrade one gume što idu u stražnji kotač "cush drive" jer ih od BMW-a više nisu mogli naručit..


kopija honde crf 450 x iz 2005, X znaci elektrostarter.

Šta nije X enduro sa svjetlom a R MX sa tablom naprijed?
 
Jbt potrošni materijal, te gumene ublaživače za xt600 star 32 godine možeš dan danas kupit Oem Yamaha i ima čak i zamjenski po duplo manjoj cijeni...


Taj bmw je egzotika od motora i nisam ga nikad vidio uživo...

Čak na hp2 sam naletio na cesti šta ih je 2800 proizvedenih...
 
Je. X je enduro i ima elektrostarter, bar ove koje sam ja vidii.
R je motocross.
Na dann, užbicat ćemo f 650 gs nabu na g 650 felgu, đe tu problem.

😂😂😂
 
Last edited:
Npr. 990 adv još uvijek ima bolji ovjes od današnjih endura iz njegove klase.
Osobito S ili R, sa onim 48 mm štapovima.
Gledam, one okrugle plastike, koje centriraju oprugu u vilicama, pri kraju hoda ulaze u cijevi koje su u produžetku cilindra, nagore, kako bi izazvale hydrostop, prije li vilica ode na blok.
Very, very smart.
 
48mm su kod svih 990 Adv jedino sto S/R imaju duze stapove/hod.... i stelanje kako spada.
.. i onda Husquarna na Nordena stavi WP 42 ako se nevaram bezcstelanja (znam da novi transalp nema stelanja).

Di ovaj svit ide :)
Slika,marketing prodaju motor ko da je bitna tamo neka debljina štapa...
Bitno da ima dobar video na yt a većina takvih motora ne bude vidjela neki zešći off.
 
48mm su kod svih 990 Adv jedino sto S/R imaju duze stapove/hod.... i stelanje kako spada.
.. i onda Husquarna na Nordena stavi WP 42 ako se nevaram bezcstelanja (znam da novi transalp nema stelanja).

Di ovaj svit ide :)
Tako je, da mogu izbaciti "R" model koji će bit 2000 eur skuplji. Ako se ne varam Norden ima isti ovjes kao i 790/890 Adventure. Za očekivati je valjda onda model koji će parirati 890 Adventure R-u

A za Transalp je već veliki napredak što je upside down, di ćeš više... Ne bi me iznenadilo da ima oprugu u samo jednom štapu, kao i crf 300 L i rally...
 
48mm su kod svih 990 Adv jedino sto S/R imaju duze stapove/hod.... i stelanje kako spada.
.. i onda Husquarna na Nordena stavi WP 42 ako se nevaram bezcstelanja (znam da novi transalp nema stelanja).

Di ovaj svit ide :)
od norden 901 ima i taj slabiji ovjes od 43 mm podesavanje, tako i 890 adv, R modeli 48 mm explor tako i tako.
meni je ok i nema veze sto je jednostavan ovjes, ali ne u toj kategoriji cijena, tako da su mi prvi 790/890 adv ispali jako skupi, s druge strane R tih modela taman po cijeni, ali za 100kilase, isto moraju opruge van, a razlika u cijeni nije pokrivala upgrade ovjesa kod obicnog. dok je mali 390 adv dolazio sa podesivim ovjesom.
ovjes kod obicnog 890 adv prvih serija je, ja mu otpustim u ducanu zadnji amortizer do kraja i kad oduspravim sa nozice, on se nimalo ne spusti, sjednem, nista, beton, radjen za vozaca 100 i plus kila. direkt naslonjen zadnji amortizer bez progresivnog viklunga, banana.
znaci, ako uzmem, moram radit ovjes, tu odu 2 kile eura ko dobar dan. a R je bio 1500 eura skuplji.
kod novih je podesiv ovjes u svim smjerovima, ali je obicni skuplji od starog R, a R skupli od starih rally, tako da, tenere
 
Last edited:
E da, kod 890 je velika razlika oduspravit obični sa nožice od R verzije, tih 40 mm razlike u visini se osjeti, ili su koristili istu duljinu nožice, pa je R više nagnut.
Obični je kao perce. Pored njih je stajao vstrom 650, njega kad sam pokušao podići, poslije 890 adv, činio se kao nakovanj.
Opet je sve to stvar navike.
Nešto kao 640 lc4 enduro i kad uhvatiš 640 adv s punim rezervarom.
Žalbe na najvišoj razini.
 
Jucer sia na tenere world raid, rezervar ogroman:cautious: ne znam kako su planirali napravit zastitu, neki malo veci roll bar jer rubovi dosta strse. Mozda je obicna verzia s acerbis tankom bolja opcia:unsure:
 
  • Like
Reactions: diesel power