Koje motore uzeti u obzir - adventure klasa?

E da, kod 890 je velika razlika oduspravit obični sa nožice od R verzije, tih 40 mm razlike u visini se osjeti, ili su koristili istu duljinu nožice, pa je R više nagnut.
Obični je kao perce. Pored njih je stajao vstrom 650, njega kad sam pokušao podići, poslije 890 adv, činio se kao nakovanj.
Opet je sve to stvar navike.
Nešto kao 640 lc4 enduro i kad uhvatiš 640 adv s punim rezervarom.
Žalbe na najvišoj razini.

tI ka da se takmicis za glupana foruma.
 
(y)

1674392303394.png
 
  • Like
  • Haha
Reactions: max-damage and Paf
Tako je, da mogu izbaciti "R" model koji će bit 2000 eur skuplji. Ako se ne varam Norden ima isti ovjes kao i 790/890 Adventure. Za očekivati je valjda onda model koji će parirati 890 Adventure R-u

A za Transalp je već veliki napredak što je upside down, di ćeš više... Ne bi me iznenadilo da ima oprugu u samo jednom štapu, kao i crf 300 L i rally...
..... ili kao 1190 adv.
(y)
 

Attachments

  • IMG-20230119-WA0014.jpg
    IMG-20230119-WA0014.jpg
    161.3 KB · Views: 0
ne znam ivane. nisam je jos vidio uzivo.
ta je u oglasu za 12500. cini se povoljna, 6 mjeseci stara i 6500 km.
 
 
Pišeš, šteta što nema xr 650l u gej ju.
To joj je najbliža kombinacija, ovjes xr i elektrostarter.
Ako se da smontirat dominator motor u xr ramu.