Koje motore uzeti u obzir - adventure klasa?

Evo na na tašte, ako misliš putovati GSA. Tocka. Nema bolje. Sve ostalo će biti:”A lijepo smo ti govorili”. Ako hoćeš pratiti R-ove po magistrali dok ne odustanu i počnu se diviti krajoliku jer ih je uhvatilo u kičmi i bole ih ruke, vidi početak teksta.

A kad dodje makadam divis se kako KTM i Africa jure pokraj tebe i ne zapinju.
Pricamo o Adventure klasi? 🤣
 
Ja bih, pod uvjetom da mi se na moment isključi mozak pa poželim nešto "advenčur" tipa, gledao u pravcu Moto Guzzija V85TT. Taj me je motor oduševio lakoćom vožnje, svojom jednostavnošću i pristupačnošću, ima taj zarazan i zanimljiv karakter transverzalnog, zrakom hlađenog V2, malo troši, ima kardan koji ne zahtijeva stalno održavanje, udoban je udvoje, a svojim izgledom "ružnog pačeta" unosi dašak retro estetike u svijet generičkog, nepamtljivog dizajna. Koliko vidim na mobile.de, može se naći rabljen za pristojne novce a mislim da u konačnici ne gubi na vrijednosti kao puno veći i razvikaniji modeli.
S druge strane, već sam sa X-advom prošao više makadama, kamenja i blata van asflatirane ceste nego 90% posto ponosnih vlasnika "advenčur" modela uz sav komot, komfor i bezbrižnost koje ovaj traktorčić nudi na cesti, pa ne znam što bih više od toga poželio.
 
Evo bas gledam.
Osim sto mi je gadan za popizdit, ne vjerujem da bih se sa njegovom masinom puno odmakao od nedostatka snage koji mi smeta na Versysu 650 a vjerujem da i on dosta vibrira. Osim toga, ne vidim ga kao isplativu kupnju pored GS-a, a da ne pricam o Versysu 1000 ili cak XR-u.
 
Evo bas gledam.
Osim sto mi je gadan za popizdit, ne vjerujem da bih se sa njegovom masinom puno odmakao od nedostatka snage koji mi smeta na Versysu 650 a vjerujem da i on dosta vibrira. Osim toga, ne vidim ga kao isplativu kupnju pored GS-a, a da ne pricam o Versysu 1000 ili cak XR-u.
Kako da god da priča krene, ti je opet vračaš na Versya 1000.
Pa kupi onda Verrsy 1000 kad te srce vuće i točka.
Ovo mi sliči sve na tvoje navlačenje da netko ovdje ima slično mišljenje i počme hvaliti Versya 1000, i to je okidač koji ti treba da ga kupiš.
 
  • Like
Reactions: e39
Nije to, nego mi je on jedini privlacan uz GS-a jer vec imam Versys 650 sa kojim sam jako zadovoljan osim sto mi treba nesto vise snage i veci max load.
Ali tko ce znati sta cu ja na kraju kupiti. Cak sam i copere poceo gledati :D
 
Prije ili kasnije ces zavrsiti na GejSu....zato nemoj previse razmisljati:mrgreen:

To mi je do sada vec 5-6 iskusnih bajkera cije mišljenje jako cijenim reklo. Zato i uzimam GS-a u obzir iako mi je odbojan i estetski, a i radi tog GS "sektaštva". Moj bi mi pok. otac znao reći "Sine, ako ti dvojica kažu da si pijan, lezi i valjaj se iako si trijezan" :mrgreen:
 
Ali mi nismo pijanice, mi smo motoristi, znači vozilo za jednog ili suvozača, ali prisnog, to znači, fakin egoinduvalidisti.
 
Ali mi nismo pijanice, mi smo motoristi, znači vozilo za jednog ili suvozača, ali prisnog, to znači, fakin egoinduvalidisti.

Ne znam jel me upravo uhvatio napad disleksije, ali ovo nikako da dešifriram. A evo pokušavam već 5 minuta :mrgreen:
 
  • Haha
Reactions: kronik
Ne znam jel me upravo uhvatio napad disleksije, ali ovo nikako da dešifriram. A evo pokušavam već 5 minuta :mrgreen:

To ti je Sredju🙈

Njega nitko ne razumi 🤣
 
  • Haha
Reactions: kronik
Ali mi nismo pijanice, mi smo motoristi, znači vozilo za jednog ili suvozača, ali prisnog, to znači, fakin egoinduvalidisti.


reinkarnacija
 

Attachments

  • 71MA6epP0WL._AC_SL1500_.jpg
    71MA6epP0WL._AC_SL1500_.jpg
    139.4 KB · Views: 0
Ne znam jel me upravo uhvatio napad disleksije, ali ovo nikako da dešifriram. A evo pokušavam već 5 minuta :mrgreen:

kad postanes motorista, shvatiti ces.
a vidim ni brane ne razumije, a vidi ponekad velikog celavog covjeka na motokrosu od 950 kubika.
 
Kod evropskih proizvodjaca, ovisno o mentalitetu je kontrola kvaliteta u mehanickoj obradi, ovisna o mentalitetu, tako da su to njemci mozda cak najbolji, ali daleko ispod dzapsa, sto se vidi u neujednacenosti kod, cak i top modela, tipa GS. Tako da mozes kupit kantu, cak i novu, a mozes kupit GS-a koji ce proci kilometara kao i svaki crosstourer, bez vecih problema.
 
Od GSa, ja bih izbjegavao prve vodenjake, isao bi radje za zadnjim TÜ/MÜ zracnjacima, tj. do 2013. godine.
Mada kazem, imali smo u grupi pred TÜ model sa 40 000 km, kojem je otisao lezaj zadnjeg kotaca, covjek narucio lezaj i donio u garazu, ne pase, zove u benvej, oni mu kazu donesi kriz, o pa to je TÜ kriz, treba drugi lezaj.
Znaci njemu je 2 puta riknuo lezaj zadnjeg kotaca u 40 000 km, akcija u benveju pa 1000 eura po mjenjanju, dok drugi vozi vec 80 000 sa istim lezajem, ali mu riknuo zadnji amortizer, oke i treba se pokvarit, na toj kilometrazi, ali je ESA, 1800 eura i moras ga nosit na brisanje greske i reset.

Evo uzmi ESA podesavanje tvrdoce opruge, u podesavanju imas vozac, vozac sa prtljagom, vozac, suvozac i prtljaga i sto ja znam. E sad, koje podesavanje ces ti izabrati sa 120 kila, a ja sa 65, potpuna glupost.

Znaci zracnjak i bez ESA, ako moze i bez ABS, jer njima koci zadnji preko ABS i nerijetko je i to u banani te koci ponekad zadnji i sam od sebe i pregrijava kriz, pa im zato i rikavaju ti lezaji zadnjeg kotaca.