Koje motore uzeti u obzir - adventure klasa?

S time da je tih 48Ks je na papiru u stvarnosti je dosta manje. Iako mu snage na terenu/cesti ne nedostaje. Prošle godine smo imalu isporedbu "E" i "S" na cesti i terenu. Sitnooo je brži "E" model uzimajući u obzir da ima 2 ili 3 zuba veći zadnji lančanik nego "S" model, s time da moj "S" ima 3x3 mode što je 4-5ks više nego stock.
A piše i mome da ima 45ks al na kraju ide šta ide... ima dosta momenta i tjt, dao frendu djir i rekao stvarno čupa iz niskih...
Ovaj kolega s drz je rekao da ide dosta dobro kad bi me pratio... ali ja imam duži prijenos....
Ipak 200cc viška nešto znači.

Volio bi Hondu XR650R nabaviti 145kg i 61ks otvorena
 
Koliko ima "problema" oko karburatora na drz-u?
 
Ta honda je jako dobar motor, za dobar primjerak treba izdvoiti +7000eu. U istu kategoriju bi ubacio novi DR650. Iako tih 200cc daje sitnu prednost na cesti toliko daje minu na terenu. Treba odvagniti što ti je prioritet. Mislim bez problema pređem 464km u jednom danu s DRZ. Sve ovisi o formi vozača;)
 

Attachments

  • 963.jpg
    963.jpg
    572.1 KB · Views: 0
  • Like
Reactions: diesel power
Koliko ima "problema" oko karburatora na drz-u?
Uh, zna biti dosta problema zbog nečistoče goriva... Dok ne magistiraš i onda na licu mjesta počneš otklanjati probleme.
PS. Pod obavezno filter goriva staviti. Mikini BSR 36 je dosta osjetljiv, ali služi
 

Attachments

  • 2-IMG_20170630_194634.jpg
    2-IMG_20170630_194634.jpg
    261.4 KB · Views: 0
  • 4-IMG_20170630_194758.jpg
    4-IMG_20170630_194758.jpg
    410.2 KB · Views: 0
Ja zatvorim pipu pustim da radi dok ne potroši i sad stoji više od mjesec dana tako što je rekord da nije paljen od kad ga imam... sad kroz par dana sic pa ću ga odvesti na zamjenu guma i kočnica pa ne bude stajao više od 2 tjedna parkiran...
Nije bilo dosad strašno naslaga u karburatoru...
 
Ja zatvorim pipu pustim da radi dok ne potroši i sad stoji više od mjesec dana tako što je rekord da nije paljen od kad ga imam... sad kroz par dana sic pa ću ga odvesti na zamjenu guma i kočnica pa ne bude stajao više od 2 tjedna parkiran...
Nije bilo dosad strašno naslaga u karburatoru...
Prije paljenja često nam ga nagniti na bok da iziđe odležano gorivo iz karba... Odmah pali na zub ;)
 
  • Like
Reactions: diesel power
Bia san slobodan bacit oko na NL ponudu DRZ-ova. Text ubaciti u translate. Koliko san vidia ljudi ovdi nisu zaeb kad nesta prodaju pa se nadam dae sve kako pise. Za transport mozda postoi opcia pocetkom drugog miseca, priatelj bi kombien isa za HR pa se da dogovoriti.

Hvala, za info, vidim da su cijene slicne kao i u Italiji…
Idem u drugom mjesecu natrag na brod, tako da bi uzeo nesto sad da se jos stignem malo provoziti, a i da me ceka spremno za sezonu.
Mislim da cu mozda uzeti XT600 ili XT660 jer ih ima dosta u oglasima tu kod nas, pa lako uzmem nesto bolje ili drugacije kad se malo izvozam i skuzim sta mi se vise svidja.


S necim treba krenuti, pa cu vec onda vidjeti jel bi manji/laksi motor za hard enduro ili cu Tenere koji mi je bas zapeo sad za oko 😅

Jedino sta sam taj XT600 probao voziti vec, ali me se nije dojmio bas… Ne znam, iako je deklarirano 29kW, nekako mi je to djelovalo slabo…
Ali kazem to je samo osobni dojam nakon sta sam za Ducatia sjeo na XTa…

Kakav vam je taj XT naspram DRZ-a?
Ispada da je DRZ laksi i ima vise snage od XT-a?
 
  • Like
Reactions: pa3q
Drz 400S vakumski mikuni 31mm 40ks
DRZ 400E keihin fcr 39mm 48ks
Xt600 vakumski tekkei od 39do 45ks ovisno o tržištu i godištu. Starije xt su jače malo

A uzmi šta nađeš u boljem stanju i za ok novce...

Ima kod nas xt600 nešto na oglasima ali ništa strašno. U Italiji na oglasniku je puno veći izbor.
Drz nema baš kod nas na oglasu.


Ja najviše djelova naručujem od njih....

Zadnje naručio ebc prednji disk I sinter pločice za 104e i gumene ublaživače za zadnje kolo 30e. Imam i repair set s svim iglama, diznama, brtvama, ventilom plovka u rezervi...
I veće dizne Imam 135,140 za ljevi karburator ali samo više trosi s marvingom i originalom. To ako budem arrow paris dakar replica stavio onda će ići 135 dizna.

Imaju i veće klipove, jače ventile, jaču klipnjaču, keihin fcr ali onda ode 1500-2000e


Grane veći fi, marving, kn filter i dynojet u karburator ide dobro:)