koji auspuh izabrati uz malossi kit?????

apriliaman

New member
sta mislite kolege vozaci??
koji auspuh staviti na apriliu moju,zracno hladjenje,malossi variomat,malossi kit 70ccm....i jos dosta toga,sve osim auspuha....hehe puko mi je kad sam proletio na rizol.......... :misli:
 
Ako je malossi gusani kit  onda TOP PERFORMANCE Top Line

ako je malossi kit aluminij onda nesto tipa Nardo ili opet Technigas Next R
 
malossi mhr team kit 70 ccm..................ah neznam,nema bas dobar zvuk technigas......a TP je skup dosta i tesko ga je nabavit......razmisljam o leo vince TT...........sta mislite??? :misli:
 
apriliaman said:
malossi mhr team kit 70 ccm..................ah neznam,nema bas dobar zvuk technigas......a TP je skup dosta i tesko ga je nabavit......razmisljam o leo vince TT...........sta mislite??? :misli:
mislim da *****
stvarno nema smisla uzimat mhr team ako nemaš ni za spuh...miči se od toga  (y)
 
tt je za klinac....prezatvoren je naspem starijih modela"RR"ili"ZX"također od leo vince
 
UZ MALOSSI KIT IDE NAJBOLJE MALOSSI AUSPUH. ćemu daljnja rasprava, što netko misli da je pametniji od konstruktora koji je napravio jedno, drugo i treče što se nadovezuje jedno na drugo i tvori cijelinu :misli:
 
Očito dečko nezna šta je MHR Team kit pa cu ti malo obrazlozit

taj kit nije za svakodnevnu voznju, voli okretaje

uz njega nikako neki spuh u midrace klasi jer nece nikako dobro radit,mene ne zanima stas ti uzet, za njega se koristi nesto iz High end klase koji kostaju 250+ eura, onda ti treba i druga radilica koja kosta 150+ eura, a da bi to radilo dobro treba ti prijenos tipa malossi overrange koji kosta cca 200 eura, onda ti treba drugo zvono, kvacilo, getriba, struja CDi ili innenrotor ( ako se slaze race onda se slaze najbolje)

setup za tebe jak i dobar bi bio    Top TPR kit, tpr radilica, multivar malossi, kevlar remen ( malossi, polini nije bitno),  nardo i to ti ej punooo puno jeftinije za platit djelove i za odrzavanje

VJERUJ  MI DA SE MALOSSI MHR TEAM KIT NE VOZI NA NEKOM SPUHU LEO VINCI TT :LOL: NEGO NA TEAM SPUHU, A I DUGOTRAJNOST TI JE MINIMALNA......... 
 
joke said:
UZ MALOSSI KIT IDE NAJBOLJE MALOSSI AUSPUH. ćemu daljnja rasprava, što netko misli da je pametniji od konstruktora koji je napravio jedno, drugo i treče što se nadovezuje jedno na drugo i tvori cijelinu :misli:
a kaj onda stavit na gus? ako replica ide na replicu...

srećom replica je ko zx pa može na gus
 
malo sam izaao iz štosa..nebavim se više kuterima..ali kolko se sjećam nema samo jedan malonosi auspuh???
znam da sam frendu bio sređivo nešto pa i je tudum uzo neku replicu il šta već.....
bla bla bla....
ako se neko kuži hebemu onda si to ti...p stoga neću ja više!
samo pitam!  :LOL: :LOL: (y)
 
.:.MHR.:.Brnić.:. said:
Očito dečko nezna šta je MHR Team kit pa cu ti malo obrazlozit

taj kit nije za svakodnevnu voznju, voli okretaje

uz njega nikako neki spuh u midrace klasi jer nece nikako dobro radit,mene ne zanima stas ti uzet, za njega se koristi nesto iz High end klase koji kostaju 250+ eura, onda ti treba i druga radilica koja kosta 150+ eura, a da bi to radilo dobro treba ti prijenos tipa malossi overrange koji kosta cca 200 eura, onda ti treba drugo zvono, kvacilo, getriba, struja CDi ili innenrotor ( ako se slaze race onda se slaze najbolje)

setup za tebe jak i dobar bi bio    Top TPR kit, tpr radilica, multivar malossi, kevlar remen ( malossi, polini nije bitno),  nardo i to ti ej punooo puno jeftinije za platit djelove i za odrzavanje

VJERUJ  MI DA SE MALOSSI MHR TEAM KIT NE VOZI NA NEKOM SPUHU LEO VINCI TT :LOL: NEGO NA TEAM SPUHU, A I DUGOTRAJNOST TI JE MINIMALNA......... 
I nije uzeo u obzir da samo auspuh za onakav setup košta više nego što je on planirao potrošit na cijeli motor ;)
 
Chupsy said:
a kaj onda stavit na gus? ako replica ide na replicu...

srećom replica je ko zx pa može na gus

Ispuh MHR Replica je homologiran i može se ugraditi i na skuter sa tvorničkom termo grupom I BLOKADOM na variomatu. Njegova blokada nalazi se u ustima cijevi i treba se skinuti za montažu na kit od gize ili replicu. Jedina razlika između ova dva kita je u tome što je replica pogodnija za daljnje stupnjeve friziranja a giza je prvenstveno namijenjena za npr. težeg vozača da mu pomogne "izvuči" uzbrdicu s kojom ima problema. Sva daljnja friziranja (povečanje okretaja) na gizi rezultiraju povečanim habanjem te je u tom slučaju replica preporuka
 
Sto se tice dugotrajnosti,

race kit moze izdrzat 1 ili cak 2 sezone al na dobrom karbu veceg promjera, dobrom ulju i da ga se fino uzdrzava
al morate znat da takav kit voli okretaje nemozete se vozit normalno kao sa serijalom i trosi fijuuu

tako da nije bas preporucljivo za cestu neki jaki setup ako neznas bas previse o uzdrzavanju takvog kita i treba ga hranit sa benzinom da to nisu istine kako trosi  :mrgreen:
 
.:.MHR.:.Brnić.:. said:
Sto se tice dugotrajnosti,

race kit moze izdrzat 1 ili cak 2 sezone al na dobrom karbu veceg promjera, dobrom ulju i da ga se fino uzdrzava
al morate znat da takav kit voli okretaje nemozete se vozit normalno kao sa serijalom i trosi fijuuu

tako da nije bas preporucljivo za cestu neki jaki setup ako neznas bas previse o uzdrzavanju takvog kita i treba ga hranit sa benzinom da to nisu istine kako trosi  :mrgreen:

Fino uzdržave = minjenjanje karike svakih 500 km (a ovisi i što nazivaš "sezonom"). U svakom slučaju race kit je za stazu ili za one kojima tata ima dosta novaca, za cestu primarno, a ni sekundarno nije
 
Pod sezonom mislim od 6 do 9 mjeseca al u to racunam karike, klip, dobro ulje, dobru frgu i dobro nastelan skuter a ne da se pati ;)

i nemora bit da tatica ima para, nekima starci nedaju pare za to al ipak slazu "tipa Me", skupi kupi pa tako non stop ;)