koji ciji 70cc kit uz leovince tt ??

malaguti said:
ne sjecam se da sam ti pomogao na pp...

ma pusti nema veze :wink: samo ti kazem da bi ti bilo dobro uzeti zx,prodati tt i uzeti zx,amo je tt jako tesko prodati (y)

jesi jesi al nema veze..Prodavat necu jel sam ga paltio 1000kn a kazes da je novi sada 800..
E sad ja bi mogao maxx 600 trazit pa jos skupljat 600 za novi??
Ne isplati mi se..radje skupljam za novi kmh sat , a u petak pada malossijev kit...
 
po meni ni jedan ni drugi nisu za kit baš nešto......za serijalu su ok ali za kit trebaš nešto tipa yasuni r ili nardo shot onda češ dobit kaj hočeš jer su ovi zatvoreniji
 
izzy250 said:
po meni ni jedan ni drugi nisu za kit baš nešto......za serijalu su ok ali za kit trebaš nešto tipa yasuni r ili nardo shot onda češ dobit kaj hočeš jer su ovi zatvoreniji
...razlika zx i tt u 100-200okretaja...razlika u cjeni?? u auto bilu 800kn a zx izmedju 1100-1300kn cjene zx-a...malaguti ako imas zx proizvodnje iz 99, 98 to su najbolji i najkvalitetniji a ovi kasnije proizvedeni su šrot samo takav...za base kit su najbolji yasuni r, top performance top line, gianelli reverse,technigas rs2, leovince hand made 70 itd...izvlace dosta snage i momenta iz termogrupe i odlicno ide naspram serijale, ne vrte na visokim okretajima i tako da kit moze trajati dosta dugo...cirka 20 000km ako ga fino pazis i sve to (y)


nardo/shot je za midrace za due+, tpr, mhr replicu, stage 6 racing itd...
 
ja bi uzea auspuh za serijalu(naglasit ću),jer ovaj auspuh mi je totalno zagušen i masu se grije zbog toga....šta bi mi vi preporučili,a druga stvar,runnerica mi je dosta troma u startu,dan gas a ona se misli oće li krenit  :mrgreen: a kako bi to riješili  :mrgreen:  :misli:
 
ma najbolje ti je zx staviti i to kupis polovnog ali u super stanju,jer se novog ne isplati kupovati,tom tt izgori jako brzo vuna i onda prdi nenormalno...
 
malaguti said:
ma najbolje ti je zx staviti i to kupis polovnog ali u super stanju,jer se novog ne isplati kupovati...
...uzmi si ako imas para odmah gianelli reverse...neki dan slagali decku tu kod mene taj gianelli na runneru ko tvom al sa ne tako ljepom bojom ko tvoj :D i skuter ideee odlicno za serijalu stari, uzmi i neces pozaliti...ima odlican zvuk stari (y)
 
malaguti said:
ja imam sad i giannelli reverse 8) vidi avatar....
...da da, vidim, malo si se zmodernizirao...to jer je sezona zenski tamo i moreno jel :mrgreen:...sta ode nardo??..sta gianellija vozis na base kitu jel?? znam da si prije imamo polini corsu ili si planirao uzeti??
 
narda sam prodao,ma imam base setup,jos nije sve 100% poslozeno,jer sad runnera radim....
 
tija bi da što manje prdi jer me to nervira,da se ne grije puno i da se ne vrti nenormalno....ono,zamjena za serijalu,malo otvorenija i to je to...a recimo kad bi stavija zx-a,bi li triba minjat kuglice,federe i to....vjerojatno bi?...i kako poboljšat start,vjerojatno sa kuglicama i federima(mislim start sa serijskim auspuhom)  :misli:
 
a mana tt je to sta brzo izgori vuna u prigusivacu,zx ima jako lijep zvuk i uz kambinaciju variomata da se izvuc dosta ali normalno uz rolice i sustice, meni kad je skuter bio serijski imao sam samo variomat od topa i zx i skuter je isao odlicno...
 
malaguti said:
a mana tt je to sta brzo izgori vuna u prigusivacu,zx ima jako lijep zvuk i uz kambinaciju variomata da se izvuc dosta ali normalno uzrolice i sustice, meni kad je skuter bio serijski imao sam samo variomat od topa i zx i skuter je isao odlicno...
ok!  :)
 
baldeks said:
tija bi da što manje prdi jer me to nervira,da se ne grije puno i da se ne vrti nenormalno....ono,zamjena za serijalu,malo otvorenija i to je to...a recimo kad bi stavija zx-a,bi li triba minjat kuglice,federe i to....vjerojatno bi?...i kako poboljšat start,vjerojatno sa kuglicama i federima(mislim start sa serijskim auspuhom)  :misli:
...a cuj svi malo otvoreniji ti malo prde, bez toga se bas i nemoze...tt bi ti bio odlican jer ne prdi ko zx a reverse se cuje onako super, zuji ugodno...start rjesis sa tvrdjim federima kuplunga...neznam bas kako idu na piaggiu al kupis malossijeve federe kuplunga paketic imas ih tri para po jacini unutra i probaj koje ti vise pasu i gasss.kostaju oko 90kn...
 
malaguti said:
a mana tt je to sta brzo izgori vuna u prigusivacu,zx ima jako lijep zvuk i uz kambinaciju variomata da se izvuc dosta ali normalno uz rolice i sustice, meni kad je skuter bio serijski imao sam samo variomat od topa i zx i skuter je isao odlicno...
..malaguti zx na runneru vristi i prdi pun rac, i isto i vuna zgori...sve je to skoro isto stari...zx ima taj karbonski top i to ga malo dize a ostalo skoro isto...ja sam svako malo u auto bilu i decki su me dosta savjetovali jer su oni ipak godinama na trkama i dobar sam s njima....
 
fernando said:
...a cuj svi malo otvoreniji ti malo prde, bez toga se bas i nemoze...tt bi ti bio odlican jer ne prdi ko zx a reverse se cuje onako super, zuji ugodno...start rjesis sa tvrdjim federima kuplunga...neznam bas kako idu na piaggiu al kupis malossijeve federe kuplunga paketic imas ih tri para po jacini unutra i probaj koje ti vise pasu i gasss.kostaju oko 90kn...
fala ti puno,znanda bez prdenja ne mogu al ono šta znan čut po gradu je katastrofa  :palacdolje:
 
pa normalno da izgori vuna i na zx-u kao i na svim auspusima,ali se to na tt puno brze dogodi...


i da zx ima top od istog materijala kao i tt i ostali auspusi,ali ima samo onaj carbonski plast preko topa,dok recimo nardo ima cijeli top od carbona...

evo kako izgleda zx bez tog plasta...
 
malaguti said:
pa normalno da izgori vuna i na zx-u kao i na svim auspusima,ali se to na tt puno brze dogodi...


i da zx ima top od istog materijala kao i tt i ostali auspusi,ali ima samo onaj carbonski plast preko topa,dok recimo nardo ima cijeli top od carbona...

evo kako izgleda zx bez tog plasta...
...ljepo si ga uredio...ma da ja volim vise da ga se fino ispolira i ocisti i prije svake voznje uljem od auta ili skuta premazes i ima onaj race look, onako zgoreni (y)
 
fernando said:
...razlika zx i tt u 100-200okretaja...razlika u cjeni?? u auto bilu 800kn a zx izmedju 1100-1300kn cjene zx-a...malaguti ako imas zx proizvodnje iz 99, 98 to su najbolji i najkvalitetniji a ovi kasnije proizvedeni su šrot samo takav...za base kit su najbolji yasuni r, top performance top line, gianelli reverse,technigas rs2, leovince hand made 70 itd...izvlace dosta snage i momenta iz termogrupe i odlicno ide naspram serijale, ne vrte na visokim okretajima i tako da kit moze trajati dosta dugo...cirka 20 000km ako ga fino pazis i sve to (y)


nardo/shot je za midrace za due+, tpr, mhr replicu, stage 6 racing itd...

E sad od tih svih koji si ti nabrojao koji je najjeftiniji??
I imam jos jedno pitanje..kolko dugo trebam kit razradjivat??I sta  vbi ti se podrazumjevalo pod "da ga fino pazis" ??
Danas je narucen..:)

 
...najjeftinji je leovince tt..oko 90-100eu iz vana kod nas oko 800-900kn...

razradjivanje ti ide oko 300-500km na svakako niskim okretajima, to je pozeljno...ja sam imao svoj nacin razradjivanja stavljajuci teske rolice i nije vrtio na visokim okretajima...otprilike mi je vrtio na  4000-do 6000okretaja...ako ces ga paziti u razradi i paziti kasnije fino zagrijavanje, dobro ulje tociti trajat ce ti jaaako dugo a skuter ce imati puuuno bolje ubrzavati i krajnja se poboljsati za kojih 10-15kmh, zavisi kako ga ustelas kasnije nakon razrade (y)...