3alfa3
Well-known member
trinity said:mjerilo mi je kad mi se na zadnji lančanik na zubcima nakupi masnoće onda ga dignem na centralni i isperem benzinom
Ako tvoj lanac ima gumene ringove, onda ga benzinom ne peres nego ubijas
trinity said:mjerilo mi je kad mi se na zadnji lančanik na zubcima nakupi masnoće onda ga dignem na centralni i isperem benzinom
Direktor said:Ja koristim SILKOLENE Pro prep,silikonski sprej
Vidim da mu je netko posvetio i cijelu temu...
http://www.motori.hr/forum/index.php?topic=54974.0
Puno njih zaboravi na to pa je kasnije kriv ovaj,onaj3alfa3 said:Ako tvoj lanac ima gumene ringove, onda ga benzinom ne peres nego ubijas
E pa taj baš i nije u pravu, u mehanici i u sexu niš nesmije bit suho inaće zariba! Već sam u nekoj drugoj temi napiso, j..e mi se za par kapi po felgi, lanac mora bit mastan, ionak razbaca višak. Ak nije mastan zahrđa a onda postoji šansa da pukne! Pa Ti biraj, čista felga i poluhrđav lanac ili mastan lanac sa pošpricanom felgom, biram ovo drugo!trinity said:Ja se držim riječi Vlade Kumića koji mi je kad sam 2004. lupio KLE rekao za lanac: "Lanac mora uvijek biti čist tako da ga možeš skinuti, objesit oko vrata i da ne uprljaš majicu", dal je to malo pretjerano ili nije ja se toga držim i nikad nisam imao problema sa zabacivanjem po štitniku kao ti.
Uglavnom, nije doslovno tako , mjerilo mi je kad mi se na zadnji lančanik na zubcima nakupi masnoće onda ga dignem na centralni i isperem benzinom, a nema ti baš puno efekta od čišćenja ako u isto vrijema kad čistiš lanac ne čistiš i lančanik.
A špricam ga sa MOTULOM i Shellom za sada i sve 5, malo baci po felgi ali to WD 40 na krpicu i samo povučem i problem rješen.
I ako se može uvijek ga našpricam dan prije vožnje tak da se osuši po noći.
trinity said:Ma jasno, "TKO MAŽE TAJ SE I VOZI", moj lanac je uvijek čist besprijekorno, perem ga u benzinu, imam gumene ringove, poslije pranja provučem ga kroz krpu i našpricam sa sprejem dok ne pobijeli. motor mi ima 21 tkm i lanac je besprijekoran a već mu se bliži vrijeme kad ga moram mjenjat.
Ali svakih 400 do 600 km ga ponovno našpricam.
a kad je to vrijeme? Jel ti to gledaš po kilometraži ili...?trinity said:Ma jasno, "TKO MAŽE TAJ SE I VOZI", moj lanac je uvijek čist besprijekorno, perem ga u benzinu, imam gumene ringove, poslije pranja provučem ga kroz krpu i našpricam sa sprejem dok ne pobijeli. motor mi ima 21 tkm i lanac je besprijekoran a već mu se bliži vrijeme kad ga moram mjenjat.
Ali svakih 400 do 600 km ga ponovno našpricam.
mate said:Mazanje lance je precjenjeno, osim u ekstremnim slučajevima kao hard enduro ili vožnja po stazi. Skala je svoj originalni lanac na KTM-u EXC nakon skoro stotinjak sati prepilio fleksericom i unutra je još bilo dosta bijele tvorničke masti. Radi se o lancu koji se u prosjeku pere s miniwashem svakih dva radna sata, a znamo dobro da većeg tihog ubojice od miniwasha nema.
makazica said:Pogotovo u razmjerima o kojima govore gospoda u ovoj temi.......
markookram said:i eto tako , dobili smo jos jednu temu o podmazivanju lanaca ... :lolcry:
mladen59 said:Ja koristim Bardahlov impregnacijski silikonski sprej i snjim prebrišem kompletan motor osim sjedala i diskova (špricam u krpu pa onda po motoru, prvi put sam se zajebo pa sam šprical, vjetar mi odneso kapljice spreja na sjedalo i diskove, jebeno sklisko, moral sam prat alkoholom).
Sve klizi s njega a mušice sa vjetrobrana skinem jednim potezom krpe a motor izgleda ko da je sad izišo iz dučana!
Neznam, ne kupujem ga...........! Probaj nač preko interneta!draganb said:a gdje se kupi to?