Kaj da velim? Uglavnom, Bandit je ipak Bandit (
) al ipak mislim da je ovaj novi malo pretežak... 215kg za motor od 650ccm :misli: Pa 1250 ima 222...Kolko vidim CBF ima 191kg, znači razlika od 24kg! Pošto sam vozio novog 650N, znam da se ta kilaža u vožnji ne osjeti puno, al kad ga treba malo pogurat ili manevrirat, onda je druga priča... Ostale tehnikalije su po meni na strani Bandita, iako možda subjektivno razmišljam. Dilema je prava, da sad kupujem nakeda te klase isto bih se dvoumio. Možda bih i uzeo Hondu. Ako pričamo o S verzijama, onda glas definitivno Banditu čisto iz razloga da mi je CBF S u najmanju ruku ružan. NHF onima koji ga voze. CBF je udobniji iako mislim da to nije stavka koja bi trebala odlučit jer su oba motora dovoljno touring usmjerena. A ako pričamo o starijem Banditu, (05-06) onda pak definitivno Bandit jer se radi o jednoj od najboljih mašina ikad...
Miha ak hoćeš provozat novi 650N, pitaj u Eurorentu kod budu ga dopeljali ovdje, mislim da je trenutno u Eurorentu u Rijeci.
Uglavnom nema se baš kaj diskutirat, sjedi-probaj-odluči i vozi! Eh da je bar tak jednostavno
P.S. ovo u vezi ER-5 i GS-a: kupi si motor koji u prvom planu možeš održavat. Nema smisla kupit motor i onda radit 10 000km godišnje umjesto 15 jer si na knap s lovom. To je bar moje mišljenje. Bar ako se radi o ER-5 i npr. CBF-u. Istina da je CBF jači, veći brži bla bla, al ak ja ER-5 vozim kolko hoću, dok s CBFom razmišljam i kalkuliram, steram sve u k...
poz