Koji naked?

Što izabrati?

  • Suzuki GSF 650 K7

    Votes: 6 4.9%
  • Suzuki GSR600

    Votes: 10 8.2%
  • Honda Hornet 600 K7

    Votes: 18 14.8%
  • Honda CBF 600

    Votes: 8 6.6%
  • Kawasaki Z750

    Votes: 39 32.0%
  • Kawasaki ER6 N

    Votes: 6 4.9%
  • Yamaha FZ6 N S2

    Votes: 16 13.1%
  • Suzuki GSX 1400

    Votes: 19 15.6%

  • Total voters
    122
Status
Not open for further replies.
DARKOVSKY,

ja sam već provozao CBF 600 n (crni), a i u ovoj temi na str. 8. sam i opisao svoje viđenje motocikla.
Još kad bi mi ti posudio đir na tvome Banditu...  :mrgreen:

Ne, pa fakat su ova dva motora za usporediti, to sam odmah rekao.

Što se tiče održavanja, ako se uzme u obzir 50% bonus, onda je osiguranje za motore od 500-750 ccm 650 kn skuplje. Kad pogledaš da se to plaća jednom godišnje, moje mišljenje je da to nije velika razlika i da se može prožvakat. Recimo da ovi motori od 500 ccm troše 4 (štednja)-6 čak i 7 litara (ganjavela), nek bude 5, ajde, ak si vozač kao ja  :wink: ... Ovi od 600 ccm troše isto tak, ajde nek je prosječno 5,5 litara, tak ljudi pišu po forumu.

Glede županijskog godišnjeg poreza na cestovna motorna vozila, stanje je slijedeće: za motore snage 20-50 kW (dakle, er-5, gs 500, kle 500...) za do 2 godine starosti iznosi 200kn, za 2-6 godina starosti ono je 150kn, 5-10 godina starosti 100kn, pa dalje je 50 kn.
Za motore snage 50-80 kW, također se vodi po godinama starosti (kao i gore), ali je cijena nešto veća...Ovako pada: 500kn, 400kn, 300kn, 200kn.

Recimo da kupiš novi motor 500 ccm, troškovi su ti ovakvi: 750 kn osiguranje (sa 50% bonusa), tehnički cca 300kn,  spomenuti porez 200kn (max). Suma sumarum, 500 ccm = max 1 300 kn fiksni trošak godišnje (prve dvije godine, kasnije će bit jeftinije) 

Ajmo sad kupit motor od 600 ccm (Bandit, Fazer, CBF 600...). Bit će: 1400kn osiguranje (sa 50% bonusa), tehnički cca 300kn, dragi nam porez 500kn (prve dvije godine, kasnije manje). Matematika: 2 200 kn goddišnje fiksni trošak.

Gorivo? Ako samo rekli da troše manje više isto (500 ccm 5, 600 ccm 6, s tim da oba mogu i manje). Računajmo da godišnje radimo 10 000 km. 10 000km:100=100, dalje 100x5litara=500 litara goriva na 10 000 km. To je? Matematičari?  :mrgreen: Nek bude gorivo 8 kn litra... Dakle 4 000 kn dajemo godišnje za gorivo ako vozimo 500 ccm. Kad bi vozili 600 ccm bilo bi ovako: 10 000km:100=100  :mrgreen:  100x6=600 litara za 10 000 km. Koliko love? 8kn x 600 litara= 4 800 kn.

Servisi. Recimo neka su iste cijene (dakle ako imamo 500 ccm kasnije računamo da nam je malo jeftinije). Neka cijena bude cca 650 kn za servis na 12 000 km. (dakle za cijelu godinu, bez ulja)

Kad sve zbrojimo za 500 ccm: fiksni trošak 1 300 kn, gorivo 4 000 kn, dva servisa cca 1 000 kn. Ukupno: 6 300 kn.

Za 600 ccm: fiksno 2 200 kn, gorivo 4 800 kn, dva servisa nek budu 1 200 kn. Ukupno 8 200 kn godišnje.

Razliku u cijeni prilikom nabave motocikla neću spominjati. To si sami izračunajte. Srce ili pamet.

Dakle, po ovoj računici ispada da su motori od 600 ccm godišnje skuplji za cca 2 000 kn.
Znači, za razliku od 2 000 kn vozimo s dva diska naprijed, disk iza, cca 30-40 ks više, modernu tehnologiju, općenito puno bolji motor.

Tako si ja računam. Kaj kažete, jel se može ovako gledat na kupnju motora? Ako netko ima što za dodat ili oduzet, samo dajte, tu smo da razgovaramo  :mrgreen:

Gume nisam uzimao u obzir, to si sami. Ja bi s gumama na CBF 600 napravio sigurno 18 000 km, ja sam turist. Tak da ono...2-3 sezone bi mi držale...
 
-VeX- said:
:eek:hne:

:lolcry:

Fazera 600... hm, tvrd je ovjes, fali mu snage na niskim okretajima... Ne znam, nekak mi se čini kao nervozan motor, puno ga treba vrtjeti da bi išao... Ovisi za što trebaš motor. Ako više za touring, dakle sport-touring, onda Bandit 650 ili CBF 600. Definitivno ja ne bi uzimao u obzir Fazera. A još je i najskuplji! Puno skuplji.
 
miha_vg said:
Gume nisam uzimao u obzir, to si sami. Ja bi s gumama na CBF 600 napravio sigurno 18 000 km, ja sam turist. Tak da ono...2-3 sezone bi mi držale...
sumnjam :misli:
 
GSX 1402 said:
sumnjam :misli:

Misliš? Znaš zašto, ne zaliježem motor, ne vozim na autocesti, kažem, u šestu i 100 km/h maksimalno. S tim da najviše volim zavojite ceste, npr. jadransku magistralu, tu vozim 80-90 km/h. Pa kak da se gume potroše?  :mrgreen:
 
miha_vg said:
Misliš? Znaš zašto, ne zaliježem motor, ne vozim na autocesti, kažem, u šestu i 100 km/h maksimalno. S tim da najviše volim zavojite ceste, npr. jadransku magistralu, tu vozim 80-90 km/h. Pa kak da se gume potroše?  :mrgreen:
pa sam si napisao 8)
 
-VeX- said:
Coece, ja napisem da cu uzet ili CBF ili FZ6 a svi se raspisu o tome kako je Bandit bolji.  :shock:
Pa pas m...t...r.  8)

Niko ni da spomene izbor FZ6 koji je puno vjerojatniji od Honde. I niko da spomene di da odem gledat Yamahu u ZGu.

Pa to je.... Pa to je... uh...


evo da ne velis da niko nis nije spomenuo  :LOL: odi fz6 pogledat u eloda+ tam na oranicama, 200m dalje mozes pogledat aprilie i moto guzzi
 
Incredible said:
Pa kaj nije rečeno da više fz6-ica nema za ovu sezonu  :misli:
Ma je, ali brijem da bu Vexulja kupil nešto tek početkom slijedeće sezone.. :misli:
 
-VeX- said:
Coece, ja napisem da cu uzet ili CBF ili FZ6 a svi se raspisu o tome kako je Bandit bolji.  :shock:
Pa pas m...t...r.  8)

Niko ni da spomene izbor FZ6 koji je puno vjerojatniji od Honde. I niko da spomene di da odem gledat Yamahu u ZGu.

Pa to je.... Pa to je... uh...

Sorry al ovo kaj sam ja napisao nije bilo namjenjeno tebi. Znam da je tema 'tvoja' al eto. Više je bilo za Kornija i Mihu. Uostalom nisam ti ja kriv kaj si anketu pisao sa već određenim željama, nisi ni trebao navesti Bandita i CBF-a pošto nisu tvoj stil. A uvrštavanje GSX1400 u anketu neću ni komentirati  :mrgreen: . Mislim da ćeš se odlučiti onak kako to radi i većina Hrvata- što više konja i što manje love. Zato i je Z750 najprodavaniji motor. Ili Yamaha 'the mlinac za kavu' Fazer  :mrgreen: NHF. Yamahu možeš pogledat u Elodi na Oranicama, al nazovi prije da pitaš jel ih imaju još.. Možda ima koja i kod Bolšeca, opet nazovi. Mislim da ih Pevec više ne drži  :)


miha_vg said:
DARKOVSKY,

ja sam već provozao CBF 600 n (crni), a i u ovoj temi na str. 8. sam i opisao svoje viđenje motocikla.
Još kad bi mi ti posudio đir na tvome Banditu...  :mrgreen:

Da znam, pročitao sam, zato sam bi i napisao da ak hoćeš probat novoh 650N (pritom misleći naravno na Bandita) da odeš u Eurorent. Vožnju moje rage možemo dogovoriti za vikend ak bu lijepo vrijeme, samo javi.
E sad, kaj se tiče računice.. Prvo  (y) za trud! Nego, dosta točno ali ima još detalja tipa: servis na ER-5 je nekih 300kn jeftiniji- 2 su svječice i djelovi su jeftiniji (bar kod KMS-a). Znači ak radiš 18 000, imaš 3 servisa tj. 900kn. I to je optimistično, bar ak uspoređuješ cijene KMSa za Kawu i Eurorenta za Suzuki. Ne znam kak je za Hondu. Gume moraš uračunat jer buš svake sezone stavio nove (recimo da se voziš opet 18 000). Moguća ušteda još cca 400kn. I da, brže buš ih potrošio na CBF-u ili GSF-u jer su same po sebi mekše smjese. Sad smo na 1300. Ma, ima tu sitnica. Možda sam i sam malo fulao usporedbu jer na kraju tih 2-3000kn godišnje i nije tak puno s obzirom kaj dobivaš. Druge bi brojke bile da se usporedi npr GSX i CBF iliti Bandit.



KorniKornjaca said:
pa zato sam i reko da ponekad se isplati dati koju kunu vise....

ak ces koji put prolazit kroz zagorje, javi se...
pa da probas i cbf-a novog...

Može, pa napravimo swingersko druženje, ti probaš moju, a ja tvoju pilu  (y) Nadam se drugi tjedan konačno skočit do Maribora pa ti javim prije!
 
bolsec na stranici ima jednog rabljenog fazera, pa osim ako nije davno update napravio vjerovatno ga jos ima.. mislim da je 2007 i trazi cca 49-50 zaboravil sam tocne brojke..

u pevecu mos jos samo ybr nac :LOL: i vanbrodske motore
 
al fakat, gsx se tu ne može usporediti.
ono kaj si napisao, realno je da je razlika između 500 i 600 kn u svemu velika, samo je u nabavnoj cijeni i održavanju mala... hm... mala... cca 2-3 000, kolko već... kako kome..
 
giantMC said:
evo da ne velis da niko nis nije spomenuo  :LOL: odi fz6 pogledat u eloda+ tam na oranicama, 200m dalje mozes pogledat aprilie i moto guzzi

ima jedan fz6, al 78 ks model, u moto šipeku... :LOL:
 
giantMC said:
bolsec na stranici ima jednog rabljenog fazera, pa osim ako nije davno update napravio vjerovatno ga jos ima.. mislim da je 2007 i trazi cca 49-50 zaboravil sam tocne brojke..

u pevecu mos jos samo ybr nac :LOL: i vanbrodske motore

taj fazer dođe 45 990 kn, 2007. godina 78 KS, 1600 km, desna strana je malo izgrebana, i danas sam vidio nekog kako sjedi na njemu..pa možda više i nije na prodaju  :misli:
 
Nakon puno gruntanja i gledanja, probavanja i slaganja financija odlucio sam uzet ER6. Vjerojatno ce to bit tamo za mjesec dana, bio sam u KaptolCargu pitat i rekli su mi tamo da ih imaju (ja bi crnog). E sad je pitanje samo di da kupim motor i zasto. KaptolCargo, Markez ili KMS ili nesto trece? Ja sam iz ZGa...
Skuzio sam da KaptolCargo i nije neka opcija, KMS svi hvale al to mi nije pod nosom a za Markeza ne znam.

Thx
 
-VeX- said:
Nakon puno gruntanja i gledanja, probavanja i slaganja financija odlucio sam uzet ER6. Vjerojatno ce to bit tamo za mjesec dana, bio sam u KaptolCargu pitat i rekli su mi tamo da ih imaju (ja bi crnog). E sad je pitanje samo di da kupim motor i zasto. KaptolCargo, Markez ili KMS ili nesto trece? Ja sam iz ZGa...
Skuzio sam da KaptolCargo i nije neka opcija, KMS svi hvale al to mi nije pod nosom a za Markeza ne znam.

Thx
zašto si se odlučio za er6 kad na tvojoj anketi najlošije stoji?
jel ti anketa bila bitna kad si je postavljao?
 
NEKID said:
zašto si se odlučio za er6 kad na tvojoj anketi najlošije stoji?
jel ti anketa bila bitna kad si je postavljao?

Vise su me usmjerili neki komentari nego anketa koju ne mogu uzet u obzir jer Z je sve osim udoban.
A u medjuvremenu su se promijenile cijene, moje financije itd...
Procitao sam jos dosta testova, isprabao u zbilji jos neke bajkove, GSXa vise nema za kupit... I naravno posluso savjete iskusnijih.  8)
 
(y)
Dobra odluka. Uvjeren sam da bus zadovoljan s kavićem.
Gsx je kralj ali ak nemas za gume odmah ga treba izbaciti sa popisa zelja.
 
Status
Not open for further replies.