miha_vg
New member
DARKOVSKY,
ja sam već provozao CBF 600 n (crni), a i u ovoj temi na str. 8. sam i opisao svoje viđenje motocikla.
Još kad bi mi ti posudio đir na tvome Banditu...
Ne, pa fakat su ova dva motora za usporediti, to sam odmah rekao.
Što se tiče održavanja, ako se uzme u obzir 50% bonus, onda je osiguranje za motore od 500-750 ccm 650 kn skuplje. Kad pogledaš da se to plaća jednom godišnje, moje mišljenje je da to nije velika razlika i da se može prožvakat. Recimo da ovi motori od 500 ccm troše 4 (štednja)-6 čak i 7 litara (ganjavela), nek bude 5, ajde, ak si vozač kao ja :wink: ... Ovi od 600 ccm troše isto tak, ajde nek je prosječno 5,5 litara, tak ljudi pišu po forumu.
Glede županijskog godišnjeg poreza na cestovna motorna vozila, stanje je slijedeće: za motore snage 20-50 kW (dakle, er-5, gs 500, kle 500...) za do 2 godine starosti iznosi 200kn, za 2-6 godina starosti ono je 150kn, 5-10 godina starosti 100kn, pa dalje je 50 kn.
Za motore snage 50-80 kW, također se vodi po godinama starosti (kao i gore), ali je cijena nešto veća...Ovako pada: 500kn, 400kn, 300kn, 200kn.
Recimo da kupiš novi motor 500 ccm, troškovi su ti ovakvi: 750 kn osiguranje (sa 50% bonusa), tehnički cca 300kn, spomenuti porez 200kn (max). Suma sumarum, 500 ccm = max 1 300 kn fiksni trošak godišnje (prve dvije godine, kasnije će bit jeftinije)
Ajmo sad kupit motor od 600 ccm (Bandit, Fazer, CBF 600...). Bit će: 1400kn osiguranje (sa 50% bonusa), tehnički cca 300kn, dragi nam porez 500kn (prve dvije godine, kasnije manje). Matematika: 2 200 kn goddišnje fiksni trošak.
Gorivo? Ako samo rekli da troše manje više isto (500 ccm 5, 600 ccm 6, s tim da oba mogu i manje). Računajmo da godišnje radimo 10 000 km. 10 000km:100=100, dalje 100x5litara=500 litara goriva na 10 000 km. To je? Matematičari? Nek bude gorivo 8 kn litra... Dakle 4 000 kn dajemo godišnje za gorivo ako vozimo 500 ccm. Kad bi vozili 600 ccm bilo bi ovako: 10 000km:100=100 100x6=600 litara za 10 000 km. Koliko love? 8kn x 600 litara= 4 800 kn.
Servisi. Recimo neka su iste cijene (dakle ako imamo 500 ccm kasnije računamo da nam je malo jeftinije). Neka cijena bude cca 650 kn za servis na 12 000 km. (dakle za cijelu godinu, bez ulja)
Kad sve zbrojimo za 500 ccm: fiksni trošak 1 300 kn, gorivo 4 000 kn, dva servisa cca 1 000 kn. Ukupno: 6 300 kn.
Za 600 ccm: fiksno 2 200 kn, gorivo 4 800 kn, dva servisa nek budu 1 200 kn. Ukupno 8 200 kn godišnje.
Razliku u cijeni prilikom nabave motocikla neću spominjati. To si sami izračunajte. Srce ili pamet.
Dakle, po ovoj računici ispada da su motori od 600 ccm godišnje skuplji za cca 2 000 kn.
Znači, za razliku od 2 000 kn vozimo s dva diska naprijed, disk iza, cca 30-40 ks više, modernu tehnologiju, općenito puno bolji motor.
Tako si ja računam. Kaj kažete, jel se može ovako gledat na kupnju motora? Ako netko ima što za dodat ili oduzet, samo dajte, tu smo da razgovaramo
Gume nisam uzimao u obzir, to si sami. Ja bi s gumama na CBF 600 napravio sigurno 18 000 km, ja sam turist. Tak da ono...2-3 sezone bi mi držale...
ja sam već provozao CBF 600 n (crni), a i u ovoj temi na str. 8. sam i opisao svoje viđenje motocikla.
Još kad bi mi ti posudio đir na tvome Banditu...
Ne, pa fakat su ova dva motora za usporediti, to sam odmah rekao.
Što se tiče održavanja, ako se uzme u obzir 50% bonus, onda je osiguranje za motore od 500-750 ccm 650 kn skuplje. Kad pogledaš da se to plaća jednom godišnje, moje mišljenje je da to nije velika razlika i da se može prožvakat. Recimo da ovi motori od 500 ccm troše 4 (štednja)-6 čak i 7 litara (ganjavela), nek bude 5, ajde, ak si vozač kao ja :wink: ... Ovi od 600 ccm troše isto tak, ajde nek je prosječno 5,5 litara, tak ljudi pišu po forumu.
Glede županijskog godišnjeg poreza na cestovna motorna vozila, stanje je slijedeće: za motore snage 20-50 kW (dakle, er-5, gs 500, kle 500...) za do 2 godine starosti iznosi 200kn, za 2-6 godina starosti ono je 150kn, 5-10 godina starosti 100kn, pa dalje je 50 kn.
Za motore snage 50-80 kW, također se vodi po godinama starosti (kao i gore), ali je cijena nešto veća...Ovako pada: 500kn, 400kn, 300kn, 200kn.
Recimo da kupiš novi motor 500 ccm, troškovi su ti ovakvi: 750 kn osiguranje (sa 50% bonusa), tehnički cca 300kn, spomenuti porez 200kn (max). Suma sumarum, 500 ccm = max 1 300 kn fiksni trošak godišnje (prve dvije godine, kasnije će bit jeftinije)
Ajmo sad kupit motor od 600 ccm (Bandit, Fazer, CBF 600...). Bit će: 1400kn osiguranje (sa 50% bonusa), tehnički cca 300kn, dragi nam porez 500kn (prve dvije godine, kasnije manje). Matematika: 2 200 kn goddišnje fiksni trošak.
Gorivo? Ako samo rekli da troše manje više isto (500 ccm 5, 600 ccm 6, s tim da oba mogu i manje). Računajmo da godišnje radimo 10 000 km. 10 000km:100=100, dalje 100x5litara=500 litara goriva na 10 000 km. To je? Matematičari? Nek bude gorivo 8 kn litra... Dakle 4 000 kn dajemo godišnje za gorivo ako vozimo 500 ccm. Kad bi vozili 600 ccm bilo bi ovako: 10 000km:100=100 100x6=600 litara za 10 000 km. Koliko love? 8kn x 600 litara= 4 800 kn.
Servisi. Recimo neka su iste cijene (dakle ako imamo 500 ccm kasnije računamo da nam je malo jeftinije). Neka cijena bude cca 650 kn za servis na 12 000 km. (dakle za cijelu godinu, bez ulja)
Kad sve zbrojimo za 500 ccm: fiksni trošak 1 300 kn, gorivo 4 000 kn, dva servisa cca 1 000 kn. Ukupno: 6 300 kn.
Za 600 ccm: fiksno 2 200 kn, gorivo 4 800 kn, dva servisa nek budu 1 200 kn. Ukupno 8 200 kn godišnje.
Razliku u cijeni prilikom nabave motocikla neću spominjati. To si sami izračunajte. Srce ili pamet.
Dakle, po ovoj računici ispada da su motori od 600 ccm godišnje skuplji za cca 2 000 kn.
Znači, za razliku od 2 000 kn vozimo s dva diska naprijed, disk iza, cca 30-40 ks više, modernu tehnologiju, općenito puno bolji motor.
Tako si ja računam. Kaj kažete, jel se može ovako gledat na kupnju motora? Ako netko ima što za dodat ili oduzet, samo dajte, tu smo da razgovaramo
Gume nisam uzimao u obzir, to si sami. Ja bi s gumama na CBF 600 napravio sigurno 18 000 km, ja sam turist. Tak da ono...2-3 sezone bi mi držale...