Koji naked?

Što izabrati?

  • Suzuki GSF 650 K7

    Votes: 6 4.9%
  • Suzuki GSR600

    Votes: 10 8.2%
  • Honda Hornet 600 K7

    Votes: 18 14.8%
  • Honda CBF 600

    Votes: 8 6.6%
  • Kawasaki Z750

    Votes: 39 32.0%
  • Kawasaki ER6 N

    Votes: 6 4.9%
  • Yamaha FZ6 N S2

    Votes: 16 13.1%
  • Suzuki GSX 1400

    Votes: 19 15.6%

  • Total voters
    122
Status
Not open for further replies.
SaleKT said:
mojih 80000 je sasvim dovoljno što se mene tiče

to je još uvijek 10 puta više od nečijih 8000 km :jesus: :jesus: :jesus: :LOL: :LOL: :LOL:


ali da se držimo teme, ima test u motopulsu iz 7 mjseca mislim, tamo piše koji je najbolji :LOL:
E sada stvarno sereš......da te nevidim svaki dan i neznam rekao bi ti ono što te zaslužuje ovako ću to prešutiti do večerašnje pive...80000 km pih...da bar imaš ...iako zagoravih ti reći da se ne broje ravnice nego zavoji... :jesus:
 
Ma yamaha sine.....U garaži mi stoji fz-6 05 ima 45689 km u 3 godine i jedini problem je bio u početku sa tps-om,koji je uklonjen i od onda ništa..motor služi isključivo za putovanja i opremljen je svim koferima...naravno sa suvozačicom...ovime ne želi reći dasu ostali motori loši nego samo da yamaha u ovome slučaju bolji izbor...i na kraju nisam niti vlasnik niti fan yamahe...I na kraju ovo je moje osobno mišljenje... (y)
 
ja nisam početnik pa da mogu izabrao bih GSX! ali početniku nikako nebih preporučio taj motor....
VEKI said:
cb 1300 zato jer je najbolji 8)
ali također ni to nije početnički motor! :shock: a sad..to što ti  voziš CB  to je druga priča  :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :wink:
 
eto ja glasao za fz6n s2 .. u usporedbi sa drugima meni je svakako ljepsi, a i na testovima je obicno pri vrhu.. da je stari hornet (do 2004) u igri a ne novi glasao bi za njega.. a z750 je otpao cim si reko udoban za dvoje.. al ta tri svakako spadaju u najuzi krug


makar evo gledat u top motu sad cbf 600 n i izgleda solidno a imaju neku akciju trenutno i dodje 49 990 do rege.. to svakako nije lose, a definitivno ljepsi i klasicniji dizajn od novog horneta.. plus ima podesivu visinu sjedala i abs
 
GSR 600 je skroz ok izbor za početnika koji hoće i na putovanja otići sa suputnicom. Sic ne umara, održavanje nije komplicirano, umjereno troši (ovisno naravno na koliko je okretaja ganjaš, ali ako hoćeš štedno onda je pri brzini cca 90km/h 4,5 l/100km). bio je u motoreviji i test na 25000 km. Sve što su mjenjali su bile gume + redovni servisi.
I moj ti je savjet ako se ne želiš s tim motorom ganjati po Grobniku, uzmi varijantu s ABS-om  (y)
 
Budući da si u prvom postu napisao da dosad nisi vozio ništa osim apn-a, ja bi ti preporučio kawasaki er6-n ili hondu cbf600. Najjeftiniji su, ujedno i najslabiji, i mislim da bi ti najviše odgovarali kao početniku. Mislim da slobodno možeš zaboraviti nakede od 1000+ kubika, barem par sezona, dok ne stekneš iskustvo. Ja osobno vozim yamahu fz6, i motor je izvrstan, ali mislim da je za početnika malo prebrz.
Eto, toliko od mene!
 
mysticmini said:
Budući da si u prvom postu napisao da dosad nisi vozio ništa osim apn-a, ja bi ti preporučio kawasaki er6-n ili hondu cbf600. Najjeftiniji su, ujedno i najslabiji, i mislim da bi ti najviše odgovarali kao početniku. Mislim da slobodno možeš zaboraviti nakede od 1000+ kubika, barem par sezona, dok ne stekneš iskustvo. Ja osobno vozim yamahu fz6, i motor je izvrstan, ali mislim da je za početnika malo prebrz.
Eto, toliko od mene!

Nisam bas klasicni pocetnik.... Vozio sam i +100KS motore tako da nema straha da ce mi nesto bit prejako, pace imam obrnuti strah.  :LOL:
Al eto prvi put bi kupio svoj napokon.  :mrgreen:
 
-VeX- said:
Kad te užicam đir lakse cu se odlučit!!  :mrgreen:

Čuj, meni je dobar, pače super ali i skup i tu je problem.  :misli:

dogovorit ćemo se. ali ti Z-a nikada nebi preporučila ako misliš dragu voziti. ja se jednom vozila do umaga ko suvozač na zecu i nikada više. ok je po gradu, ali malo duža vožnjica i muskulfiber ne gine.  8)

a što se tiče hornya, i nije tako skup. yamaha, zec, horny, gsr = cijene su ti tu negdje, 2-3 soma kn više manje.

motor je super, lijepo ide, ali su ga sjebali (zadnji i prednji kraj) što se tiče dizajna.  8)
 
Ovo je već treći ili četvrti put vrlo slična tema u zadnjih mjesec dana. Ako malo pogledaš zadnjih 5,6 stranica sa naslovima, vidjet ćeš da je već dosta rečenona ovu ili vrlo sličnu temu, uglavnmom dileme i stoleme oko toga koji naked.
Usporedni test nakeda 600 imaš u motopulsu iz 9.2006., a onda 600 do 750 u broju iz 7.07.
A najljepši  od svih je jedan KTM kojeg sam neki dan vidjela ispred Lavala, ali ne znam kako se zove  :mrgreen:
 
GSF, GSR, FZ6 ili Horneta bih ja preporučao..
Brijem da nebuš fulao sa niti jednim od njih.
(iako ako kupiš Horneta imat ćeš definitivno najljepše od svog tog japanskog smeća :mrgreen:)
To su sve motori udobnijeg i živahnijeg karaktera, osim možda GSF-a koji je nešto slabiji, ali opet ne baš toliko kao i ovi drugi motori sa popisa..

A snage će ti ziher falit kad ćeš se provozat sa ekipom maaaalo jačeg gasa..






Btw, kome god se ne svidi moj post neka zna da ja mogu bez beda ubacit i malo Off-a, pa će mu možda biti ljepši.. 8)
 
CBF 600. Vozan i udoban. Ako tražiš nešto jače - izvoli. Sam procjeni koliko si spretan i iskusan.
 
prilično si zamrsio želje, gsx 1400 i kawasaki er6??
trebaš prvo odabrati klasu s kojom ćeš biti zadovoljan pa onda misliti s koliko love raspolažeš.
hoćeš li 2 ili 4 cilindra, hoćeš li klasičan ili moderan dizajn i ostalo..
hornet600 i fz6 su motori koje bi ti preporučio od nakeda  :jesus:
ako voziš u dvoje a želiš da čupa odozdola onda gledaj klasu iznad  8)
 
amanita said:
A najljepši  od svih je jedan KTM kojeg sam neki dan vidjela ispred Lavala, ali ne znam kako se zove  :mrgreen:
vidjela si robijevog superduka R,
to nit je za početnike nit je za dvoje uopće ali meni i najlijepši i najbolji naked  (y)
 
a šta si do sad vozio....
ak ti je ovo prvi veći motor uzmi 600 :?

moj savjet je ono što i vozim,1400  motor je udoban za duža putovanja, ima snage za šta god poželiš, koju kilu viška ali se ne osjeti pretjerano...  i dosta "opreme" u startu 8)
sretno u odabiru i dobro razmisli da nakon par mjeseci ne budeš plaćao nešto što ti se ne sviđa a 6 ili 7 g je dug period  :)
 
pričekaj malo pa na sniženju kupi GSX-a

ak se misliš vozit u životu a nemaš love za mijenjat motore GSX ti je jedini izbor

sve ovo ostalo je preskupo za ono kaj nudi

za razliku između Horneta i GSX dobiješ "malo" više kubika, opreme, a da o kvaliteti dijelova i ne pričamo

isto tako, GSX je ipak motor, prema kojem su Hornet, Fazer i mali Bandit igračke za curice

naravno, moraš uzet u obzir i jedini veći nedostatak a to ti je registracija koja je dosta skuplja, al vjeruj vrijedi svake kune

ili na kraju, izbaci GSX-a iz izbora, onda je tak svejedno sve je to isti drek




srki
MK Guatemala Riders
 
Status
Not open for further replies.