Koji naked?

Što izabrati?

  • Suzuki GSF 650 K7

    Votes: 6 4.9%
  • Suzuki GSR600

    Votes: 10 8.2%
  • Honda Hornet 600 K7

    Votes: 18 14.8%
  • Honda CBF 600

    Votes: 8 6.6%
  • Kawasaki Z750

    Votes: 39 32.0%
  • Kawasaki ER6 N

    Votes: 6 4.9%
  • Yamaha FZ6 N S2

    Votes: 16 13.1%
  • Suzuki GSX 1400

    Votes: 19 15.6%

  • Total voters
    122
Status
Not open for further replies.
CroKick said:
:shock:

katastrofa, onda nebu imal svog predstavnika u toj klasi
Brijem da budu nešto novo porodili u tom stilu..
Jedino ako B-king nije naslijednik.. :misli:
E VeX! A da ti pikneš novog B-kinga a? :mrgreen:
 
GSX 1402 said:
nisi u pravu... od 14te god sam na motoru i tek nakon 6 g vožnje sam sjeo na japanca 750 ccm a 10 g kasnije kupio svoj prvi motor u trgovini GSX 1400(to mi je 12ti motor). Koliko je ljudi danas kupilo 50 pa 125 ccm pa prešlo na 250 - 500 ccm pa onda na nešto jaće.... 0,1 % Treba bit IN pa odma bar 600.. zato i je puna crna kronika..
A ne živiš 1 dan, zaradićeš neke pare u međuvremenu prodat motor i dodat ono što si skupio pa kupit jaći motor(i imat više iskustva od motora do motora) Evo ti Crnka ...  odma na Z 750..  ili Turbo ..vozimo se na zadnjem :shock:
Imaš puno takvih glupih primjera na forumu... i onda RIP..  svi žale, svi su drugi sudionici u prometu krivi
Crnka, Turbo nemojte se ljutit što sam vas naveo kao primjer ali mnogi su se prepoznali u vama .....

lova brate, nema svako novaca da predje 125ccm pa 250, pa 400-500. mislim da je prelazak na klasu 600 relativno u redu, sam ne na nekog sportaka odma.
 
Moj izbor bi bio GSX 1400. Zato kaj mi se estetski najviše sviđa.  8)
Ali mislim da bi to bilo malo brutalno s APN-a skakat na takvu zvijer. Ali to je samo moje mišljenje i ne odražava mišljenje cjelokupnog foruma. Drugi izbor bi za mene bila Honda Hornet-ali ne ova nova jer mi se ne sviđa.
 
gsr uzmeš (y)
 
Da nisam Ducati fan , odabrao bih Kawasaki ZRX 1200 R  (y)
 
M900 said:
Da nisam Ducati fan , odabrao bih Kawasaki ZRX 1200 R  (y)
E sad si ga ukakao.. :mrgreen:
 
Za Fabera :Bok Faber,nisam mislio nista lose u savjetu za GSX,VeX je ionako vozio jake motore koliko shvacam a ja sam samo savjetovo po ovoj listi.
A sto se tice Raguse nisam preselio,nego sam uopcio lokaciju (Slano kraj Dubrovnika) za one koji ne znaju jel te,a za Hondu cemo se vidjeti cim prodje sezona i tebi i meni. (y)
P.S. Sorry za lagani off topic !
 
Ima jedan u Rijeci gsx 1400 za 7500 eura u odličnom stanju, ja znam tipa i znam kako se on brinuo za taj motor. Ako te zanima javi!
 
Kawasaki ER 6 N, pogledaj si sve testove od moto revije, cijena je prihvatljiva, dva cilindra, a što znači da ga netrebaš klati da bi dobio snagu. kočnice ok, udobnost za vozača i suvozača ok.

ako ne to onda Honda CBF 600 S, dobra zaštita od vjetra, ali cijena malo previše. ili uzmi verziju N koja je jeftinija ali mislim da ti je onda bolje kupiti ER 6 N, sudeći po testovima i dva cilindra.

nemoj nasjedati na gluposti i predrasude da je ER 6 manji ili krači od ostalih, jer tehničke specifikacije govore drukčije tj. da su ISTE VELIČINE ili približno SLIČNE kao kod drugih!!
 
Turbo said:
Ne ljutim se, ali u jesi se našo pametan pravit.. :misli:
Ima hrpa ljudi na forumu i van njega koja se vozi na zadnjem. Samo razlika je u tome što se drugi time nisu "pohvalili", a ja jesam..
A "pohvalio" sam se čisto iz zajebancije... (iako još uvijek k*rca znam o dizanju na zadnji, digo sam ga svega triput)
To me oduvijek palilo, ali nisam dosad nikad imao ni znanja ni muda ni iskustva za tako nešto.
A sada fala bogu imam.
Vozim motore od 11.godine počevši od dedinog Pucha, Automatica, APN-a, Honde CG125, Kawe ER-5 i sada napokon Horneta..
Mislim da se moje moto iskustvo odvijalo poprilično "pametnim" koracima.
Btw, A kategoriju imam od svoje 16.g.
A dizanje na zadnji bih kategorizirao kao jednu neekonomičnu, riskantnu, ili spreseravamseakogaznamdignut stvar.
A ne kao glupi primjer.
Šta je onda Paky kralj retardusa?  :palacdolje:
Uostalom, šta ga ti nikad nisi dizao ili barem probao dić na zadnji?
Ne seri!

Razmisli prije nego navodiš neke primjere i nazivaš ih glupim, jer pritom i sam ispadaš vrlo "nepametan"

Inače slažem se sa tvojim primjerom Crnke koji je poprilično tvrdoglav i ajmo ga nazvat "glupim" što sam joj i sam valjda milijon puta rekao..
Ciganoviću sorry moja greška.. al sam čuo da ti je er 5 prvi motor... dalje i sam kužiš šta sam htio reć
(y) (y)
 
Step said:
Kawasaki ER 6 N, pogledaj si sve testove od moto revije, cijena je prihvatljiva, dva cilindra, a što znači da ga netrebaš klati da bi dobio snagu. kočnice ok, udobnost za vozača i suvozača ok.

ako ne to onda Honda CBF 600 S, dobra zaštita od vjetra, ali cijena malo previše. ili uzmi verziju N koja je jeftinija ali mislim da ti je onda bolje kupiti ER 6 N, sudeći po testovima i dva cilindra.

nemoj nasjedati na gluposti i predrasude da je ER 6 manji ili krači od ostalih, jer tehničke specifikacije govore drukčije tj. da su ISTE VELIČINE ili približno SLIČNE kao kod drugih!!

Stvar je u tome sto je mozda malo preslab, odnosno brzo ce postat preslab. Al sam isto tako cuo da se moze stavit drugi ispuh i postelat smjesa i da se moze onda dosta izvuc iz njega. Al ne znam niti kolko bi to doslo niti jel to zbilja ili patka...

Inace bike mi se svidja. U svakom slucaju imam jos dosta vremena da razmislim... :D
 
hehe svakakve drle buju ti preporučili samo da si ti ne kupiš motor bolji od njihovog :mrgreen:

ljudi su svinje :mrgreen: :LOL:




srki
 
Step said:
ako ne to onda Honda CBF 600 S, dobra zaštita od vjetra, ali cijena malo previše. ili uzmi verziju N koja je jeftinija

na N verziju stavis mali vjetrobran od kojih 450 kn (kappa) i vjeruj mi, nemas uopce straha...
jest da vjetar malo tuce, al to je naked, tak da, to mora biti....
a razlika sa tim vjetrobranom i bez njega ti je vise nek ocita...
130 kmh i uzivas....
 
-VeX- said:
A to sam si i mislio, al eto reko mozda ima nesto u tome... :)
A mozda izadje i nesto novo za 2008.  :mrgreen:

ja mislio ti hodaš s nofcima po gradu i tražiš motor

a ono 2009 :mrgreen:




srki
 
-VeX- said:
Stvar je u tome sto je mozda malo preslab, odnosno brzo ce postat preslab. Al sam isto tako cuo da se moze stavit drugi ispuh i postelat smjesa i da se moze onda dosta izvuc iz njega. Al ne znam niti kolko bi to doslo niti jel to zbilja ili patka...

Inace bike mi se svidja. U svakom slucaju imam jos dosta vremena da razmislim... :D

e to je ono najbitnije što ti hočeš? jurilicu, motor za putovanja, ili motor za grad i ponekad putovanja?

zato imaš dva cilindra da iskoriste tih 73 KS najbolje, mislim da ti je na 8 500 okretaja najjača snaga od 73 KS, dok je kod horneta tek na 12 000 okretaja 97 KS (ne zamjeri nije možda točan podatak, ali je približno točno).

to se zovu predrasude... i na ovom forumu su prečeste!!!

ja sam imao prilike voziti ER 5, koji ima dva cilindra i 50 KS, a ima jako dobro ubrzanje, sjeo sam na FZS 6, koji ima slično ubrzanje dok tek iznad 130 km/h dobiva na snazi, pa sam ja sebi postavio pitanje, koliko puta ću postizati brzinu od 130 km/h. ne puno puta, ali treba če mi koji put, zato mi tu dolazi tih 23 KS više na ER 6 jako dobro.

možda ako bi malo jurio, dobro ti dođe CBF 600 S, ali opet će ti oni koji voze jurilice reči da je to preslabo, pa če ti ponuditi FZS 6  :B:

 
Status
Not open for further replies.