Incredible
Active member
Turbo said:Kupit će ga! bez brige, bum ga ja nafukal!
To mi je kum btw..
ma može ti bit i dečko ali se nebu s nama vozil ak ne kupi krawu :jesus:
a ja nebi vjeroval za Hondu 8)
Turbo said:Kupit će ga! bez brige, bum ga ja nafukal!
To mi je kum btw..
Dosta vam je i jedan uljez..Incredible said:ma može ti bit i dečko ali se nebu s nama vozil ak ne kupi krawu :jesus:
Incredible said:ma kad malo bolje razmislim tema je tak i tak bezveze jer čovjek uopće ni ne kupuje motor alacdolje:
francek said:Mislim, da li uopće treba reći da je GSX pravi izbor ?
Pri svakom prvom sjedanju na neki motor treba se ponašati kao da nikad do tad nisi vozio nijedan drugi, biti kritičan prema svojim mogućnostima. Obično motori mogu puno više nego što ih mi u prvi mah znamo iskoristiti. Da skratim. Nije problem odmah otići na GSX-a. Zapravo, ta mrcina se vrlo lako kreće i dobro sluša. Ipak, treba prvih par tisuća kilometara potrošiti na učenje i upoznavanje, a ne na divljanje. Jer svi znamo odvrnuti gas, ali znamo li i zakočiti ?
-VeX- said:
Samo da opet ponovim, tesko da cu to moc financijski zaokruzit... Jer nije bas isto 70000kn i 50000kn.
barby76 said:Al zato vozi komade na njemu.. 8)
Trenutno da kupujem nakeda u klasi "600" on bi mi bio izbor.Turbo said:Vex! Dodaj i Triumpha Street Tripla u anketu..
I kupi ga!
crnka said:hvala na komplimentu.
Vex - probaj sve, pa odluči, jer ovako budeš još manje znao nego prije.
giantMC said:e da je lako kupit motor ja isto nebi gledo ove 'jeftine' odmah breva 850 .. al hebiga nije da se ima 80ak tisuca viska
nego korni kak si zadovoljan sa cbf-om 600n? vidio sam da je na akciji sad 49 990.. mene ne zanimaju motori veci od 600ccm i voznja na zadnjem naganjanje 300 i tak.. a cbf mi je najslicniji starom hornetu a novi je (uz suzuki gsf)
KorniKornjaca said:kak sam zadovoljan???
ovak...motor je savrsen...kocnice su odlicne, ful je udoban motor...ali...da, uvijek postoji ali....
,alo je preslab, al to cu sljedece godine rjesit kod stricheka doktora za honde....
malo je zastita od vjetra fakt ap, al velim ti, to sam rjesil ugradnjom malog vjetrobrana....
ciklistika je tipicna hondina-daklem, savrsena...jest da malo vise neravnina za redom (citaj: zagorske ceste) znaju te malo prestrasit, al stvarno, motor je odlican za uzivanciju...
nije prebrutalan, al opet-->IDE...
daklem, ak ti je do uzivancije u voznji, i da udobno i sigurno stignes nekud, moj savjet ti je definitivno cbf....
KorniKornjaca said:kak sam zadovoljan???
ovak...motor je savrsen...kocnice su odlicne, ful je udoban motor...ali...da, uvijek postoji ali....
,alo je preslab, al to cu sljedece godine rjesit kod stricheka doktora za honde....
malo je zastita od vjetra fakt ap, al velim ti, to sam rjesil ugradnjom malog vjetrobrana....
ciklistika je tipicna hondina-daklem, savrsena...jest da malo vise neravnina za redom (citaj: zagorske ceste) znaju te malo prestrasit, al stvarno, motor je odlican za uzivanciju...
nije prebrutalan, al opet-->IDE...
daklem, ak ti je do uzivancije u voznji, i da udobno i sigurno stignes nekud, moj savjet ti je definitivno cbf....
giantMC said:hvala na malo insight-u.. a sto se tice snage, meni za prvi veliki motor je to sasvim dovoljno.. pogotovo ako mirno mogu ic na put s njim, bez straha preticat (naravno ne ludjacki nego u normalnim situacijama)
GSX 1402 said:http://www.motori.hr/forum/index.php/topic,70524.0.html
proćitaj i razmisli
kupi polovni er5 vozi bar sezonu(ali se vozi) i dobićeš iste pare za motor..
možda izgubiš 100-200 e ali češ puno naućit jer je motor savršen za poćetnika...
a onda šta te volja
GSX 1402 said:http://www.motori.hr/forum/index.php/topic,70524.0.html
proćitaj i razmisli
kupi polovni er5 vozi bar sezonu(ali se vozi) i dobićeš iste pare za motor..
možda izgubiš 100-200 e ali češ puno naućit jer je motor savršen za poćetnika...
a onda šta te volja
stari gnjus said:Ja kupio FZ6N, motor je fenomenalan, ali...
Nije za putovanja, jako mu fali zaštita od vjetra. Nije to uopće problem kad putuješ otvorenom cestom, ali na autocesti je drž-nedaj, preko 180 se stvarno moraš boriti sa vjetrom. Za putovanja treba imati oklop, makar vjetrobran jer, osim što ti puše po glavurdi i milom trupu, vjetar ti jako širi noge (osjećaš se kao zadnja kurva natakača). Ja sam prvih mjesec dana imao muskulfiber u preponama. Sada sam nabildao noge pa mi to nije neki veliki problem ali bi bilo lakše da ne puše toliko.
Pozdrav i sretno sa kupovinom! Nema loših motora osim gnjusnih talijana!