Koji naked?

Što izabrati?

  • Suzuki GSF 650 K7

    Votes: 6 4.9%
  • Suzuki GSR600

    Votes: 10 8.2%
  • Honda Hornet 600 K7

    Votes: 18 14.8%
  • Honda CBF 600

    Votes: 8 6.6%
  • Kawasaki Z750

    Votes: 39 32.0%
  • Kawasaki ER6 N

    Votes: 6 4.9%
  • Yamaha FZ6 N S2

    Votes: 16 13.1%
  • Suzuki GSX 1400

    Votes: 19 15.6%

  • Total voters
    122
Status
Not open for further replies.
Ja sam nakon dugog lutanja po internetu,pa nakon toga po salonima izabrao CB600F Hornet.Meni je odmah legao,tj kad sam prvi put sjeo u salonu na njega odmah sam znao da je taj motor za mene.A kako se kaže o ukusima se neisplati raspravljati,koliko ljudi toliko čudi,svatko nađe nešto što mu se na nekom motoru sviđa a što ne...dobro se načelno raspitati,ali odluku o kupovini mora svatko donjet sam,to je kao da tražiš savjet koje su žene ljepše...crnke ili plavuše,ili možda brinete...za mene je moja honda najbolji motor na svijetu...
 
Ja stvarno ne razumijem zašto se priča samo o japancima....Ima ona ljepa naljepnica koju bi rado vidio na mom sljedećem motoru a to je onaj dečko koji piša a dolje piše JAPAN.....


MV Agusta - Brutale to je naked....sve ostalo je Ducati.... :)
 
bok! mislim da po talijanima pljuju samo oni koji si ga nemogu priuštiti, ti će motori i nakon 10god biti motori za kojima će se ljudi okretat jer imaju ono nešto, a za kojim japancem? osim honde gold wing koja je fakat motor, sve ostalo je samo konfekcija

btw, jel tko od mrskih neprijatelja talijana vozio kojeg, jel ih usporedio tehnički, a ne samo po podacima na papiru i ono rekla kazala u birtiji. :misli:

 
pinty said:
bok! mislim da po talijanima pljuju samo oni koji si ga nemogu priuštiti, ti će motori i nakon 10god biti motori za kojima će se ljudi okretat jer imaju ono nešto, a za kojim japancem? osim honde gold wing koja je fakat motor, sve ostalo je samo konfekcija

btw, jel tko od mrskih neprijatelja talijana vozio kojeg, jel ih usporedio tehnički, a ne samo po podacima na papiru i ono rekla kazala u birtiji. :misli:

Kad vec vozis KLE ne znam cemu ovakvi komentari.... Mogu ljudi kaj voze talijane pricat kaj god oce al da vrijede te pare to je u najmanju ruku upitno.
naravno IMO...  :mrgreen:
 
Bandit. Najsvestraniji. Pogotovo ovaj novi. kažu da ide dobro, da su se ugodno iznenadili, a i udoban je, za vožnju  u dvoje. Među povoljnijim nakedima je. Mislim da s njim ne bi promašio, definitivno. A GSX-om se nagradi za nekoliko godina, kad ovog budeš prodavao... Tako bi ja napravio. Tvoj izbor.  (y)
 
miha_vg said:
Bandit. Najsvestraniji. Pogotovo ovaj novi. kažu da ide dobro, da su se ugodno iznenadili, a i udoban je, za vožnju  u dvoje. Među povoljnijim nakedima je. Mislim da s njim ne bi promašio, definitivno. A GSX-om se nagradi za nekoliko godina, kad ovog budeš prodavao... Tako bi ja napravio. Tvoj izbor.  (y)
Rešpekt!  8)
 
a zakaj tuona nema u anketi ?

kaj nije to jedan od najboljih nakeda uopce ?  ako ne i najbolji  :mrgreen:
 
Mislim da ove rasprave nemaju neke veze s temom. Svatko voli svoje i glupo je druge uvjeravat u svoj stav.
Koliko god volim talijane i jedino mi oni dolaze u obzir, ne mogu riječ reči proziv japanaca u bilo kojem smislu, a cijenu da ni ne spominjemo.
 
xsm50 said:
Moj izbor je ktm 990 super duke r  (y)

Očito nisi pročitao prvi post. Super Duke je preko 100 tis., ako se ne varam, a GSX cca 70-75 tis, mislim.
Pa bi izabrao GSX-a valjda čovjek.
 
pinty said:
bok! mislim da po talijanima pljuju samo oni koji si ga nemogu priuštiti, ti će motori i nakon 10god biti motori za kojima će se ljudi okretat jer imaju ono nešto, a za kojim japancem? osim honde gold wing koja je fakat motor, sve ostalo je samo konfekcija

btw, jel tko od mrskih neprijatelja talijana vozio kojeg, jel ih usporedio tehnički, a ne samo po podacima na papiru i ono rekla kazala u birtiji. :misli:
Ti si ih vjerovatno vozio :misli:
Nađi mi u oglasniku digića starog 10g ili na cesti....  japanaca iz 80'ih ima još puno na cesti...
A što se digića tiće niko nije srao po njima nego po postu.. i da vozio sam švašta tuđe i svoje a vozim motore 20g i žabara hvala ne
 
Hvala svima na odgovorima...

Vjerujem da sam se odlucio. Ako bude dosta para, i ako ih bude bilo jer znam da ih sad nema, bit ce FZ6 S2  ako bude manje para bit ce CBF600.

Za hondu znam di bi kupil ako ispadne, al ne znam di da idem gledat Yamahu.

I jel neko zna jel navedena yamaha spada u klasu od 600 - 750 cm3 ili onu do 600 cm3? Glede osiguanja pitam.
 
-VeX- said:
Hvala svima na odgovorima...

Vjerujem da sam se odlucio. Ako bude dosta para, i ako ih bude bilo jer znam da ih sad nema, bit ce FZ6 S2  ako bude manje para bit ce CBF600.

Za hondu znam di bi kupil ako ispadne, al ne znam di da idem gledat Yamahu.

I jel neko zna jel navedena yamaha spada u klasu od 600 - 750 cm3 ili onu do 600 cm3? Glede osiguanja pitam.

Šteta, probaj novog Bandita prije... Velika je razlika između CBF 600 i njega, a u cijeni minimalna...

Što se tiče osiguranja, Yamaha ima 600 ccm i spada u kategoriju 500-750 ccm.  (y)
 
-VeX- said:
Al razlika ipak postoji...  :wink:

jbg, moro sam neku glupost izvalit... al nije me sram.  :oops:

Pozz

Uživaj, kaj god da kupio... Pa ja uživam na mojoj bebici 125 ici  (y)
 
miha_vg said:
Šteta, probaj novog Bandita prije... Velika je razlika između CBF 600 i njega, a u cijeni minimalna...


ajde da se neko konacno ove usporedbe dohvatio.. daj malo opsirnije prednosti i nedostatke oba motora, samo izmedju njih.. priti pljiz
 
giantMC said:
ajde da se neko konacno ove usporedbe dohvatio.. daj malo opsirnije prednosti i nedostatke oba motora, samo izmedju njih.. priti pljiz

Evo budem ja ukratko...

Dakle, po meni su glavne razlike slijedeće: Bandit ima 50 ccm više, dakle raspolaže većim okretnim momentom, koji je bitan za dobro ubrzanje u visokom stupnju prijenosa, pri niskim brojem okretaja (npr. Fazer 600 moraš dizat na visoke okretaje), nadalje, jači je ( Honda 77,5 KS, Suzuki 86 KS), Bandit ima elektronsko kontrolirano ubrizgavanje goriva (rezultat kojeg su manja potrošnja i bolji odaziv na gas), Bandit je (pretpostavljam samo, sorry) teži za kojih 15-ak kg, meni osobno je Honda CBF 600 N malo ljepša, cijena je na strani Honde ovaj put, ali ta minimalna razlika u 3 500 kn nije nepremostiva. Kaj još... Kočnice su vrlo dobre na oba motocikla, oba su toureri... Kaj još... Ne mogu se sjetit...  :mrgreen: Oba motora su udobna, kažem, za uživanciju krstarenjem po zavojitim cestama... Oba imaju hlađenje tekućinom... Hondina mana je kaj nema pokazivač količine goriva... Meni je to fakat bad, ne znam zakaj  :wink:

Moje mišljenje je da bi se bilo tko u ovom slučaju odlučio za Hondu, mora stvarno bit ''Honda fan''. Suzuki ovaj put (moje mišljenje) pobjeđuje.

Fakat mi je ljepša Honda.
 
miha_vg said:
Evo budem ja ukratko...

Dakle, po meni su glavne razlike slijedeće: Bandit ima 50 ccm više, dakle raspolaže većim okretnim momentom, koji je bitan za dobro ubrzanje u visokom stupnju prijenosa, pri niskim brojem okretaja (npr. Fazer 600 moraš dizat na visoke okretaje), nadalje, jači je ( Honda 77,5 KS, Suzuki 86 KS), Bandit ima elektronsko kontrolirano ubrizgavanje goriva (rezultat kojeg su manja potrošnja i bolji odaziv na gas), Bandit je (pretpostavljam samo, sorry) teži za kojih 15-ak kg, meni osobno je Honda CBF 600 N malo ljepša, cijena je na strani Honde ovaj put, ali ta minimalna razlika u 3 500 kn nije nepremostiva. Kaj još... Kočnice su vrlo dobre na oba motocikla, oba su toureri... Kaj još... Ne mogu se sjetit...  :mrgreen: Oba motora su udobna, kažem, za uživanciju krstarenjem po zavojitim cestama... Oba imaju hlađenje tekućinom... Hondina mana je kaj nema pokazivač količine goriva... Meni je to fakat bad, ne znam zakaj  :wink:

Moje mišljenje je da bi se bilo tko u ovom slučaju odlučio za Hondu, mora stvarno bit ''Honda fan''. Suzuki ovaj put (moje mišljenje) pobjeđuje.

ajd da i ja kazem rijec dvije o novom banditu....imao sam ga priliku vozit...ovak...udoban motor, kocnice odlicne (al posto sam naviknut na cbf-a, cudne su mi bile za doziranje)....tih 50 ccm vise i 7 konja vise se osjeti,ali se osjeti i tezina...

moje glediste kao vlasnik honde: honda je puno voznija (6000 km naspram 100 km-ne obazirati se na to previse), ali mi serijska ugradnja guma na banditu vise odgovara...udobnost je na strani honde, barem meni...tezina: honda je kojih 20 kg laksa...a na manevriranju na mjestu se to itekak osjeti...i honda na oko 9500 rpm gubi snagu...al opet, to je touring motor, tak da, sumnjam da bude ga ko tjeral u te okretaje (osim psihopata tipa ja  :mrgreen: )...sve u svemu...puno toga je na strani suzukija...
al opet, kao vlasnik honde dajem svoj glas hondi....pogotovo ak neko kupuje prvi motor...mislim da boljeg motora za pocetnika nema...ugladjen, udoban...sve kaj ti zatreba...
tocka  :mrgreen:
 
Kolko ti troši CBF? Onak fakat normalne vožnje ( po meni je normalna do 100 km/h po lokalnim cestama i po otvorenoj cesti )
 
Status
Not open for further replies.