Gjuro
Member
Svekoliko moto pučanstvo, pozdrav svima
dakle imam veliku dvojbu/trojbu... vraćam se na dva kotača nakon nekoliko godina pauze. Na proljeće se spremam uzeti stroj od recimo 3-4 tisuće eura, koji ću koristiti za drajvanje po gradu i par puta tjedno turu od 2 x 80 km. Radi love, servisa, registracije, jeftinoće i svega ostaloga nekako sam najbližu ER-5u, ali se bojim da će mi nekako bit preslab za vožnju Šbk-St i nazad... Naravno, planiram i onaj mali vjetrobrančić od Louisa . Ajde iskusnjare stare, dajte mi savjet. Da li da uzmem ER-a ili da pucam na KLE, Bandita, malog Diversiona ili ZR-7? XTa sam već prekrižio kao touring stroj radi jednog cilindra i nikakve zaštite od vjetra.
Btw, najviše me brine hoće li mi dupe otpast i auti me preticat, tj. mogu li ER-ića tjerat nekom normalnom putnom brzinom?
i hvala na savjetima
dakle imam veliku dvojbu/trojbu... vraćam se na dva kotača nakon nekoliko godina pauze. Na proljeće se spremam uzeti stroj od recimo 3-4 tisuće eura, koji ću koristiti za drajvanje po gradu i par puta tjedno turu od 2 x 80 km. Radi love, servisa, registracije, jeftinoće i svega ostaloga nekako sam najbližu ER-5u, ali se bojim da će mi nekako bit preslab za vožnju Šbk-St i nazad... Naravno, planiram i onaj mali vjetrobrančić od Louisa . Ajde iskusnjare stare, dajte mi savjet. Da li da uzmem ER-a ili da pucam na KLE, Bandita, malog Diversiona ili ZR-7? XTa sam već prekrižio kao touring stroj radi jednog cilindra i nikakve zaštite od vjetra.
Btw, najviše me brine hoće li mi dupe otpast i auti me preticat, tj. mogu li ER-ića tjerat nekom normalnom putnom brzinom?
i hvala na savjetima