Koji novi/rabljeni motor

Gjuro

Member
Svekoliko moto pučanstvo, pozdrav svima

dakle imam veliku dvojbu/trojbu... vraćam se na dva kotača nakon nekoliko godina pauze. Na proljeće se spremam uzeti stroj od recimo 3-4 tisuće eura, koji ću koristiti za drajvanje po gradu i par puta tjedno turu od 2 x 80 km. Radi love, servisa, registracije, jeftinoće i svega ostaloga nekako sam najbližu ER-5u, ali se bojim da će mi nekako bit preslab za vožnju Šbk-St i nazad... :( Naravno, planiram i onaj mali vjetrobrančić od Louisa ;). Ajde iskusnjare stare, dajte mi savjet. Da li da uzmem ER-a ili da pucam na KLE, Bandita, malog Diversiona ili ZR-7? XTa sam već prekrižio kao touring stroj radi jednog cilindra i nikakve zaštite od vjetra.

Btw, najviše me brine hoće li mi dupe otpast i auti me preticat, tj. mogu li ER-ića tjerat nekom normalnom putnom brzinom?

i hvala na savjetima :)
 
Ja isto nekako naginjem na bandita najviše... samo me muči ono vražje osiguranje iznad 500 kubika. Računan osnovni servis tj. ulje+filter čačkat u svojoj garaži. Ima li ko kakva (pozitivna) iskustva sa dobrim mehaničarem za preporučit (onaj Blažević iz Podstrane mi djeluje ok) u Šibeniku i Splitu. Čini mi se da je bolje kupit motor gledajući po serviseru koji će ga održavat...

Dakle, Er-5 računate da je premali za toliki put?
 
Gjuro said:
Dakle, Er-5 računate da je premali za toliki put?

nije.... faber sa foruma je nedavno sa er-5 presao relaciju dubrovnik-osijek

imas putopis na predvidjenom forumu
 
Gjuro said:
Dakle, Er-5 računate da je premali za toliki put?



teško je na ovo odgovorit, ako si prije vozio 100+ks i sad sjedneš na er5 bit ce ti bicikla, a ako ti je prvi motor bit ce ti više nego dobar...
 
Zbog čega bi bio premal,kad je Faber (ona grdosija s foruma :yoman:) mogao od Dubrovnika do Osijeka sa njim ne znam zašto ti ne bi mogao.
 
Pročitao sam sve to odavno, liku bi najradije platio pivu za dobru preporuku :)

ranije sam (prije ove pauze) vozio uglavnom skutere, nešto malo XT-jku i dva tjedna Bandita 650 :)
Inače nisam neki freak na brzine, R-ovi me ne zanimaju, čisto mi treba ugodno tourersko prometalo.
Ono, da mogu držat stotinjak na sat po magistrali bez muke.
A da će mi dosaditi prije ili kasnije, jasno mi je :)

Zna li ko kakvi su serviseri za Kawasaki/Suzu oko Šibenika/Splita?

 
u usporedbi er5 i bandidosa nema se o cemu pricati.. radije pregrizi razliku u godisnjim davanjima i uzmi bandidosa

biti ces sretniji...
 
Gjuro said:
Ono, da mogu držat stotinjak na sat po magistrali bez muke.

To možeš sa ER-5 bez problema. Što više čak! Frka je jedino iznad 140, ali ne zbog samog motora, nego zbog nikakve vjetrobranske zaštite. Ili ako ideš sa suputnikom, pa ubrzanja iznad 100 i nisu neka. Ako si sam, meni je to čisto ok motor, pa čak i za duže 'Faber' ture.
Razlika između bandita i er-5 u troškovima- rega, osiguranje, porez, bandit troši pol litre više, ima šire gume i servisi su malo skuplji. To znači da na servisni interval (6000km) bandit ispadne oko 1500-2000kn više. Tu negdje.
 
Gjuro said:
Pročitao sam sve to odavno, liku bi najradije platio pivu za dobru preporuku :)

ranije sam (prije ove pauze) vozio uglavnom skutere, nešto malo XT-jku i dva tjedna Bandita 650 :)
Inače nisam neki freak na brzine, R-ovi me ne zanimaju, čisto mi treba ugodno tourersko prometalo.
Ono, da mogu držat stotinjak na sat po magistrali bez muke.
A da će mi dosaditi prije ili kasnije, jasno mi je :)

Zna li ko kakvi su serviseri za Kawasaki/Suzu oko Šibenika/Splita?

U tom slučaju mislim da če ti bilo koj od navedenih biti OK.
Ako gledaš razliku u osiguranju onda uzmi nešto od dvojca ER / KLE a ako ne uzmi neki od 4-cilindraša jer ipak nude osjetno bolje performanse.
Malo sam pristran jer imam ZR-a pa moj glas ide za njega, jednostavno uz redovno održavanje nisam imao ni najmanjeg problema u 3 godine ali vjerujem da niti Bandit nije loš.
Pa sad vidi kojeg češ od njih nači povoljnije i prema tome odluči.
 
Sa ER-5 ćeš bez problema i umora voziti po magistrali i biti brži od bilo kojeg automobila. Na njemu se bez problema mogu odvesti i duže dionice. Tlaka je po autocesti, ali ista je na bilo kojem nakedu, spas su vjetrobrani.

Naravno, Bandit S ili ZR-7 S su skuplji u eksploataciji ali i daleko bolji motori.

Nećeš pogrešiti niti s jednim od njih!
 
Eeee, tebe sam isto čitao,  (y)...

To se zove ljubav prema motorinu ;)

Mislim da sam za sad bliži Er-iću, ali ako kapne koja kuna viška, definitivno idem na Bandita S :D

Tko zna, ako nam peticija za osiguranje prođe, onda ni Bandit 1200 nije preskup :D
 
Gjuro said:
Zna li ko kakvi su serviseri za Kawasaki/Suzu oko Šibenika/Splita?
http://www.motori.hr/forum/index.php/topic,33357.0.html
evo malo o servisu
uglavnom je rasprava o zagrebu ali u splitu tj nekom mjestu prije splita ima taj ovlasteni serviser blazevic
 
Dylan said:
Sa ER-5 ćeš bez problema i umora voziti po magistrali i biti brži od bilo kojeg automobila. Na njemu se bez problema mogu odvesti i duže dionice. Tlaka je po autocesti, ali ista je na bilo kojem nakedu, spas su vjetrobrani.

Naravno, Bandit S ili ZR-7 S su skuplji u eksploataciji ali i daleko bolji motori.

Nećeš pogrešiti niti s jednim od njih!

Btw, onaj tvoj vjetrobran je iz Louisa, ili Givi?
Koliko ti pomogne u odnosu na vožnju bez ikakvoga pomagala?
 
Pazi prijatelju servisi za Suzukija su u St-u iokolici malo ukurcu,neprofesionalni ali buduću masliš izet Bandita koji slovi kao nepodreiv motor onda ga i nemoraš voditi u ovlašteni servis,budući ćeš na njemu najvjerovatnije morati mijenjati samo ulje i filtere a takove servise moš i sam napraviti iza kuće.Moj glas ide Banditu ali isto tako Diversionu ili XJ600 jerbo mi ga prijatelj ima i prošao s njim 80000km bez problema i tek na tim kilometrima mijenjao faz lanac i napinjač.Super motor za cijenu 4000E.Dakle ili Bandit ili XJ600 koji su btw konkurencija jedan drugome koncepcijski.  (y)