koji putni motor za dvoje na duze ture.

KLE 500 je dobar izbor.Može se s njim i na dalje ture ako nisi pre zahtjevan.
 
jolly the roger said:
ja bi ti savjetovao da ipak uzmeš nešto iz klase 600-650cc, pogotovo ako ces se cesto voziti u dvoje...kle moras razvrtiti da ide, pa ces tako ustediti u startu s cijenom i regom, a kasnije ces pusiti na vremenu i kalkulacijama jel mozes nekog pretec ili ne.

Jolly, čisto da prokomentiram. No offense  :wink:

Nemoj se brinuti hoćeš li moći nekog preteć ili ne, hoćeš li moći pratit nekog Fazera ili što ja znam. Bit ćeš sa suvozačicom, a vjeruj mi, vožnja s curom je nešto najbolje, imam takvog iskustva već 50 000 km. Što s YBR 125, što s V-Stromom 650. Laganica, 80-110 km/h, uživanje u panorami, palačinke, pokoja fotka... A to hoćeš li moći prestići, moći ćeš. KLE 500 ima dovoljno potencijala za pretjecanje kamiona ili sporih turista. Nećeš pretjecati nekog tko vozi 130 km/h po otvorenoj cesti. Ne brini i uživaj!  (y) Za solo jurnjavu imaš Mita, i sam si to rekao.  (y)

 
stari gnjus said:
Ako za guštiranje imaš Mita, onda kupi klejca. I promjeni sic
(y) Ja sam ga vozio 2 godine ,nisam mjenjal sic, ali sam ga dodatno podložio sa spužvom !!!Po svemu navedenom ,najbolji izbor !!!! (y)
 
Ma KLE je odlican!

Isao sam sa Zongom od 14KS na put od cca 300 km, da to vidis i kalkulacije oko preticanja, max 110 !!!!

Gust je gust! :mrgreen:, na kraju je sve pitanje realizacije!
 
Žaba said:
nije nego je konjaža jer sa A2 kategorijom ne mozes vozit vise od 35kw- 47 KS i omjerom mase i snage vecim od 0,2 kw/kg, a motor moze imat i 2000ccm a i 100ccm tak svejedno


ukoliko je motor prigusen, snaga nesmije bit vise od duplo manja od izvorne.. tak da iako je jasno da karikiras, treba malo pazit sto se preciznosti izjava tice jer su nasi 'zakoni' komplicirani i cesto sami sebe vrte u krug a kamoli ne obicne smrtnike
 
razmisljao sam i sam o nekim preinakama sa smnajivanjem konajze i bla-bla..

ugl. jednom sam pokusao legalno smanjiti snagu na fiat bravu hgt sa 150 na 100 ks. kad su mi u grubo poceli pricati odmah sam odustao.. toliko toga za 50 ks. manje i da bi se auto koji ima nekoliko puta bolje kocnice, ovjese mogao OSLABITI me blago odbilo. tako da nit ne pomisljam na to..

ic ce neki kle sada ili ako nista drugo pred kraj samo da nadjem onog pravog..

ljudi zahvaljujem se mnogo, kaj se mene tice moze lock. jedino ako netko na nadje nekaj drugo kaj pobija kle u vise segmenata..
 
ive_xxx said:
razmisljao sam i sam o nekim preinakama sa smnajivanjem konajze i bla-bla..

ugl. jednom sam pokusao legalno smanjiti snagu na fiat bravu hgt sa 150 na 100 ks. kad su mi u grubo poceli pricati odmah sam odustao.. toliko toga za 50 ks. manje i da bi se auto koji ima nekoliko puta bolje kocnice, ovjese mogao OSLABITI me blago odbilo. tako da nit ne pomisljam na to..

ic ce neki kle sada ili ako nista drugo pred kraj samo da nadjem onog pravog..

ljudi zahvaljujem se mnogo, kaj se mene tice moze lock. jedino ako netko na nadje nekaj drugo kaj pobija kle u vise segmenata..
pogledaj putovanja-jednodnevne voznje. pa vidi koliko KLE-a ima po offroad voznjama (slavonski endurasi, endurom po dalmaciji, zumberak veceras). to bi ti trebao biti dovoljan dokaz :wink:
 
yamaha xt660r/x pretpostavljam da nisi ni gledal jer ti ih nitko nije ni predložil, isto ti je A2, dizajnom, ovjesom i kočnicama na razini zadatka (iznad KLE-a) na razini cijene KLE-a a cak mislim i jeftinije. Agregat neproblematičan (isti se ugrađuje u BMW,Apriliju,Yamahu već godinama)greška na TPS se manifestira odmah u početku i u garanciji se izmjeni(ili digneš okretaje)
1 cilindar, puno momenta, dizajn, kočnice...jedini minus ti je skuplja registracija (cca 4 tanka goriva :wink:) i izraženije vibracije
i btw moj je na prodaju jer sam ga lagano "prerasel"
 
Lovro Vz said:
yamaha xt660r/x pretpostavljam da nisi ni gledal jer ti ih nitko nije ni predložil, isto ti je A2, dizajnom, ovjesom i kočnicama na razini zadatka (iznad KLE-a) na razini cijene KLE-a a cak mislim i jeftinije. Agregat neproblematičan (isti se ugrađuje u BMW,Apriliju,Yamahu već godinama)greška na TPS se manifestira odmah u početku i u garanciji se izmjeni(ili digneš okretaje)
1 cilindar, puno momenta, dizajn, kočnice...jedini minus ti je skuplja registracija (cca 4 tanka goriva :wink:) i izraženije vibracije
i btw moj je na prodaju jer sam ga lagano "prerasel"
zaboravio si napomenuti nikakvu zastitu od vjetra :mrgreen:
 
posto mi dans bilo dosadno isao sam pogledat jednog kle-a onak iz dosade tek toliko da osjetim motor..
malo mi je volan blizu i mozda bi sic trebal malo podlozit naprijed ili prosirit..

kaj se tice kocnica i ovjesa istina i bog da nije za obaranje rekorda ali je udoban i ako se pazi moze se stat (naspram mita mi je ovo ko da nema kocnice) malo sam probao po nekom puteljku i liejpo je vuce u svim okretajima iznad 5-6 bas lijepo i fluidno ide sve do 9..

i kaj mi je najbolje, netrese se jako (tipa xt600)

mozda volan promjenit, stavit drugi sic i kao sto sam rekao ukrutit prednje vilice da netonu tak jako ali za ugodnu voznju do nekih 80 kmh nema nikakvih problema..


sad jos sljedi nac vremena i neki motor koji ce uc u moje kriterije stanja i cijene.
 
Ne znam odakle vam ideja da se sa KLE i Pegasom može putovati komotno u dvoje na duže ture!?! Gde je tek prtljag?
Pišem iz iskustva...jenostavno ta simbioza između toliko i toliko snage i konja a sa druge strane duga tura i komfor u dvoje. prosto ne ide!
 
Jedan moj prijatelj koji bi htio kupiti motor jer vozi maxiskuter posudio je KLE za vikend na probu. Išli smo zajedno iz ZG do Opatije napravit đir. Nakon tog iskustva rekao je da je KLE najgora sprava za mučenje, a njegova žena je na povratku skoro plakala od udobnosti. KLE je govno od motora namijenjeno isključivo gradskom eventualno prigradskom prijevozu od točke a do točke b. Nikakvo uživanje u preslaboj zastarjeloj mašini i u lelujavoj ciklistici gumenih prednjih vilica. Ako je za prijevoz za ići na posao i natrag sa što manjim troškovima onda je OK izbor KLE ili u svijetu automobila Golf II dizel, onaj najslabiji SDI.
 
Zemunac said:
Ne znam odakle vam ideja da se sa KLE i Pegasom može putovati komotno u dvoje na duže ture!?! Gde je tek prtljag?
Pišem iz iskustva...jenostavno ta simbioza između toliko i toliko snage i konja a sa druge strane duga tura i komfor u dvoje. prosto ne ide!
a što bi ti preporučio?