koji putni motor za dvoje na duze ture.

ive_xxx

New member
ovako.. motor da upada u a2 kategoriju. mislim do 35kw ili 47ks. moze do 50 pa se na teh. pregledu umole da upisu koji ks. manje..

znaci: pretezno voznja u dvoje, ceste brdovite i zavojite, duze ture od po 100-200km, neki motor koji bi mogao uredno gutati ove nase razrovane ceste i tu i tamo prec koji neasfaltirani puteljak, da je lagan za vozit (uzasavam se motora koji imaju xy kg. i koji su koda vozim kravu a ne motor)  i da ima neku zastitu vjetra.. pretezno mi je bitno da je suvozacu dobar polozaj.. jer sadasnji motor (cagiva mito) ubija vozaca a kamo li suputnicu.

tip motora neznam. znam da necu sigurno R. mislim da bi se tu najbolje uklopio neki enduro ili sl.

i preferiram starije motore 1990 godiste na dalje.. pozeljno da nisu 4 cilindra... 1-2-3 mogu..

cim manje elektornike i high tech pizdarija.

pucajte.. dal postoji takvo sto uopce.
 
ive_xxx said:
ovako.. motor da upada u a2 kategoriju. mislim do 35kw ili 47ks. moze do 50 pa se na teh. pregledu umole da upisu koji ks. manje..

znaci: pretezno voznja u dvoje, ceste brdovite i zavojite, duze ture od po 100-200km, neki motor koji bi mogao uredno gutati ove nase razrovane ceste i tu i tamo prec koji neasfaltirani puteljak, da je lagan za vozit (uzasavam se motora koji imaju xy kg. i koji su koda vozim kravu a ne motor)  i da ima neku zastitu vjetra.. pretezno mi je bitno da je suvozacu dobar polozaj.. jer sadasnji motor (cagiva mito) ubija vozaca a kamo li suputnicu.

tip motora neznam. znam da necu sigurno R. mislim da bi se tu najbolje uklopio neki enduro ili sl.

i preferiram starije motore 1990 godiste na dalje.. pozeljno da nisu 4 cilindra... 1-2-3 mogu..

cim manje elektornike i high tech pizdarija.

pucajte.. dal postoji takvo sto uopce.
KAVASAKI KLE 500 sve gore navedeno pokriva. 100-200km nije neka duža tura, osim ak nisi mislil u jednom smjeru.  (y) (y)
Na tehničkom nije bitna KS nego kubikaža!!
 
ive_xxx said:
ovako.. motor da upada u a2 kategoriju. mislim do 35kw ili 47ks. moze do 50 pa se na teh. pregledu umole da upisu koji ks. manje..

:misli: :misli: Al to još može???  :shock:
 
mladen59 said:
KAVASAKI KLE 500 sve gore navedeno pokriva. 100-200km nije neka duža tura, osim ak nisi mislil u jednom smjeru.  (y) (y)
reko je gore da neče kravu s xy kg nego motor  :jesus:
 
ive_xxx said:
ovako.. motor da upada u a2 kategoriju. mislim do 35kw ili 47ks. moze do 50 pa se na teh. pregledu umole da upisu koji ks. manje..

znaci: pretezno voznja u dvoje, ceste brdovite i zavojite, duze ture od po 100-200km, neki motor koji bi mogao uredno gutati ove nase razrovane ceste i tu i tamo prec koji neasfaltirani puteljak, da je lagan za vozit (uzasavam se motora koji imaju xy kg. i koji su koda vozim kravu a ne motor)  i da ima neku zastitu vjetra.. pretezno mi je bitno da je suvozacu dobar polozaj.. jer sadasnji motor (cagiva mito) ubija vozaca a kamo li suputnicu.

tip motora neznam. znam da necu sigurno R. mislim da bi se tu najbolje uklopio neki enduro ili sl.

i preferiram starije motore 1990 godiste na dalje.. pozeljno da nisu 4 cilindra... 1-2-3 mogu..

cim manje elektornike i high tech pizdarija.

pucajte.. dal postoji takvo sto uopce.
do 90e nači lagan i udoban motor sa malo kg i 1-2 cilindra , udoban tebi i suvozaču  :?
šta je to po tebi malo kg ??
koji su to novci u igri ??
 
pero1986 said:
reko je gore da neče kravu s xy kg nego motor  :jesus:
E jbg . nek se odluči jel oče stisnut ili prdnut . Sad mi navedi nekaj drugo za dvoje sa maskom ,za vožnju po bregima i makadamu do 50 ks !!!!!!!
 
mladen59 said:
E jbg . nek se odluči jel oče stisnut ili prdnut . Sad mi navedi nekaj drugo za dvoje sa maskom ,za vožnju po bregima i makadamu do 50 ks !!!!!!!
bilo koji jednocilindraš - pegaso, transalp, mali strom...
 
mladen59 said:
Od kad je TRANSALP I V STROM  jednocilindraš???
jbg zaletio sam se. mislim jedno pisem drugo... al bar ne ko ti sto si mu ponudio samo i iskljucivo KLE :mrgreen:
a vidim da oce starije motore, tak da mu i xtz 660 upada u racunicu...i to bi mu, bez pretjerivanja, preporucio - vrh ponude (y)
 
jolly the roger said:
jbg zaletio sam se. mislim jedno pisem drugo... al bar ne ko ti sto si mu ponudio samo i iskljucivo KLE :mrgreen:
a vidim da oce starije motore, tak da mu i xtz 660 upada u racunicu...i to bi mu, bez pretjerivanja, preporucio - vrh ponude (y)
Nije napisal koliko love , a HONDA , SUZA i XTZ 660 su malo skupi i prelaze 50 ks. :LOL:
 
Koliko sam svatio trebati nešto kao moj honda cb400n 33kw-44ks.Stariji jednostavan za održavanje možeš komotno 200km u jednom smjeru ja to radim sa ženom bez problema,za zaštitu od vjetra stavio veliki vizir.
 
mladen59 said:
Nije napisal koliko love , a HONDA , SUZA i XTZ 660 su malo skupi i prelaze 50 ks. :LOL:
neznam kako je 35kw (koliko ima xtz, i TA 600 ) više od 50 ks. da ponovo upišeš osnovnjak, mislim da se prebacivanje KS u kW i obratno uči tamo negdje u 7-8 razredu :LOL:
za malog stroma nisam znao da prelazi 50 ks
mala honda said:
Koliko sam svatio trebati nešto kao moj honda cb400n 33kw-44ks.Stariji jednostavan za održavanje možeš komotno 200km u jednom smjeru ja to radim sa ženom bez problema,za zaštitu od vjetra stavio veliki vizir.
neznam kako se cb nosi s offroadima :misli:
 
tesko sklopiti nešto od tog što želiš  :mrgreen:
uzmi si malu ninju i pici di os, za te male ture ko stvorena a udobna

btw vn900 classic ima ravno 50 konja - 37kw, ali to opet nije enduro, mada je jako udoban  (y)
 
jolly the roger said:
neznam kako je 35kw (koliko ima xtz, i TA 600 ) više od 50 ks. da ponovo upišeš osnovnjak, mislim da se prebacivanje KS u kW i obratno uči tamo negdje u 7-8 razredu :LOL:
za malog stroma nisam znao da prelazi 50 ksneznam kako se cb nosi s offroadima :misli:
O ČEMU TI PRIČAŠ!! TI POJMA NEMAŠ NI KOLIKO CILINDARA IMAJU MOTORI KOJE SPOMINJEŠ . 35KW=47,6KS .SPOMINJEŠ MOTORE OD 600 cm koji ni jedan nema ispod
50 ks (V STROM 65 KS ,TRANSALP 53 KS) .JA BI SE MOŽDA TREBAL VRATITI U 7-8
RAZRED , A TI VJERJATNO NI DO 4 NISI DOŠEL!!! :mrgreen: :mrgreen:
KLE ima 45 ks i 498cm tak da ni rega nije skupa jer je ispod 500cm.
 
mladen59 said:
O ČEMU TI PRIČAŠ!! TI POJMA NEMAŠ NI KOLIKO CILINDARA IMAJU MOTORI KOJE SPOMINJEŠ . 35KW=47,6KS .SPOMINJEŠ MOTORE OD 600 cm koji ni jedan nema ispod
50 ks (V STROM 65 KS ,TRANSALP 53 KS) .JA BI SE MOŽDA TREBAL VRATITI U 7-8
RAZRED , A TI VJERJATNO NI DO 4 NISI DOŠEL!!! :mrgreen: :mrgreen:
KLE ima 45 ks i 498cm tak da ni rega nije skupa jer je ispod 500cm.
yamaha xtz ima 46 konja
ta 600 ima 49 konja
neznaš ni čitati brojeve a meni držiš predavanja :LOL:
jedino v-strom ima više konja, a to što sam mislio napisati trail-enduro a napisao jednocilindraše daj ženi da ti izveze i objesi u kuhinji na zid, da imaš podsjetnik. vrli znalci koji soje znanje dokazuju pamćenjem podataka iz moto puls kataloga...a jedva da znaju neš više od tankanja benge :LOL:


to što kle ima 45 konja ne znači da je dobar, moja tenerka ima drito 1 ks više a šiba ga svugdje :wink:
 
jolly the roger said:
yamaha xtz ima 46 konja
ta 600 ima 49 konja
neznaš ni čitati brojeve a meni držiš predavanja :LOL:
jedino v-strom ima više konja, a to što sam mislio napisati trail-enduro a napisao jednocilindraše daj ženi da ti izveze i objesi u kuhinji na zid, da imaš podsjetnik. vrli znalci koji soje znanje dokazuju pamćenjem podataka iz moto puls kataloga...a jedva da znaju neš više od tankanja benge :LOL:


to što kle ima 45 konja ne znači da je dobar, moja tenerka ima drito 1 ks više a šiba ga svugdje :wink:
DEČEC , KAJ SI SE NAPIKNUL NA MENE??? kAD SAM JA VOZIL MOTOR ,TI SI SKAKAL IZ JEDNOG JAJA U DRUGO ,I NE DRŽIM NIKAKVA PREDAVANJA SAMO SAM TE ISPRAVIL KOD
JEDNOCILINDRAŠA ,NISAM JA KRIV KAJ JEDNO MISLIŠ A DRUGO PIŠEŠ.  :misli: :misli:
A TI SE ODMAH ZAPJENIO I MOJU ŽENU NE MJEŠAJ U NAŠA PREPUCAVANJA JER TO RADE PRIMITIVCI !!!  :palacdolje: :mrgreen: