KOJI SKUTER OD 500

Status
Not open for further replies.

vlais

New member
ETO NAKON DUGO VREMENA NAGOVORIO BRATA DA UZME SKUTER  500ccm.
e sad moj izbor je beverly,sviđa mi se i scarabeo.....
njemu treba nešto udobno pošto će s mnom ići na turnejice  po jadranu s pratnjom.
ajmo skuteraši šta vi predlazete da je udobno,pouzdano ,ne preskupo,novo i sl...........
 
Beverly 500...
 
a nexusa nebi???
mislim, u klasi 500 in je prvi
mada su svi ok, koji god da uzme neće pogriješit! sve su to više manje iste mašine!
 
Gilera Nexus  (y)  (y)  (y)
Honda Silver Wing 400  :misli:  (y)
Suzuki AN 400  :misli:
Piaggio Beverly 500  (y)  (y)
Aprilia Atlantic 500 Sprint
FYM 400  :misli:
Kymco Xciting 500---mozda i najnaj  (y)  (y)  (y)  (y)
Yamaha Tmax
 
..balegar/kotrljan/skarabej (y)


skarabej.gif



"let the shit roll" (y)
 
za nexusa sam čitao da je dosta neudoban za dvoje,inače mi je najljepši.
malo je preskup....
što kazete za scarabea
 
Za scarabea sam citao da je dosta udoban za dvoje,inače mi je najružniji.
malo je preskup....
to kažem za scarabea
 
ja bi Nexus ili T-Max

T-Max je nešto teži al ima 2 cilindra (y) pa je jaći
 
Jandro said:
a nexusa nebi???
mislim, u klasi 500 in je prvi
mada su svi ok, koji god da uzme neće pogriješit! sve su to više manje iste mašine!

Beverly 500- klasika i nikad ne izlazi iz mode (y)-za razliku novaca za Nexusa ces se vozit 3 godine a i nexus je samo skuplji-brzi sigurno nije :jesus:
 
Glede udobnosti - udobnije od Scarabea neće naći, jer ne postoji. A sve ostalo je predmet jalovih rasprava i osobnog ukusa...
 
Aprilia Atlantic 500 sprint (y) (y)

to kažem iz iskustva i provjerenih informacija
 
dado30 said:
Aprilia Atlantic 500 sprint (y) (y)

to kažem iz iskustva i provjerenih informacija

Ajde malo detaljnije o njemu, imam mega trilemu što kupiti, motor, maxi-skuter ili paraglider.  :?

Koje su to provjerene informacije, koliko si km prešao, kakav je sa suvozačem (to mi je skoro najbitnije), kakav je
na brzinama iznad 80, ma znaš. Hvala!  :)

Ima li tko direktnog iskustva kakva je razlika u udobnosti između Scarabea i Atlantica 500? Pitam to zato jer je udobnost meni najveći problem skutera općenito, taj kratak hod amortizera me ubija.
 
Atlantic je definitivno udobniji od scarabea i nudi bolju zaštitu od vjetra.

Bolje bi bilo pitati kako se takvi skuteri ponašaju poslije 120 kmh jer do te brzine s njima i njihovom stabilnošću nema nikakvih problema.

S mašinama 500 gornja brzina se održava bez problema pri bilo kakvim uvjetima i po bilo kojoj opterećenosti - snage ne manjka, pa ni za pretjecanje.

Dvojba motor ili skuter je vječna - i sam se nađem u dilemi, ali kad sjednem na X9 to me više ne muči - prostranost, udobnost i jednostavnost su na strani skutera, ostale stvari na strani motora.

500 ne da je dovoljan nego pruža sve što treba za bilo koje udaljenosti.

Pitanje je koliko si pouzdani neki agregati.

Već mašine od 400 ccm su dovoljne za bilo šta.

Dilema oko skutera je - za što ćeš ga koristiti i s koliko novaca raspolažeš za kupnju i skutera i potrebne zaštitne opreme.
 
Po mojem sudu - apriliu u odnosu na piaggio uspoređujem kao lanciu u odnosu na fiat, malo je dorađenija, malo ima više stila i tako.

Zanimljivo je koliko puno vidim aprilia leonarda različitih godišta koji fenomenalno izgledaju - djeluju čvrsto i trajno. Isto tako i sa starim atlanticom 500 - ima tu jedan onako boje pijeska - taj dizajn i pojava je prilično nenadmašan.

Istina, postoji dvojba i između talijanskih i japanskih skutera - oni japanski skuteri koji se baš proizvode u Japanu su stvarno vrhunac kvalitete, ali i više koštaju, skuplje je održavanje itd.

Samo primjerice - u Italiji nisu najprodavaniji talijanski skueri nego - honda sh 125/150, sh 300, pa yamahe Xmax, x city i T-max, a jedini koji se uz njih ozbiljnije drži je (pored beverly cruisera koji su tamo sad malo "in") liberty 125 (simbol komercijale, jednostavnosti, ekonomije) 
 
liberty said:
Istina, postoji dvojba i između talijanskih i japanskih skutera - oni japanski skuteri koji se baš proizvode u Japanu su stvarno vrhunac kvalitete, ali i više koštaju, skuplje je održavanje itd.

Samo primjerice - u Italiji nisu najprodavaniji talijanski skueri nego - honda sh 125/150, sh 300, pa yamahe Xmax, x city i T-max, a jedini koji se uz njih ozbiljnije drži je (pored beverly cruisera koji su tamo sad malo "in") liberty 125 (simbol komercijale, jednostavnosti, ekonomije) 
Od ovih koje gore navodiš samo je T-max (čini mi se ali ni za njega nisam siguran) japanski proizvod dok su ostali taljani ili mješanci Italija/Portugal/Francuska, te se kao pretežito domaći proizvod dobro prodaju u Italiji za čije tržište su uglavnom i projektirani. Honda SH150 je isključivo talijanski proizvod napravljen u pogonu koji je u vlasništvu Honde. Vrlo je malo baš japanskih skutera a među njima je ružni ali po meni najbolji - Suzuki burgman650 ili odlična Honda silverwing.
 
Da, definitivno i meni burgman 650 plijeni pažnju (lijep zvuk ima).

Istina, nisam pojasnio to talijanski/japanski - ali npr. honda SH 300i - mašina se proizvodi u japanu, dajem ruku u vatru da je njezina mašina trajnija i kvalitetnija od mašine X-maxa (talijanska) ili dr. ( da ne govorimo o performansama, ta mašina 300 u odnosu na ostatak svijeta 250 je mrak (15% veći obujam, 20% veća snaga i moment, potrošnja ista ili manja od 250, krajnja brzina deklarirana čak 148 kmh iako joj je težina suha 162 kg)- osim po pitanju osiguranja u nas.

Kod nas je i problem cijena honde - SH 300i u Italiji s koferom 35litara košta 4.450 EUR, a kod nas cca 5.442 EUR, pa kad tamo kažu da je skupa, znači da je skuplja bez kofera od beverlya 250 cca 300 EUR (kod nas je ta ralika čak 900 EUR).

Yamaha X-max 250 isto (ako se ne varam) košta oko 31.500 kn (jeftinije cca 800 EUR nego kod nas), silver wing 400 je u ITA strašno povoljniji, majesty 400 je tamo povoljniji cca 700 EUR.

Pa kad nama stave akcijsku cijenu za npr SH 150 na 26.000 kn ili koliko mi smo sretni (u ITA je ravno 22.000,00 kn, dakle 560 EUR manje).

 
Status
Not open for further replies.