Pinta 001 JA
Well-known member
Naletio u nedjelju 22.05.02016. na ova 2 motora pa rekoh da vidim kako će reagirati gospoda forumaši. Bilo je tu u nekim temama već priča o tome koliko motori mogu prijeći kilometara, bila je i jedna nedavno koja se zvala "Motori za veće kilometraže", ma bilo je svega, pa hajde sad da vidimo. Osobno znam nekoliko motora koji su već debelo prebacili 200000 na svojim brojčanicima (naravno znam i njihove vlasnike). Isto tako poznajem i Darka Labaša (oni koji ga ne poznaju vjerovatno su barem čuli za njega i njegovu Yamahu FJ 1100), a njegova je pila okrenula milijun uz 1 ili 2 generalke (čini mi se) i još pokoji veći i manji servis. Šitao sam i o drugim motorima sa puno prijeđenih kilometara u stranoj štampi pa rekoh ajde da vas vidim što velite na sve to?
Prvo 3 anegdote:
Frend Slovenac prodaje TDM 850 čiji je prvi vlasnik nakon 3 godine sa prijeđenih 134000 km (kolimetar sat na tom motoru broji do 99999 i onda vrti od početka, dakle na satu piše 34000). Dolazi kupac i šudom se čudi kako je ovaj u 3 godine napravio 34000 i nije li to malo puno za jedan motor :misli: :misli: :misli:
Na to će frend: "A jebi ga vozim se". Ništa više ne komentirajući. Lik na kraju kupi taj motor sa 34000
Drugi frend stavi svoj V Max u oglas krajem 90tih i napiše da je motor (godište početak 90tih, zaboravih točno) prošao 82 tisuće i nešto km. Nazove ga lik i pita nije li to malo puno za to godište, a frend mu odgovori: "Želite li da skinem kilometre na nekih 30000?"
Treći lik proda CBR 1000 RR 2005 godinu nakon 2 godine i 8 mjeseci sa 62000 kilometara prijeđenih (čovjek ga kupio novog) u jebačkom tempu (vadio mu je mast ali ne pucajući po susretima i turiranjem u prazno (iako mu se ako je bio u cugi i to znalo desiti tu i tamo) full gas kad god je moguće i isto tako po zadnjaku, bio s njim po Albaniji, Crnoj Gori, Italiji, Češkoj i tako to sam i sa supatnicom (DOSLOVNO SUPATNICOM) i eto motoru nikad niš osim 2 puta poguljenih oklopa radi padova. Da bi ga nakon mjesec dana vidio u oglasniku sa 17000 prijeđenih km.
I da. . . kako nikom nije čudno kad Golf 1 ili 2 naprave 500 i više tisuća, ili neka Mečka 115, 123 izvrti milijun ili uopće kad auto ima brdo kilometara, a čude se ko pura dreku kad takve kilometre natuče motor :misli: :misli: :misli:
Eto!
Prvo 3 anegdote:
Frend Slovenac prodaje TDM 850 čiji je prvi vlasnik nakon 3 godine sa prijeđenih 134000 km (kolimetar sat na tom motoru broji do 99999 i onda vrti od početka, dakle na satu piše 34000). Dolazi kupac i šudom se čudi kako je ovaj u 3 godine napravio 34000 i nije li to malo puno za jedan motor :misli: :misli: :misli:
Na to će frend: "A jebi ga vozim se". Ništa više ne komentirajući. Lik na kraju kupi taj motor sa 34000
Drugi frend stavi svoj V Max u oglas krajem 90tih i napiše da je motor (godište početak 90tih, zaboravih točno) prošao 82 tisuće i nešto km. Nazove ga lik i pita nije li to malo puno za to godište, a frend mu odgovori: "Želite li da skinem kilometre na nekih 30000?"
Treći lik proda CBR 1000 RR 2005 godinu nakon 2 godine i 8 mjeseci sa 62000 kilometara prijeđenih (čovjek ga kupio novog) u jebačkom tempu (vadio mu je mast ali ne pucajući po susretima i turiranjem u prazno (iako mu se ako je bio u cugi i to znalo desiti tu i tamo) full gas kad god je moguće i isto tako po zadnjaku, bio s njim po Albaniji, Crnoj Gori, Italiji, Češkoj i tako to sam i sa supatnicom (DOSLOVNO SUPATNICOM) i eto motoru nikad niš osim 2 puta poguljenih oklopa radi padova. Da bi ga nakon mjesec dana vidio u oglasniku sa 17000 prijeđenih km.
I da. . . kako nikom nije čudno kad Golf 1 ili 2 naprave 500 i više tisuća, ili neka Mečka 115, 123 izvrti milijun ili uopće kad auto ima brdo kilometara, a čude se ko pura dreku kad takve kilometre natuče motor :misli: :misli: :misli:
Eto!