Koliko košta biti vlasnik novog motora sa 0 km?

cvancek

Member
Razmišljam o kupovini yamahe tenere 700 već neko vrijeme,ali nikad nisam imao novi motor,a bome ni auto. Jel se za sve stvari ide kod ovlaštenog servisera? Općenito ne volim kad mi netko drugi šarafa po motoru pa makar bili ovlašteni (Promjene ulja,zatezanje lanca,servisiranje kočnica itd.). Koliko je to skuplji sport naspram rabljenih motora? Da li ima netko ovdje tko radi servise na svom novom motoru radi uštede?
 
Koliko skuplji ? Zavisi kakvi su ti planovi i koliko dugo namjeravas da vozis taj motor... Ako mislis npr. 2 godine, onda se ne isplati, jer ces izgubiti dosta novca kod prodaje. Ako mislis voziti duze, prelaziti ozbiljnije kilometraze, onda se po meni isplati. Znas sta si kupio, da nije macak u vreci, a i onaj osjecaj da si ti prvi koji je sjeo na taj motor i da niko prije tebe nije prdio po sicu 🤣 je nezamjenjiv.
Sto se tice sarafanja, sve zavisi od zastupnika i servisa. Neki dozvoljavaju da sam radis manje servise, neki ne. Konkretno BMW moras ici u ovlasteni. Ali ni tu ne vidim problem, jer redovni servisi sa dijelovima nisu pretjerano skuplji u odnosu da sve radis u vlastitoj reziji.
Ne volim ni ja da mi drugi cacka po motoru, posebno kada su veliki servisi u pitanju (ventili). Zato biram servise zavisno od tezine zahvata. Manje servise radim u lokalnom, ovlastenom servisu, a vece planiram raditi negdje na zapadu
 
Last edited:
Najvise ss isplati motor star godinu do dvi sa sta manje km
Naravno u tom slucaju motor mora bit japanac ili da znas dobro covika i da znas povijest motora.da imas neki mig
 
Tenere 700 skoro i nema rabljenih, prodavaci nisu dobijali testne, znaci nema ni testnih. To joj garantira kao rabljenoj dobru cijenu.
 
Tenere je dobar motor za kupiti novi. Nije pretjerano skup, nije pomodarski i ne gubi puno na vrijednosti. Što se tiče servisa, osim redovnih ne vidim šta bi se moglo dogoditi da izazove posebne troškove. Ono što puno ekipe teško percipira je da novi imaju garanciju. Zvuči glupo ali onima koji su navikli na polovne taj detalj teže ide u glavu. :mrgreen:
 
To je ono kao, jel bi radije vrhunski sex ili da je dobra kućanica 😆
Posli vrhunsko sexa trazis nesto za poist a ona kaze imas McDonalds ili Glovo/Wolt
A kucanica posli sexa ti napravi skampe na buzaru i lignje sa krumpirima u pecici a za salatu hobotnica
I zamisi kruv od integralnog brasna.....
 
Razmišljam o kupovini yamahe tenere 700 već neko vrijeme,ali nikad nisam imao novi motor,a bome ni auto. Jel se za sve stvari ide kod ovlaštenog servisera? Općenito ne volim kad mi netko drugi šarafa po motoru pa makar bili ovlašteni (Promjene ulja,zatezanje lanca,servisiranje kočnica itd.). Koliko je to skuplji sport naspram rabljenih motora? Da li ima netko ovdje tko radi servise na svom novom motoru radi uštede?
Gledaj to ovako, ako ćeš dat 10 000€ za motor, možeš dat i 2x 100€ za ta vjerojatno 2 servisa tijekom garancije. Osim redovne zamjene ulja (i generalnog pregleda i dotezanja po motoru uključeno u servis) u tom periodu ionako neće biti drugih potrošnih dijelova niti servisiranja jer je sve novo. Kasnije opet ideš kamo god hoćeš ili radiš sam, a u realnosti ćeš vjerojatno još godinama samo mjenjat ulje.

Ako već gledaš na te cifre, uzmi u obzir i porez, neznam koliki je trenutno.
Mislim da T700 vrijedi kupit novi, cijena nije pretjerana, motor djeluje kao da će se vozit bez ikakvih žaljenja za nečim modernijim puno godina. Možda jedan od zadnjih koji nije nepotrebno nakrcan elektronikom (u današnje vrijeme i ktm 390 "treba" traction control i ride modes..), razumna kilaža za cijenu, šteta da nema tubeless ali nemože sve jbg.
 
Gledaj to ovako, ako ćeš dat 10 000€ za motor, možeš dat i 2x 100€ za ta vjerojatno 2 servisa tijekom garancije. Osim redovne zamjene ulja (i generalnog pregleda i dotezanja po motoru uključeno u servis) u tom periodu ionako neće biti drugih potrošnih dijelova niti servisiranja jer je sve novo. Kasnije opet ideš kamo god hoćeš ili radiš sam, a u realnosti ćeš vjerojatno još godinama samo mjenjat ulje.

Ako već gledaš na te cifre, uzmi u obzir i porez, neznam koliki je trenutno.
Mislim da T700 vrijedi kupit novi, cijena nije pretjerana, motor djeluje kao da će se vozit bez ikakvih žaljenja za nečim modernijim puno godina. Možda jedan od zadnjih koji nije nepotrebno nakrcan elektronikom (u današnje vrijeme i ktm 390 "treba" traction control i ride modes..), razumna kilaža za cijenu, šteta da nema tubeless ali nemože sve jbg.
Tubeles se lako napravi mada za taj motor ako ce se vozit malo posteniji offroad neznan jel bas tubeless pozeljan
Inace motor mi se sve vise i vise svida
Bas prije neki dan momak parkira kraj moga
Kaze 210 kg......motoraz ili tako nekako gume.....traktorske skoro....jako lipo......
 
imam poznanika,koji je u srednjoj školi pušia one slovenske cigare 57(teski smrad od cigare+nisu dobro prolazile kod žena):mrgreen:...dok se ostatak nas davia u sarajevskom marlboru.
Uglavnom,taj poznanik,kad je kupia novu kozu(apn6),koju je kupia na rucun te smrdljive57ice(kako on kaze)ja sam ima poluraspadnutog ponya (puch) sa banana sicom i vise uspjeha kod suprotnog spola od njega.
Ne znam ni sam sta je poanta ove price :mrgreen: ...ali nisam nikad bia proracunat ni stedljiv...pogotovo ne dok sam bia mlađi.
Zato kad vidim da netko pita,kad kupuje motor,koliko ce me kostat servisi i benzin...moga bi se snervat i poludit.


Jos jedna stvar...taj pusac 57ice,danas vozi AT (bez dct)
Zato danas na svakom koraku vidim tu 57icu,kako se kotrlja...
 
Filter 57 su pušili radnici sa šporkim rukama. Filter je bija sa donje strane kutije, tj. kad bi vadija duvan iz škatule vata bi ga za oni kraj koji se pali a ne za filter, jer naravno imaš šporke ruke. Nema veze sa temom, al nek uđe u zapisnik hahah