koliko kupujete motore po izgledu?

Oggi

New member
zanima me da li kada kupujete motor listate casopise i jurite po netu pouzdane testove ili odaberete koji vam je najlepsi??? pogotovu mislim na R motore
 
pa ja sad kupujem sebi iskljucivo sivog e-charma s bjelim zmigama i svim ostalim crnim..
sve druge boje su mi bezveze http://www.cfmoto.cn/product/moto/motoshow.asp?pn=CF150T-5A&id=8

a i drugi e-jewel mi je jednako dobar po karakteristikama i cak mrvu jeftiniji,ali izgledom mi se ni malo ne svidja tako da sam sve rekao 8)
http://www.cfmoto.cn/product/moto/motoshow.asp?id=7
 
Pa normalno da kad kupuješ motor nastojiš prikupiti što više informacija o njemu, tj, pročitaš što više možeš testova i recenzija, po mogućnosti neovisnih ljudi, koliko je to moguće. A s druge strane sigurno nećeš kupiti motor koji ti je ružan i nema ništa s onim što ti treba i što ti se sviđa. Zapravo, kad malo bolje razmislim, pitanje ti je baš bezveze... kao u školarca kojemu je dosadno pa malo davi tu na netu....
 
a cuj.... neznam po kojem kriteriju bi trebao kupiti. testove najcesce rade novinari kojima netko gurne pare u dzep, ili svaki novinar ima svoju verziju teta istog motora...
a sto se tice ducana, nije mi jasno da ni jedan nema probne motore :?
bar popularnije :?

sjecam se kako su me cudno gledali kad sam trazio probu sr150. ko da sam sa amrsa pao.. pa jebote ostavljam vam 17 000 kuna, naravno da hocu probati :|
 
evo ja sam skoro kupio malog horneta, al im je bila ostala samo bijela na kraju sezone koja mi je bila stvarno :palacdolje:
 
A za to da probaš motocikl ćeš se još dobrano načekati, a ako imalo još posumljaju da se već nisi čvrsto odlučio baš za taj model, teško da će ti dati priliku da ga probaš. Nažalost. Čast izuzetcima!!!!
Ne znam za ostali dio evrope, ali u americi mi kum kaže da je probao voziti ama baš sve...od buella do nekih kruzera teških pola tone!!!! Samo je dovoljno pitati u trgovini, štoviše, nude te stalno da probaš vozit!!!!!!
 
A što se tiče čitanja testova, treba tražit strane neovisne testere, jer su oni po meni najrealniji. Normalno, treba čitati i čistu struku. Najbolje je kad nđeš test dečki koji vole motore, pa iz hobija testiraju motore a nemaju veze s nijednom kućom, pa to objave na netu. Oni su mi najrealniji.
 
ja kupujem svaki koji mi se svidi... imam love na rasipanje, na drzava mi rekla da porez ni ne moram placati

si ti lud?

kupujes onaj motor za koji imas love, a da ti odgovara ta klasa motora

nekidan bas razgovarao sa brodskim deckima koji pokupovali 636-ice jer me zanimalo zasto svi voze serijale, ni akrapovica nemaju... kazu: hebiga, nema se para.. sve oslo u motor.

pa ti razmisli
 
Čitao sam sve bar 6 mjeseci prije nego sam kupio svoj prvi motor :) I normalno da mi je važno da dobro izgleda.
 
je*eš izgled...to mi je najmanje bitno...
 
bruno said:
je*eš izgled...to mi je najmanje bitno...
pa tebi je svejedno kad ces ga danas-sutra prevrnut preko zadnjeg :cool:
ja mislim da treba kupit onaj motor koji ti se odmah svidi. kod R motora su svi ionako slicni kao jaje jajetu...

moje skromno misljenje
 
bruno said:
je*eš izgled...to mi je najmanje bitno...

gleda se cijena cagea, 12 barova slidera i tak... i onaj za koji je to najjeftinije to se uzima...

također da je motor vrlo čest u djelu di živiš da moš kupit ono jaj potrgaš....

i da ni skup.... po tom kriteriju ja mislim da idu ninje i cbr-ovi :mrgreen:

samo kaje cbr grd da mi se povrača.... al ionak se stavlja alternativna maska prenja i mjenja kompletni zadnji kraj a bočne plastike se ne vide od cagea...
 
pazi, meni je 636 majka, ima snage kolko voliš(barem za moje potrebe), nenormalne kočnice, lagan je ko igračkica za manevriranje...ponaša se odlično, za moje zahtjeve je dizajniran savršeno...izgleda prekrasno, ima FI, dostupni su za njega 905, FI i Powers armor/cage, isto tako i barovi ostalih proizvođača...jedino sranje je što dobiva ulje u airbox i samim time u izduv ako ga odvezeš iza 12 ili ako ga dugo kotrljaš na baru, pa se dimi iz auspuha ko ludo ili dođe do hydrolocka i moraš izduvat cilindre..ali to se riješi sa jednom običnom diznicom na cijevi koja ide u airbox. Jedino što je malo prekrhak, za razliku od honde serije F4(i) koja je tenk naspram njega...

zaključak je da se motor ipak uzima po potrebi...a zadnje što gledaš je izgled...
 
bruno daj nešto više o ovom ulju u airbox-u.
imam i ja 636 ali nemam pojma za to .

e da i što ti je to molim te " kotrljanje po baru" ?

hydrolock ?

tnx :?
 
neven said:
bruno daj nešto više o ovom ulju u airbox-u.
imam i ja 636 ali nemam pojma za to .

e da i što ti je to molim te " kotrljanje po baru" ?

hydrolock ?

tnx :?

taj problem se pojavljuje samo ako motor voziš vertikalno ili iza vertikale duže vremena. Dogodi se to da ti kroz onu cijev koja ide na airbox u njega uđe ulje. To ulje dospije i u auspuh pa dođe do velikog dimljenja , smrada i masnog auspuha. Malo teži oblik ovog problema ti se naziva hydrolock - napuni cilindre sa uljem i naravno da bi opet upalio potrebno je izduvavanje... :mrgreen:

kotrljanje po baru - mislim na vožnju na 12 baru

ovaj problem ti se riješi stavljanjem određene PCV propusnice/dizne na kraj tog problematičnog crijeva...

neki ljudi stavljaju plastičnu bocu na koju spoje odušak ovog crijeva tako da ulje ne stigne do airbox-a nego ode u bocu i iz boce se vrati nazad...:)