Koliko su u stvari današnji MotoGP motori natrpani elektronikom ?

 


Ima smisla to sa uvijanjem lijevo/desno jer ovjes radi vertikalno i kako je nagib veci, to je potencijal ovjesa manji bez obzira sto sile djelovanja donekle prate nagib (centrifugalna sila, ili centripetalna, jebiga, uvijek brkam te nazive :D ).

.Jel sad slijedece napravit horizontalne amortizere s ciljem jos veceg gripa u zavojima, a ramu i zadnju vilicu mekanu ko zvaku lijevo/desno? Ak treba, sredim atest, a i necu odbit pinku za ideju :mrgreen:
 
Predivan članak. Nevjerojatna posvećenost ljudi tome što rade. Aprilia je dosta mala firma sa skromnim budžetem, nevjerojatno je koliko su posvećeni svi odreda. Kao nekad kad su angažirali Jan Thiela i Fritza Overmarsa i napravili najjači 125 dvotaktni GP motor ikad, RSW i RSA ,54 KS .
 

Attachments

  • 271981852_10227573798556365_531129074345580899_n.jpg
    271981852_10227573798556365_531129074345580899_n.jpg
    414.5 KB · Views: 0
Last edited:
Vidim da koliko je prije imao manjak energije, sada mu ocito neki ekstra energetski paketi se vracaju i strasno ima potrebu to izbacit :unsure:
 
  • Haha
Reactions: Mocippaldi