Koliko su u stvari današnji MotoGP motori natrpani elektronikom ?

C. Stoner mi ka lik nikad nije bija drag, ali ove kritike na račun elektronike mu potpisujem i općenito njegov osvrt na sredinu dvi ijadite, kad su se bitke borile jušto nakon apexa, za razliku od danas, kad je kočnica takoreć sve. Dosta je pogledat neke stare  duele...prestizalo se na danas za to  nemogućim mistima.
Danas imamo situaciju di šonjo iz Moto3 drži lekcije na mokrom velikim facama iz najjače klase.
Sve za gledanost, samo ovisi iz čijeg kuta se gleda.
 
Cvitak said:
Ako je GPS toliko neprecizan zašto su ga u GPu koristili za konfiguraciju elektronike, da svaki trenutak u stvarnom vremenu elektronika mijenja postavke traction controla, wheelie controla itd itd ovisno o poziciji motora na pisti. I kada je to Dorna zabranila bilo je dosta problema za timove čija elektronika je ovisila o takvom načinu rada
Iskreno neznam za sto su koristili gps, znam da X2 transponder se koristi za utvrdjivanje pozicije. Gps se cak ne koristi ni za brzinu kretanja vec se radi logaritam iz brzine prednjeg kotaca
 
Za brzinu kretanja mi je jasno. Koliko sam skužio GPS su koristili kako bi utvrdili točnu poziciju motora na stazi te bi pritom elektronika znala koje postavke koristiti u tom trenutku vezano za sve parametre koje smiju programirati i elektronikom kontolirati.
 
Cvitak said:
Za brzinu kretanja mi je jasno. Koliko sam skužio GPS su koristili kako bi utvrdili točnu poziciju motora na stazi te bi pritom elektronika znala koje postavke koristiti u tom trenutku vezano za sve parametre koje smiju programirati i elektronikom kontolirati.

ja sam do sada radio samo sa dvojicom telemetrista koji nisu ni blizu MotoGP levela vec nekakav WSS level. i ja sam se iznenadio kada su mi rekli da sa montiranom GPS antenom mozemo samo utvrditi ocrtanje staze (track layout) i da je taj x2 transponder koji svaki GP motor ima ugradjen sluzi za definirnje strategija jer magnetska traka na stazi ( koliko sam citao vasu prepisku neke staze imaju i više od 10) jedino dovoljno pouzdana. Kod gps-a se zna desiti da preskoci tj pouzdanost je vjerovatno preko 99%, sad zasto to nekima nije dovoljno neznam.
Takodjer u wss-u su zabranili jos od 2014 IMU (gyroskop)te ga niti ja nisam imao na ovom sustavu, tj lean angle nije bio varijabla za strategie vec imaju dvije 3 D matrice (x,y,z) gdje definiraju thrt open vs speed vs slip% i to prvo dvoje vs ignt retard jer traction radi na dva nacina (cut i retard)
 
da su koristili GPS sam siguran u to, budem ti potražio članke vezane za tu temu. Znam da kada su to ukinuli dok se timovi nisu prilagodili znalo se češće događati da se motor "izgubi" na stazi.
 
Pinta 001 JA said:
Ja mrzim elektroniku :2up:
[/quote/]

https://youtu.be/2y-x2yNpUng
Dovoljno je poslušati Wayne Raynievo mišljenje o elektronici od prije koju godinu o današnjim GP motorima... on je ipak jedan od nekoliko posebnih legendi neponovljivih... pažljivo poslušati nadam se da prijevod nikom ne treba...
 
http://amcn.com.au/editorial/hybrid-motogp-suzuki/

Sent from my toilet seat using HTC FartPhone

 
http://www.asphaltandrubber.com/motogp/bradley-smith-motogp-electronics-explained-part-1/
 
Evo i nastavak:

https://motomatters.com/interview/2016/11/01/deep_dive_bradley_smith_explains_motogp.html_0

Sent from my toilet seat using HTC FartPhone

 
http://pecinogp.com/aerodynamics-wings-ban-double-walled-fairings
 
http://www.motorsportmagazine.com/opinion/motogp/how-motogp-anti-jerk-works?utm_campaign=How+MotoGP+anti-jerk+works&utm_source=emailCampaign&utm_medium=email&utm_content=

Sent from my toilet seat using HTC FartPhone

 
http://www.motorsportmagazine.com/opinion/motogp/climbing-mount-everest?utm_campaign=Climbing+Mount+Everest&utm_source=emailCampaign&utm_medium=email&utm_content=

Sent from my toilet seat using HTC FartPhone

 
Koji vremeplov...

http://www.sportrider.com/stroke-genius



Sent from my toilet seat using HTC FartPhone
 
Err kh kh. :eyebrow:
Sve je to lijepo ali da nije bilo jednog istocno njemackog vozaca (Ernest Degner) koji je bio zeljan dobrog zivota i njegovog genijalnog sefa Walter Kaadena koji je izmislio tu tehnologiju i vodio MZ trkaci tim nebi Suzuki a ni ostatak svijeta vidio toliki uspon 2 takne tehnologije. :nono:

A za sve su krivi nacisti tj V1 i V2 rakete. :LOL:

Za vise informacija procitajte Stealing Speed od Oxley-a

Malo se mit razvodni nakon toga.
 
Još dok sam stavlja link mi je na pamet pa MZ i Oxleyeva knjiga, ali nije poanta u tome, već u načinu kako su se tada proizvodili, razvijali i pripremali motori za utrku, i koliko su bili "sofisticirani".

:wink:

Sent from my toilet seat using HTC FartPhone