Koliko vaš Ducati ima km?

malo da dignemo temu...M900 ie ...120 100 km

IMG_20210307_152005.jpg
 
Šta si sve do sada radio na njemu?
Kako često si mijenjao remenje, podešavao ventile.
Da li je bilo popravki?
Male servise radim svakih 10 000 km, to je uglavnom mijenjanje ulja i filtera i provjera ventila, a po potrebi i štelanje. Veliki servisi svakih 20 000 km, ulje, filteri, remenje, svjećice, kočiona tekućina, dihtunzi poklopca ventila, štelanje ventila.
Zadnje tri godine sam radio 5000 km godišnje, pa sam na toj kilometraži mijenjao ulje i filtere.
Do sada sam promijenio jednu sajlu od čoka, jednu sajlu od gasa,.
Jedan semering getribe.
Tri akumulatora.
Kuplung košaru i lamele sam mijenjao na 70 000 km i stavio sam košaru i lamele sa 48 zuba od firme EVR. Sada na 120 000 mijenjam set lamela.
Na 90 000 km riknula mi je ručica kuplunga (Brembo clutch master cylinder).
Na 40 000 km mi je riknuo nekakv čip od žmigavaca koji se nalazi u kilometar satu. To sam dao jednom električaru da mi sredi i evo do danas je sve ok.
Drugi tjedan na velikom servisu mjenjam i vodilice i španere remenja i ležajeve.
Lance i lančanike mijenjam na oko 25 000 do 30 000 km.
Gume na oko 20 000 km. Vozim sport touring gume pa duže traju, a i ne divljam baš.
Lanac podmazujem svakih soma km.
Disk pločice kad se potroše.
Druge godine bum dao prednju vilicu na servis.
To je uglavnom to.
Mašina mi pije trenutačno 1,5 deci ulja na 1000 km.
 
meni se doslovno nudi jedan 900 ie u orginal stanju, osim ispuha, ispuh je karbonski, ispod sjedista, bez obiljezja, okrugli topovi.
24 000 km, za 3000 eura.
Na sto bi trebao obratit paznju?
Ako ga kupim, vjerovatno mi ne gine veliki servis.
Recimo, remenje, stelanje ventila sa svim novim shimovima i svjecice, koliko?
 

Attachments

  • 900ie.jpg
    900ie.jpg
    84.8 KB · Views: 0
Last edited:
  • Love
Reactions: ODST
meni se doslovno nudi jedan 900 ie u orginal stanju, osim ispuha, ispuh je karbonski, ispod sjedista, bez obiljezja, okrugli topovi.
24 000 km, za 3000 eura.
Na sto bi trebao obratit paznju?
Ako ga kupim, vjerovatno mi ne gine veliki servis.
Recimo, remenje, stelanje ventila sa svim novim shimovima i svjecice, koliko?
Cijena Monstera 3000 eura je ok. Bitno je da nije padano. Ako ga kupiš najbolje ti je da napraviš jedan pravi veliki servis kako si i rekao jer taj motor je više stajao nego se vozio. A cijena servisa ovisi kod koga buš to radio.
 
Hvala na odgovoru.
Motocikl je u redu, bar mislim, ali mi je predaleko guvernala, previše sam naslonjen na ruke.
 
Koliko je kvalitetan Ducati? Jel visoka cijena opravdava kvalitetu? Zanima me Multistrada no pitanje je općenito
Ima li netko da vozi jedan motor 5-10 godina i da nema problema sa njim, npr. Honde vidim na yt sa preko 100k, može li se tako nešto očekivati od Dukca?

Sviđa mi se servisni internval od 15.000 km ili 24 mjeseca
 
Znam jednog,sta je kupia skodu octaviu i odvea je na prvi servis... kad mu je receno,da je iduca izmjena ulja za 12 000km ili godinu dana...on je dosa ponovo,za 4 godine,nazad u servis i reka je da je sad napunia 12000km

Isa je logikom,kojom ides i ti.
 
Rabljeni Ducati kupuju hrabri i odvazni:mrgreen:
Moja ex Multi je natkula 63tkm i nije se motor raspao, zapravo to je bila ljubaF :love:
 
Znam jednog,sta je kupia skodu octaviu i odvea je na prvi servis... kad mu je receno,da je iduca izmjena ulja za 12 000km ili godinu dana...on je dosa ponovo,za 4 godine,nazad u servis i reka je da je sad napunia 12000km

Isa je logikom,kojom ides i ti.
zašto, pa trebao je nakon godine dana, iako nije prešao tu kilometražu, penzioneri su takvi
btw moj susjed ima peugeot 206 (kao iz salona izgleda) star preko 20 god sa 20tkm, vozi ga po gradu i to samo ako ne može biciklom
Ni ja ne bi prešao 15 tkm u 2 godine ali mi se sviđa što ti daju toliko fore da ga izvozaš ako možeš.