Šta si sve do sada radio na njemu?
Kako često si mijenjao remenje, podešavao ventile.
Da li je bilo popravki?
Male servise radim svakih 10 000 km, to je uglavnom mijenjanje ulja i filtera i provjera ventila, a po potrebi i štelanje. Veliki servisi svakih 20 000 km, ulje, filteri, remenje, svjećice, kočiona tekućina, dihtunzi poklopca ventila, štelanje ventila.
Zadnje tri godine sam radio 5000 km godišnje, pa sam na toj kilometraži mijenjao ulje i filtere.
Do sada sam promijenio jednu sajlu od čoka, jednu sajlu od gasa,.
Jedan semering getribe.
Tri akumulatora.
Kuplung košaru i lamele sam mijenjao na 70 000 km i stavio sam košaru i lamele sa 48 zuba od firme EVR. Sada na 120 000 mijenjam set lamela.
Na 90 000 km riknula mi je ručica kuplunga (Brembo clutch master cylinder).
Na 40 000 km mi je riknuo nekakv čip od žmigavaca koji se nalazi u kilometar satu. To sam dao jednom električaru da mi sredi i evo do danas je sve ok.
Drugi tjedan na velikom servisu mjenjam i vodilice i španere remenja i ležajeve.
Lance i lančanike mijenjam na oko 25 000 do 30 000 km.
Gume na oko 20 000 km. Vozim sport touring gume pa duže traju, a i ne divljam baš.
Lanac podmazujem svakih soma km.
Disk pločice kad se potroše.
Druge godine bum dao prednju vilicu na servis.
To je uglavnom to.
Mašina mi pije trenutačno 1,5 deci ulja na 1000 km.