komentari na pucanje brtve

nedovoljno zategnuta glava,pregrijavanje usljed čega dolazi do deformacije glave,....
Sad ljepo glavu dolje, pogledat dali je negdje pukla, obavezno odnjeti na strojnu obradu, usput možeš pogledat i ostale stvari ( ventili, koje možeš malo i prešlajfat, gumice,.. ) !!!

Sretno !
 
GIXER said:
nedovoljno zategnuta glava,pregrijavanje usljed čega dolazi do deformacije glave,....
Sad ljepo glavu dolje, pogledat dali je negdje pukla, obavezno odnjeti na strojnu obradu, usput možeš pogledat i ostale stvari ( ventili, koje možeš malo i prešlajfat, gumice,.. ) !!!

Sretno !

Doktore dijagnoza je točna, sad ljepo kod "majstora" :? koji je to radio i neka popravlja naravno na svoj trošak. :roll:
 
Davi said:
Doktore dijagnoza je točna, sad ljepo kod "majstora" :? koji je to radio i neka popravlja naravno na svoj trošak. :roll:

...pa da onda shebe još 10 drugih stvari :(
 
Brtva crkava od pregrijavanja. Glava je bila dosta zategnuta prije,nebi motor te godine dočekal. Tebi je riknula brtva nakon dva sata od popravka,sigurna greška majstora. Možda čovje nije loš majstor,možda mu je bio šugav dan,ne treba ga odmah pljuvat. Vrati mu motor da složi u svom trošku,a ako se pojavi da je nešto previdio kao što je puknuće glave pa se zato kvar ponovio,moraš procijenit sam kolko je u pravu,a kolko se vadi. Poravnat glavu strojno,sad je to već puno skidanja.
 
ako je pukla znaci ide nova?

a ako ju brusi koliko je to dobro?
 
Eladio said:
ako je pukla znaci ide nova?

a ako ju brusi koliko je to dobro?
Uvjek se meće nova brtva, a glava se hobla na glodalici i to vrlo malo.
Stvar je u tome što se zbog grijanja deformira i ne nasjeda 100% na brtvu i cilindar, pa se tak poravna da bi dihtala 100%.
T nije spuštanje glave, kad se glava spušta skida se puno više.
 
mislim da sam sad shvatio..
thanks :cool:

mislim, ima mi smisla, jer i prvi i drugi put se cuo neki ludi zvuk pri srednjim i visim okretajima, i isijavala je neka luda toplina na desnu nogu..

pogotovo je bilo vruce kad je nogu zalilo ulje :D


oba puta je zalila na desnu stranu tako da je ocito tu "slaba tocka"

kad se to pobrusi i dobro nastima, oce li to drzati bar 10ak tisuca ?
 
Pa ulje ti je zalilo, jer mislim da je njoj lanac bregaste s te strane. Pa ga je kompresija ispuhnula van. Taj posao ak se dobro napravi bi trebao držati ko da je sve tvornički. Vijek trajanja ti uvelike ovisi koliko se voziš po gradu u gužvi jer kad stojiš nema hlađenja pa se i glava i cilindar pregrijavaju. Al u svakom slučaju ak ti to lik dobro napravi bi trebalo bit ok i puno duže od 10 tisučica. Nema na ćemu. :wink:
 
dakle ovako:

frajer kaze da nemoze brusit jer bi glava isla prenisko a to bi utjecalo na lanac bregaste ..

on vidi rijesenje u pojacanoj brtvi s metalom s unutarnje strane jel (kako auti imaju) sto po njemu bi trebalo drzati..

jer smatra da bi inace trebalo novu glavu i cilindar i klip jer uslijed zagrijavanja kaze da je iskrivljen cilindar i glava

moje razmisljanje..
glava i cilindar ostaju iskrivljeni, brtva glave ce mozda biti jaca , ali ce biti svejedno pod opterecenjem i to ce mozda izdrzati i mjesec ali nije rijesenje ??

jesam li u pravu?
 
Eladio said:
dakle ovako:

frajer kaze da nemoze brusit jer bi glava isla prenisko a to bi utjecalo na lanac bregaste ..

on vidi rijesenje u pojacanoj brtvi s metalom s unutarnje strane jel (kako auti imaju) sto po njemu bi trebalo drzati..

jer smatra da bi inace trebalo novu glavu i cilindar i klip jer uslijed zagrijavanja kaze da je iskrivljen cilindar i glava

moje razmisljanje..
glava i cilindar ostaju iskrivljeni, brtva glave ce mozda biti jaca , ali ce biti svejedno pod opterecenjem i to ce mozda izdrzati i mjesec ali nije rijesenje ??

jesam li u pravu?
Kaj da ti velim??
1. Glava se u najgorem slučaju može skinuti za 0,15 do 0,50 mm
2. Lanac bregaste ima klizać i španer koji nateže lanac jer se lanac tak i onak rastegne prilikom eksploatacije i taj španer ga drži nategnutim taman onoliko koliko treba. Tako da za tih max 1mm (0,50 s jedne strane + 0,50 s druge strane) koliko bi se lanac bregaste otpustio u najgorem slučaju, to bi se kompenziralo španerom koji ga ima mjesta toliko našpanati.
3. Ak je glava baš u takvom stanju da se nemre poravnat teško da buš našel dobru polovnu, jer sem kaj glava mora biti ravna, moraju biti dobri i ležajevi bregaste. A tim motorima je to boljka. Sem kaj se pregrijavaju, osjetljive su i na nedostatak ulja u karteru.
4. Ne bi se štel mešat al ak sam u krivu nek me neko ispravi.
Nemrem ti niš više pametno reći, raspitaj se još malo. :neznam:
 
Eladio said:
...on vidi rijesenje u pojacanoj brtvi s metalom s unutarnje strane jel (kako auti imaju) sto po njemu bi trebalo drzati..
Pa kaj je on sam izrezal dihtung od papira?! :shock: Majko mila (ja nisam normalan, a-a, otkad me je srela, majko mila, bio sam radostan, a sad... :gitara: )! Vozi to nekom drugom!
 
glava vise mesa nema
nema mjesta zatezanju lanca bregaste

jos sam se krivo sam se izrazio..

radi se o tome da je on dao napraviti "deblju" brtvu..

dakle npr. , ako je standardna 1mm , on je dao napraviti od 1,5mm


s ciljem da bolje "zabrtvi" oprostite na nestrucnom izrazu..

nus pojava toga je da se glava malo odmakne od cilindra ali prilikom zagrijavanja bi mogla leci.. koliko sam ja shvatio???

ima li to smisla?

hitno savjeti molim

hvala svima do sad na pomoci :cool:
 
Stavi ti i brtvu 1cm,glava je još uvijek deformirana i ne naliježe onom površinom kojom bi trebala. Probaj nabavit rabljenu glavu,ako se to odlučiš,napiši pa ćemo probat nać. Imam tu jednog Yamahičara koji bi to možda mogao smislit.
Za klip i cilindar mislim da to nije moguće. Prvo kaj glava popusti prije pa ti staneš,a drugo,to su dijelovi koji direktno trpe eksploziju u cilindru i za to su napravljeni. Ni glava ti se nije deformirala na dosjedima ventila nego sa strane di je tanja. Mislim da ako je klip deformiran,da bi morao negdje postrugat cilindar,a i nisam čuo da je netko imal problema osim s glavom motora. Naravno,ako je stao na vrijeme.
 
probaj za dijelove nazvati Ivicu iz Samobora, on se bavi samo enduro motorima. Frend je od njega kupio xt-a i bio je vrlo zadovoljan. Covjek zivi od slaganja i prodaje polovnih dijelova za endurace. telefon ti je 091/555-16-55.
probaj ga kontaktirati i puno srece. Mozda da nabavis i polovnu komletnu masinu nebi bilo lose.
SRETNO i zelim ti da se jos ove sezone vozis!!!