KONDICIJSKA PRIPREMA MOTORISTA

mate said:
Moji Bosanci to odrade vrhunski, za 8 tjedana. :mrgreen: Kak se ne bi sprdali, prvo odvojite amatere od profesionalaca pa možemo dalje lamentirat. Kad dođe krme od 120 kila i uzme trenera da mu napravi program onda stvarno ne znam šta se može nego sprdat. :mrgreen:

Ne kazem ja nista protiv bosanaca naprotiv ljudi kao i svi mi(nista na nacionalnoj bazi)....! Takav momcic netreba u teretanu vec se moze vozit bez vecih problema samo bez majce tak da na nekom rr,. moze trbusinu puknut na rezervar inace nemoze do rucki... :) ali ok ovo je demokratska drzava jel te pa svako iznosi svoja misljenja...

ako se uzme logika ,koji su to bedaci koji daju novce nekome da ih tera da idu u teretanu i mrdnu kitom , kad mogu otic na polje ili u sumu i mahat cijeli dan motikom ili sjekirom zaradit nesto i bit korisni!

koji prijedlog imas kod problema sa meniskusom koljena , a trebao bih ojacati misice oko koljena skakanje na jednoj nozi ili nekog tko ce mi stvarno pomoci?
 
Ako je jako sjeban onda čišćenje na stolu, nakon toga razgibavanje, istezanje i postupno jačanje kvadricepsa. Za to se pita fizijatre i fizioterapeute, ne likove po teretanama. :mrgreen:
 
mate said:
Ma dobro, to je jasno ko dan. Za ono kaj nama amaterima treba, vožnja bi bila i više nego dovoljnja. :jesus:

za amatersku vožnju, sve 5 za nešto više 0 bodova...............
 
Trening ili ne ? Kako za koga!!!!       
Radim cjeli dan na nogama (auto i moto mehaničar),nema sjedalice.Danas mi kao rekreacija bila lopata za snig.  Još uvik mogu (a to sam napravio zadnji put u 10-om misecu) otič ujutro do Grobnika pogledat malo treninge ostalih i vratit se natrag  do Ši.Vrijeme do Grobnika malo više od tri sata .Povratak točno tri sata ,uz more i to preko Bakarca.Sve to na mojoj staroj VF 750F iz 1984. Nemam potrebu za nekim treninzima osim što mi utrne prsti na desnoj ruci pa moram povremeno udarat o bedro da mi se vrati cirkulacija,pogotovo ako je hladno.Taj problem nemam samo u vožnji nego i kad spavam na desnoj strani.Mislim loša cirkulacija.Istina je da ne mogu više trčat ko prije jer se dosta brzo zadišem ali vožnja me ne umara.(ovo sad možda potvrđuje ono što je prije rekao Mate da je dovoljno samo dosta vozit) Ipak moram priznat i to da nisam u stanju napravit više od 8 krugova po Grobniku jednim te istim ritmom .Sve poslije osmog kruga postaje sporije i dolazim do situacija koje nisu baš zavidne.Znači da dolazi do pada koncentracije a onda je bolje izač van.           
Ova tema me ponukala da se upitam dali bi mogao postič nešto više nekim treningom.Možda bi bilo uzalud s obzirom na godine (63) a možda bi se nešto i dalo poboljšat.Nisan opterečen s tim nego samo radoznal.Bitno je povezano sa godinama koje ipak  ( nažalost) nisu male.
 
morat ću se i ja treninga uvatit...    jer bit će knap na proliće axo kombinezon 52    :mrgreen:
 
Sip said:
Evo konstruktivno, ja imam alergiju na gluten, tj, tu neku celijakiju, pa imam mali problem :? a zelim imati plocice na stomaku, sto da radim :misli:
( konkretno slusam bez zezanja savjet i drzim se do zadnjeg programa (y) )

P.S. e onda samo se na trci vidjeli :mrgreen:

Javi mi se na inbox, mislim da bih ti mogao pomoći oko celijakije!
 
Branko-ST said:
to o slaganju programa je samo uzimanje novaca onima koji neznaju sta zele :wink:

kroz sport sam se nagleda svakakvih kvazi strucnjaka i osobnih trenera,velika vecina prodavaci magle koja te nakraju upropasti :palacdolje:

dobri su za ljude lincine koji imaju viska novaca


Zašto mi se čini da si imao sreću naletiti na krive "trenere"??
Nažalost, istina je da u našoj struci postoje tipovi koji razlikuju vježbanje samo "za masu" i "za definiciju", oni koji te uvjeravaju da ne treba vježbati noge jer dosta trčiš i slične gluposti takvih kvazi trenera.
 
mislim da ne triba pretjerivat s teretanom i nekim ekstremnim naporima, bitno je radit sve grupe mišića, odnosno tonirat ih. ja za te stvari uzmem trenera koji se bavi atletičarima i dosta radimo stopala, prepone i leđa jer se s tim držim na motoru.
kad na motoru počmem osiječat umor ruku to znači da su noge popustile.
 
ako zelis najbolje odrzavanje i trajnost svom motoru vodis ga kvalitetnom mehanicaru (osim ako nisi jako pametan pa si sam doma ne serafis), a ako zelis dovesti svoje tijelo u zavidno stanje i ocekujes da obavlja zahtjevne psiho fizicke zadatke takoder trazis pomoc strucne osobe... svi znamo koliko je malo dobrih mehanicara, pa tako ni kvalitetni i obrazovani treneri ne iskacu iz svake rupe :grin:

...samo ako ti rikne masina, kupis novu.. al ak ti otide menisk, ligament i tome slicno, ides u penziju :jesus:

ps  inace pojam teretane je toliko sirok da danas ne postoji fizicka aktivnost ili sport koji barem jednim djelom je ne koristi :LOL:
 
Musashi said:
ako zelis najbolje odrzavanje i trajnost svom motoru vodis ga kvalitetnom mehanicaru (osim ako nisi jako pametan pa si sam doma ne serafis), a ako zelis dovesti svoje tijelo u zavidno stanje i ocekujes da obavlja zahtjevne psiho fizicke zadatke takoder trazis pomoc strucne osobe... svi znamo koliko je malo dobrih mehanicara, pa tako ni kvalitetni i obrazovani treneri ne iskacu iz svake rupe :grin:

...samo ako ti rikne masina, kupis novu.. al ak ti otide menisk, ligament i tome slicno, ides u penziju :jesus:

ps  inace pojam teretane je toliko sirok da danas ne postoji fizicka aktivnost ili sport koji barem jednim djelom je ne koristi :LOL:
ajde pročitaj moju prvu rečenicu.
 
moj post se odnosio na komentare koji u najmanju ruku podcjenjuju da ne kazem ismijavaju gore navedenu struku,
i da samo ne teoretiziram ;

1.Bazicna priprema
-dovodenje tijela u stanje u kojem ce podnjeti ocekivana opterecenja ( aerobni treninzi-lagano i dugotrajno trcanje, te rad sa opterecenjem-veci broj ponavljanja, manje opterecenje...

2.Specijalna priprema 
-treninzi ukljucuju misicne grupe koje su najvise zastupljene i to na nacin kako se i izvode u zadanoj aktivnosti- trbusnjaci, d. leda, ramena, noge..izdrzaji sa promjenom opterecenja i pozicija,trzajne vjezbe, vjezbe za ravnotezu... te kardio dio u kojem se povecava intezitet opterecenja a trajanje prilagoduje sportskoj aktivnosti..

3.Takticko tehnicka priprema
-u ovim vjezbama oponasamo i usavrsavamo dijelove iz sportske aktivnosti( start, kocenje, zavoji, prepreke..normalno sa motorom u takmicarskom okruzenju ) sagledavamo nase prednosti i nedostatke, odredujemo taktiku i ciljeve...)

4.Psihologija sporta
-pre duga i kompleksna prica, striktno idividualna 

a sad idem nekaj serafit po garazi :LOL:
 
Stekao sam dojam da se u ovoj temi mješaju kruške i jabuke iz razloga jer nije nigdje navedeno da li je riječ o kondicijskoj pripremi ljudi koji koriste motor svakodnevno tako što se vozikaju ili putuju ili je riječ o onoj skupini koja se amaterski bavi nekom od disciplina iz svijeta moto-sporta,a za profesionalce koji se bave moto-sportom mislim da njima ova tema nije potrebna jer oni su već odavno prisutni u razno raznim psiho -fizičkim treninzima za ono što im treba za njihovu disciplinu.
Još ću  jedanput ponovit...otkako sam počeo vježbati(teretana-trćanje) sada bez problema mogu se voziti na motoru(R-u) i po dva tri sata tako što više ne cvilim (43 godine)boli me ovo boli me ono... jer mi je to postao ozbiljan  problem da sam skoro htio promijeniti vrstu motora ,ali eto malo upornosti i volje i problem riješen ?
I na kraju mislim da je teško voditi debatu sa osobama koje nisu u svome životu ni 15 minuta proveli u nekom od centara za bilo kakvu fizičku aktivnost i onima koju su tu već poprilično prisutni, jer to su dva svijeta i teško da će složiti u nekim pogledima i stavovima..a da li će se netko odlučiti na taj korak po pitanju bilo kakvog vježbanja ili treninga ... mislim da to svatko mora u sebi prepoznati

 
probajte sa pilates body tehnikom (y)

dokazano je bolji od teretane, ergometra i svih ostalih sranja :wink:
 
tutankamon said:
probajte sa pilates body tehnikom (y)

dokazano je bolji od teretane, ergometra i svih ostalih sranja :wink:

Mislim da ti za neke ozbiljnije rezultate neće pilates pomoći. Njime možeš dobro ojačati core, dobiti na ravnoteži i sl., ali karekteristike srca i krvožilnog sustava moraš poboljšati aerobnim treningom (trčanje, bicikl, ergometri), ato ti je već netko u prethodnim postovima napisao da spada u bazičnu pripremu.
 
Ovdje baš i ne vidim profesionalce pa bi logika nalagala da se prvenstveno radi o nekim amaterskim trkačima pa se tako i postavljamo. Naravno da bi bilo bolje raditi sa svjetski stručnjakom ali oni rade s vrhunskim sportašima. Uzimajući taj omjer u jednadžbu dolazimo do toga da su lokalni treneri odličan izbor za lokalne trkače. :mrgreen:
 
mate said:
Ako je jako sjeban onda čišćenje na stolu, nakon toga razgibavanje, istezanje i postupno jačanje kvadricepsa. Za to se pita fizijatre i fizioterapeute, ne likove po teretanama. :mrgreen:
prvo pitaš ortopeda
onda on uputi fizijatra, a fizijatar uputi fizioterapeuta. potrčko-sustav :mrgreen:
 
tornado 111 said:
Mislim da ti za neke ozbiljnije rezultate neće pilates pomoći. Njime možeš dobro ojačati core, dobiti na ravnoteži i sl., ali karekteristike srca i krvožilnog sustava moraš poboljšati aerobnim treningom (trčanje, bicikl, ergometri), ato ti je već netko u prethodnim postovima napisao da spada u bazičnu pripremu.

osnova svakog sporta (osim šaha) :wink:
 
Osnovna nit vodilja mojeg postavljanja ove teme bila je ostaviti nek pisani trag o nećemu o čemu se dosta priča, a malo ih je pravilno usmjereno. Ukoliko tema uspije nekome pomoći, biti ću jako sretan jer će to u najmanju ruku rezultirati manjkom ozljeda na (off road) motociklu.

Isto tako je netko lijepo napisao da se miješaju dva svijeta; rekreativni vozači i natjecatelji. Potpuno točno jer ako sam ja npr. rekreativac koje se voli voziti i nisu mi cilj neku rezultati i rizik koji put do nji donosi, onda ću sa minimumom treninga biti sasvim zadovoljan. Opet treba težiti da je to pametno usmjeren trening, a ne gubljenje vremena u teretani, na ergometru i sl.
Natjecatelji su opet svijet za sebe, totalno su fokusirani na svoje ciljeve i put do njih. Odgovori poput "vozi bicikl" ili "jedi zobene pahuljice" ovu populaciju neće zadovoljiti. Često imaju više vremena i novaca za uložiti u sebe dok jedan prosječni HR krosista ili enduraš mora odraditi barem svojih 8 sati na poslu.