mate
Administrator
Sip said:Koliko je meni jasno, oni na ezbergu se pucaju drito u venu da dodju ksebi 8)
Opet idete u ekstreme.
Sip said:Koliko je meni jasno, oni na ezbergu se pucaju drito u venu da dodju ksebi 8)
jolly the roger said:progutaj nešto sa 100% šećera i vidi koliko treba da to dođe iz želuca u krvotok
onda tu istu količinu ubrizgaj u venu i vidi koliko joj treba da se rasporedi po krvotoku.
i da, inzulin nije šećer nego hormon.
mate said:Opet idete u ekstreme.
mate said:Baxy, uz dužno poštovanje ovo što si napisao je potpuno nepotrebno. Dođeš potpuno nepripremljen s jakim motorom na na stazu gdje se vozi na maksimumu i fizički te razbije a onda se prebaciš na cestu gdje se vozi puno opreznije, umori te ali niti slično kao na stazi. Baš čudno.
Sip said:Koliko je meni jasno, oni na ezbergu se pucaju drito u venu da dodju ksebi 8)
http://www.youtube.com/watch?v=a5mE1B0A6tg&feature=related
slusajuci jednu radio emisiju o pripravcima za izgranju tijela ...xx-SB said:Samo da pratim zanimljivu temu aper:
Imao sam prošle godine preloma i morao sam strogo mirovati...nevjerojatno koliko mišići padnu a koliki je problem ih podići. Vježbam redovito dva mjeseca ali još to nije to
Zato pratim temu, možda nađem štogod za sebe interesantno
markookram said:
slusajuci jednu radio emisiju o pripravcima za izgranju tijela ...
gospodja je objasnila da jednom izgradjem mišic nakon duzeg mirovanja vrlo brzo se vraca u stanje u kojem je prije bio ... kao misic i tijelo pamti ... znaci puuuuuno prije se vrati nego da ga ideš izgradjivati ...
baxy said:Mate, morti nisam bio jasan il ti se neda sve čitat ....da skratim, poanta priče je da me tri sata na pisti sjebe više nego cijeli dan na cesti....
a što se tiče kondicije i spreme, gle..ja se sa 48 godina još uvijek bavim aktivno sportom (treninzi+utakmice) u kojem na noge otpada gotovo 70% spreme tako da nisam baš "debilana sa trosjeda", ....al se slažem sa većinom da je ozbiljnija vožnja motorom na pisti iznimno zahtjevna u svim psihofizičkim elementima i svatko tko se upušta u nekakvo takmičenje bez spreme je već u minusu. :jesus: ... a još kad dodaš godine proizvodnje većine
ovo sa podlakticama mi se sviđa :wink:
Ovisi o sastavu. Napici poput elektrolita mogu biti super pogotovo lketi ako se puno znojis ispod kombinezona. CokOladice isto tako ako su kombinacija glukoze i wheya su dobre za brzi oporavak i nadoknadu energije. Nakon cijele trke i ako si u mogucnosti treba pojesti konkretan obrok.mate said:A šta je s raznim napitcima i onim energetskim pizdarijama što izgledaju kao čokoladice?
:misli: :misli:Daemona said:Voznjom se sigurno trenira viznja, ali izdrzljivost za odvozit trku se trenira kondicijskim treninzima. Za trke je dobro da si sto laksi a i dalje da te drzi snaga i kondicija. Tome sluze treneri koji slazu program i vjezbe ovisno o zahtjevima sporta, sto nema puno veze s klasicnim treningom i obicnim kardijanjem.
Teretana te usporava, ali zato postoje nabacaji, trzaji i slicno da bi se odrzala eksplozivnost.
Ma bravo..to je to ... ona akcija Oschersleben je bila najbolja stvar koja se dogodila u posljednjih X godina , priprema a onda i nastup....mate said:Ma zekam se malo jer znam da nisi kao ovi ostali da odmah digneš nos. Već sami mozak nije naviknut na takav stres kao što je staza i umjesto fluidnih kontroliranih pokreta on dobiva i šalje potpuno druge impulse. Ti se gubiš u svemu, kasniš s reakcijom, adrenalin udara... jednostavno, potpuno si izgubljen i boriš se za život. To nije ništa novo ni čudno i samo VOŽNJOM se može istrenirat. Vožnjom na stazi, cesta je tu gotovo nebitna. Isto kao i ti treninzi i utakmice koje spominješ koji vjerojatno imaju utjecaja, ali minornog. Isti čovjek, iste noge, ali sasvim različiti mišići. Opet, prave mišiće treniraš VOŽNJOM na stazi. Da ne velim koncentraciju koja je ključ svih uspjeha. Mocipaldi je prije spomenuo naš put na utrku 24 sata Oscherslebena jer tad smo prvi puta došli u kontakt s tim stvarima kad je trebalo u par mjeseci od povremenih posjetitalja Grobnika napraviti vozače koji će juriti 24 sata na svjetskom prvenstvu. Probali smo svašta, nešto je bilo više uspješno, nešto manje, ali se pokazalo da jedino uvoženost daje konkretne rezultate. Vi ovdje jako zanemarujete činjenicu da nije poanta odvozit 24 sata nego ih odvozit brzo. Vrijedi i obične utrke. Dobar dio te ekipe je kasnije prešao u enduro i opet smo počeli priču od nule. Nakon i ovog iskustva, samo sam još više siguran da je ono prvo bilo točno. Većinu ekipe o kojoj pričam vjerojatno poznaješ i sam a gotovo svi su i na forumu, iako neki relativno rijetko, pa se sve to može provjerit.
Daemona said:Ovisi o sastavu. Napici poput elektrolita mogu biti super pogotovo lketi ako se puno znojis ispod kombinezona. CokOladice isto tako ako su kombinacija glukoze i wheya su dobre za brzi oporavak i nadoknadu energije. Nakon cijele trke i ako si u mogucnosti treba pojesti konkretan obrok.
po mogucnosti potrazi elektrolitske i izotonicne napitke od Twinlaba Weidera Labrade(ako ima),Twinlab Hydrafuel najbolji! u obzir mogu doci i Multipower i Inkospor! to je moja osobna preporuka temeljena na iskustvu! pored njnih imas jos mnogo preparata koji uvelike pomazu u izdrzljivosti i smanjenju umora(osjecaja umora)mate said:Pa da, tak nešto za znojenje i nadoknadu energije trebamo, imaš neki konkretan proizvod, s imenom i prezimenom da ne lutamo?
mate said:Konkretno sam mislio baš na te "brze" preparate u smislu kad riknem negdje u šumi ima li nešto da se uzme što bi bar malo pomoglo. Obično je najveći problem žeđ odnosno dehidracija a ljudi vele da tu voda nije sretno rješenje jer samo "prođe" kroz organizam. Po tebi, jel nešto od toga vrijedi ili je sve neka vrsta placeba?
P.S. Vezano uz prijašnju raspravu, zanimljivo kako se takve situacije ne događaju kad se vozimo skoro svaki dan. Bez teretane, vježbanja, trčanja, drkanja... :jesus:
Dizanje utega i nabacivanje mase bes specificnih vjezbi negativno utjece na brzinu i elsplozivnostjolly the roger said:nije fulala al nije ni točno rekla :wink:
Musashi ti je tu dosta napisaomate said:Primio na znanje. Probam i javim.