KONDICIJSKA PRIPREMA MOTORISTA

jolly the roger said:
progutaj nešto sa 100% šećera i vidi koliko treba da to dođe iz želuca u krvotok
onda tu istu količinu ubrizgaj u venu i vidi koliko joj treba da se rasporedi po krvotoku.

i da, inzulin nije šećer nego hormon.

- dobro, nisam dr. ali

tu slabost kad osjetiš, a babe kažu uzmi vode i malo šećera - to mislim

BTW
ja iglu vidim samo kad dajem krv  8)
 
mate said:
Opet idete u ekstreme.

Ma slucajno sam to negdje nasao :shock: da Taddy tako dodje sebi :shock: da i on, koji je valjda najvise puta pobjedio, fizicki kolabira :?
 
mate said:
Baxy, uz dužno poštovanje ovo što si napisao je potpuno nepotrebno. Dođeš potpuno nepripremljen s jakim motorom na na stazu gdje se vozi na maksimumu i fizički te razbije a onda se prebaciš na cestu gdje se vozi puno opreznije, umori te ali niti slično kao na stazi. Baš čudno. :mrgreen:

Mate, morti nisam bio jasan il ti se neda sve čitat ....da skratim, poanta priče je da me tri sata na pisti sjebe više nego cijeli dan na cesti.... :LOL:

a što se tiče kondicije i spreme, gle..ja se sa 48 godina još uvijek bavim aktivno sportom (treninzi+utakmice) u kojem na noge otpada gotovo 70% spreme tako da nisam baš "debilana sa trosjeda", ....al se slažem sa većinom da je ozbiljnija vožnja motorom na pisti iznimno zahtjevna u svim psihofizičkim elementima i svatko tko se upušta u nekakvo takmičenje bez spreme je već u minusu. :jesus: ... a još kad dodaš godine proizvodnje većine  :LOL:

ovo sa podlakticama mi se sviđa  :wink:
 
Sip said:
Koliko je meni jasno, oni na ezbergu se pucaju drito u venu da dodju ksebi 8)
http://www.youtube.com/watch?v=a5mE1B0A6tg&feature=related
    :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:



xx-SB said:
Samo da pratim zanimljivu temu  :paper:
Imao sam prošle godine preloma i morao sam strogo mirovati...nevjerojatno koliko mišići padnu a koliki je problem ih podići. Vježbam redovito  dva mjeseca ali još to nije to  :(
Zato pratim temu, možda nađem štogod za sebe interesantno  (y)
slusajuci jednu radio emisiju o pripravcima za izgranju tijela ...
gospodja je objasnila da jednom izgradjem mišic nakon duzeg mirovanja vrlo brzo se vraca u stanje u kojem je prije bio ... kao misic i tijelo pamti ... znaci puuuuuno prije se vrati nego da ga ideš izgradjivati ...
 
markookram said:
    :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:


slusajuci jednu radio emisiju o pripravcima za izgranju tijela ...
gospodja je objasnila da jednom izgradjem mišic nakon duzeg mirovanja vrlo brzo se vraca u stanje u kojem je prije bio ... kao misic i tijelo pamti ... znaci puuuuuno prije se vrati nego da ga ideš izgradjivati ...

Ja sam sad tek shvatio da je moj stomak jedan veliki misic i da se on vrlo brzo vrati :LOL:
 
baxy said:
Mate, morti nisam bio jasan il ti se neda sve čitat ....da skratim, poanta priče je da me tri sata na pisti sjebe više nego cijeli dan na cesti.... :LOL:

a što se tiče kondicije i spreme, gle..ja se sa 48 godina još uvijek bavim aktivno sportom (treninzi+utakmice) u kojem na noge otpada gotovo 70% spreme tako da nisam baš "debilana sa trosjeda", ....al se slažem sa većinom da je ozbiljnija vožnja motorom na pisti iznimno zahtjevna u svim psihofizičkim elementima i svatko tko se upušta u nekakvo takmičenje bez spreme je već u minusu. :jesus: ... a još kad dodaš godine proizvodnje većine  :LOL:

ovo sa podlakticama mi se sviđa  :wink:

Ma zekam se malo jer znam da nisi kao ovi ostali da odmah digneš nos. :mrgreen: Već sami mozak nije naviknut na takav stres kao što je staza i umjesto fluidnih kontroliranih pokreta on dobiva i šalje potpuno druge impulse. Ti se gubiš u svemu, kasniš s reakcijom, adrenalin udara... jednostavno, potpuno si izgubljen i boriš se za život. To nije ništa novo ni čudno i samo VOŽNJOM se može istrenirat. Vožnjom na stazi, cesta je tu gotovo nebitna. Isto kao i ti treninzi i utakmice koje spominješ koji vjerojatno imaju utjecaja, ali minornog. Isti čovjek, iste noge, ali sasvim različiti mišići. Opet, prave mišiće treniraš VOŽNJOM na stazi. Da ne velim koncentraciju koja je ključ svih uspjeha. Mocipaldi je prije spomenuo naš put na utrku 24 sata Oscherslebena jer tad smo prvi puta došli u kontakt s tim stvarima kad je trebalo u par mjeseci od povremenih posjetitalja Grobnika napraviti vozače koji će juriti 24 sata na svjetskom prvenstvu. Probali smo svašta, nešto je bilo više uspješno, nešto manje, ali se pokazalo da jedino uvoženost daje konkretne rezultate. Vi ovdje jako zanemarujete činjenicu da nije poanta odvozit 24 sata nego ih odvozit brzo. Vrijedi i obične utrke. Dobar dio te ekipe je kasnije prešao u enduro i opet smo počeli priču od nule. Nakon i ovog iskustva, samo sam još više siguran da je ono prvo bilo točno. Većinu ekipe o kojoj pričam vjerojatno poznaješ i sam a gotovo svi su i na forumu, iako neki relativno rijetko, pa se sve to može provjerit. (y)
 
mate said:
A šta je s raznim napitcima i onim energetskim pizdarijama što izgledaju kao čokoladice?
Ovisi o sastavu. Napici poput elektrolita mogu biti super pogotovo lketi ako se puno znojis ispod kombinezona. CokOladice isto tako ako su kombinacija glukoze i wheya su dobre za brzi oporavak i nadoknadu energije. Nakon cijele trke i ako si u mogucnosti treba pojesti konkretan obrok.
 
Daemona said:
Voznjom se sigurno trenira viznja, ali izdrzljivost za odvozit trku se trenira kondicijskim treninzima. Za trke je dobro da si sto laksi a i dalje da te drzi snaga i kondicija. Tome sluze treneri koji slazu program i vjezbe ovisno o zahtjevima sporta, sto nema puno veze s klasicnim treningom i obicnim kardijanjem.
Teretana te usporava, ali zato postoje nabacaji, trzaji i slicno da bi se odrzala eksplozivnost.
:misli: :misli:
 
mate said:
Ma zekam se malo jer znam da nisi kao ovi ostali da odmah digneš nos. :mrgreen: Već sami mozak nije naviknut na takav stres kao što je staza i umjesto fluidnih kontroliranih pokreta on dobiva i šalje potpuno druge impulse. Ti se gubiš u svemu, kasniš s reakcijom, adrenalin udara... jednostavno, potpuno si izgubljen i boriš se za život. To nije ništa novo ni čudno i samo VOŽNJOM se može istrenirat. Vožnjom na stazi, cesta je tu gotovo nebitna. Isto kao i ti treninzi i utakmice koje spominješ koji vjerojatno imaju utjecaja, ali minornog. Isti čovjek, iste noge, ali sasvim različiti mišići. Opet, prave mišiće treniraš VOŽNJOM na stazi. Da ne velim koncentraciju koja je ključ svih uspjeha. Mocipaldi je prije spomenuo naš put na utrku 24 sata Oscherslebena jer tad smo prvi puta došli u kontakt s tim stvarima kad je trebalo u par mjeseci od povremenih posjetitalja Grobnika napraviti vozače koji će juriti 24 sata na svjetskom prvenstvu. Probali smo svašta, nešto je bilo više uspješno, nešto manje, ali se pokazalo da jedino uvoženost daje konkretne rezultate. Vi ovdje jako zanemarujete činjenicu da nije poanta odvozit 24 sata nego ih odvozit brzo. Vrijedi i obične utrke. Dobar dio te ekipe je kasnije prešao u enduro i opet smo počeli priču od nule. Nakon i ovog iskustva, samo sam još više siguran da je ono prvo bilo točno. Većinu ekipe o kojoj pričam vjerojatno poznaješ i sam a gotovo svi su i na forumu, iako neki relativno rijetko, pa se sve to može provjerit. (y)
Ma bravo..to je to  (y)... ona akcija Oschersleben je bila najbolja stvar koja se dogodila u posljednjih X godina , priprema a onda i  nastup....
dodat ću:  lijep primjer i preporuka svima koji nisu pratili neka pročitaju cijelu temu ... mnogo se može od te akcije naučiti a vezano je i za ovu temu  :wink:
 
Daemona said:
Ovisi o sastavu. Napici poput elektrolita mogu biti super pogotovo lketi ako se puno znojis ispod kombinezona. CokOladice isto tako ako su kombinacija glukoze i wheya su dobre za brzi oporavak i nadoknadu energije. Nakon cijele trke i ako si u mogucnosti treba pojesti konkretan obrok.

Pa da, tak nešto za znojenje i nadoknadu energije trebamo, imaš neki konkretan proizvod, s imenom i prezimenom da ne lutamo? :mrgreen:
 
mate said:
Pa da, tak nešto za znojenje i nadoknadu energije trebamo, imaš neki konkretan proizvod, s imenom i prezimenom da ne lutamo? :mrgreen:
po mogucnosti potrazi elektrolitske i izotonicne  napitke od Twinlaba Weidera Labrade(ako ima),Twinlab Hydrafuel najbolji! u obzir mogu doci i Multipower i Inkospor! to je moja osobna preporuka temeljena na iskustvu! pored njnih imas jos mnogo preparata koji uvelike pomazu u izdrzljivosti i smanjenju umora(osjecaja umora)
 
mate said:
Konkretno sam mislio baš na te "brze" preparate u smislu kad riknem negdje u šumi ima li nešto da se uzme što bi bar malo pomoglo. Obično je najveći problem žeđ odnosno dehidracija a ljudi vele da tu voda nije sretno rješenje jer samo "prođe" kroz organizam. Po tebi, jel nešto od toga vrijedi ili je sve neka vrsta placeba?

P.S. Vezano uz prijašnju raspravu, zanimljivo kako se takve situacije ne događaju kad se vozimo skoro svaki dan. Bez teretane, vježbanja, trčanja, drkanja... :jesus:

Energetski napici su odlicna stvar jer uz tekucinu nadoknaduju elektrolite i vitamine i svakako bi ih preporucio. Svi triatlonci, maratonci, biciklisti..su na tome. Inace stara skola kaze da do 90min kardio vjezbi netreba nadoknadivati tekucinu iako novi teoreticari kazu da bez obzira na trajanje treba piti tokom vjezbanja. Voda je dobra ali nema sve sto nam treba i u ogromnim kolicinama voda ispire natrij iz organizma sto je takode lose. Neki napitci imaju vitamine, minerale, elektrolite a neki uz to i secere (energija, mono ugljikohidrati) pa ti je to extra pomoc. Da se razumijemo od toga neces letjeti ali ce ti tijelo biti zahvalno, vise ces izdrzat i brze oporaviti.
P.S. ako si vidio u mom postu vezanom za fizicku pripremu pod br. 3 je takticko TEHNICKA priprema i to je upravo ono sto vi radite kad se idete voziti jednom ili vise puta tjedno- trening. Je da dok dodete u kondu pol vas se po putu polomi al ko prezivi pricace :LOL:

Vitargo od inkospora vrhunski izvor energije, prasak se otopi u vodi
Energize  weider  takode ok
ima nekih energetskih proizvoda u DMu relativno jeftinih ali nisam probao
inace ako je netko zabrinut da bi tokom dugih kondicionih treninga mogao oslabiti misicnu masu moze konzumirati Zell volumen, koji izmedu ostalog ima i kreatina..
 
jolly the roger said:
nije fulala al nije ni točno rekla :wink:
Dizanje utega i nabacivanje mase bes specificnih vjezbi negativno utjece na brzinu i elsplozivnost


U voznji motora cilj je imati cim vise snage a i manje kila
 
super je to sam kaj praškasti proizvodi nisu nesto za po putu ... najpraktičniji su u tekučem stanju ...
 
mate said:
Primio na znanje. Probam i javim. (y)
Musashi ti je tu dosta napisao

Ja nisam probavala energetske napitke i o tom nemam pojma. Dm ima povoljnjh plocica. A i multipower se tamo prodaje.
 
htio bih samo jos dodati da mozes citav zivot trenirati u teretani( raditi vjezbe s opterecenjem) i minimalno povecati misicnu masu. Ja imam staz od oko 20 godina provedenih u teretani ( u prosjeku 3 puta tjedno) i u tom periodu povecao sam misicnu masu za 2-3kg. Ako ti nije cilj povecati misicnu masu to ti se nece ni desiti. Svi sportasi treniraju s opterecenjem ali sve ovisi koji ti je cilj: razvoj i povecanje maksimalne snage, repetativne snage, maksimalne izdrzljivosti, brzine, brzinske izdrzljivosti, eksplozivnost... ima toga na tone i nisu striktno povezani sa povecanjem misicne mase.
Zakljucak; teretana nije germa!
A to je ono sto vam Daemona cijelo vrijeme objasnjava