sisak - inaCheCola said:Koliko mi je poznato nije ni Tifon kaj je nekaj bil, otkada ga je kupio mol navodno da gorivo ide iz Siska...
CheCola said:Koliko mi je poznato nije ni Tifon kaj je nekaj bil, otkada ga je kupio mol navodno da gorivo ide iz Siska...
Lukoil - rusija, uvozno gorivozaprudanec said:sisak - ina
rijeka - omv
tifon - shell :wink:
uvjek tocim do cepa i to nakon kaj mi se upali rezerva ili neposredno prije. s tifonovim gorivom, u gradu radim 50 - 80 km vise, a po autoputu i 100km vise 8)solar said:dok je euro5 norma, koja mi najvise odgovara autu, točit ću tamo.
zaprudanec said:uvjek tocim do cepa i to nakon kaj mi se upali rezerva ili neposredno prije. s tifonovim gorivom, u gradu radim 50 - 80 km vise, a po autoputu i 100km vise 8)
MARKANBOY said:b] Pa kad nakon pun k... tankanja ostaneš na rezervi pa pumpa povuče sav talog i čuda s dna rezervoara onda je krivo gorivo.[/b]
zaprudanec said:vode ima na pumpama, u gorivu, ali ne toliko u smislu namjernog ubacivanja vec zato sto same BP imaju problem sa starim spremnicima za gorivo u kojima se kondenzira vlaga pa samim time i voda. negdje sam citao da je problem sa nekvalitetnom gradnjom samih spremnika koji nisu ugradeni pod zemlju po standardima po kojim to treba biti izvedeno.
he he , vec sam jednom napisao ... razlika u potrosnji mi je bila pola litreyatasaki said:pouzdano mogu potvrdit da između ininog diesela i eurodiesela po parametrima rada motora nema apsolutno nikakve razlike osim mirisa. kad sam na smjeni trošimo oko 3200 litara dnevno uglavnom eurodiesela
sumpor se manifestira većim ispušnim temperaturama (što se ne događa)
u 48000 litara u dva tjedna bude oko litra vode..doduše to nije točeno na pumpnoj nego na punilištu cisterni
ali znam razliku između talijanskog i našeg..nebo-zemlja
vidim, odlicno si informiran pogotovo o vrtlarstvu :jesus:naked_xjr said::misli:
Ako prihvatimo činjenicu da je tvornički ugrađen rezervoar besprijekorno čist (uz napomenu da je plastičan pa nemre hrđati) postavlja se pitanje kak se nakupi taj talog ak' je gorivo čisto? Sigurno nam ne'ko dok spavamo ubaci šaku mulja u rezervoar A po takvoj čistoći možemo slutiti kakva je oktanska ili cetanska vrijednost...koliko nema ili ima sumpora!!!
Ups...ti sigurno gledaš puno crtića 8)
Pa to je poznato da zalijevaju travnjak baš onda kad tankaju cisternu pa im slučajno ispadne šlauf, koje li slučajnosti, baš u cisternu na 20-ak minuta
Kak se u starom spremniku kondenzira vlaga, a u novom ne?
Osobno tankam kod Antunovića ili na OMV ravnomjerno, nemam pojma da li koji put na Tifonu, ali zato znam da nikad na INI i NIKAD nisam imal problema...a radim sigurno preko 100 km dnevno s dizelom.
I ja sam mišljenja da je ovo samo predstava za EU. Frend kupil glanc novu mazdu prije koju godinu i dobil dopis od Japanaca da mu ne mogu priznati garanciju na Bosch pumpu i dize jer je Inino gorivo slabe kvalitete.
zaprudanec said:vidim, odlicno si informiran pogotovo o vrtlarstvu :jesus:
dakle, cisterne imaju svoju tezinu i zna se koliko se goriva zaduzilo i razduzilo :jesus: same kompanije to imaju radi kontrlole da ih prodavaci na pumpama ne valjaju za gorivo 8)
da ne pricam o satelitskom pracenju vozila gdje na modul je spojen senzor koji je pak spojen na pumpu cisterne :wink: u litru zna koliko je istocio na pumpu i sama pumpa zaduzila goriva :wink:
Ghostrider-SB said:Jednom sam si dao truda pa napravio banalan test uzeo dvije čiste staklene boce od litre i u jednu stavio tifonov super class a u drugu inin šrot, ostavio da stoji preko noći i ujutro veselje, na dnu boce ina goriva smeđkasti talog, kod tifonovog ništa :wink: