Kontrola kakvoće benzina

OMV gorivo kupuje od INA i iz Mađarske, a nikad nisam vidio nikakvu garanciju, osim reklame : dođite kod nas, kod nas je najbolji benzin
 
vode ima na pumpama, u gorivu, ali ne toliko u smislu namjernog ubacivanja vec zato sto same BP imaju problem sa starim spremnicima za gorivo u kojima se kondenzira vlaga pa samim time i voda. negdje sam citao da je problem sa nekvalitetnom gradnjom samih spremnika koji nisu ugradeni pod zemlju po standardima po kojim to treba biti izvedeno.

na jednom od testiranja goriva po HR pumpama, svake godine je najgora pumpa bila u Korenici, a kako je na toj listi i jedna od najstarijih ...
 
Evo ovako, ja sam imao problem (ne baš preveliki) i to nakon što sam nalio pun rezervar goriva na privatnoj benzinskoj u Zagorju preko puta Tuheljskih toplica. Radi se o Renault Megane iz 2003. dizelašu. Nakon što sam nalio i krenuo dalje prema Slo. upalila mi se lampica SERVICE, kako je auto normalno vukao i nije dimio nastavio sam putovanje. Kada sam došao u servis frajer je rekao da je sve ok s autom da je vjerovatno gorivo bilo malo lošije kvalitete i da će mi na sljedečem redovnom servisu resetirati komp. da mi isključi tu lampicu! Tako da ja i dalje vozim bez problema.

Sad drugi primjer, u firmi imamo dva Mercedesa Viano 3,0 V6 diesel automatik i imamo Inine kartice za gorivo. Kod njih se često javi problem da zablokiraju i ne dozvoljavaju brzinu veču od 60km/h. Nakon što se to desi trebaš se zaustaviti, ugasiti auto i malo pričekati da se komp. sam od sebe resetira. Nakon min.-dva normalno upališ i peglej dalje. Tu caku su nam također rekli u Merc. ovlaštenom servisu i kažu da je problem gorivo malo lošije kvalitete koje zablesi komp.
Dakle preosjetljivi komp. i šprice rade probleme a ne gorivo koje nije usklađeno s tehnologijom 21. stolječa!  :mrgreen:
 
Koliko mi je poznato nije ni Tifon kaj je nekaj bil, otkada ga je kupio mol navodno da gorivo ide iz Siska...
 
CheCola said:
Koliko mi je poznato nije ni Tifon kaj je nekaj bil, otkada ga je kupio mol navodno da gorivo ide iz Siska...

dok je euro5 norma, koja mi najvise odgovara autu, točit ću tamo.
 
Uglavnom točim na OMV-eu . U auto 95, a u motor 100. Ak nema OMV-a idem na Tifon, pa tek onda INA. Čull sam da Tifon i INA imaju isti benzin .Do sad nisam imal problema.Ne točim na raznim drugim benzama tipa Zovko,Jura, Pero itd..kojih ima dosta širom Hrvatske.
 
zaprudanec said:
sisak - ina
rijeka - omv
tifon - shell :wink:
Lukoil - rusija, uvozno gorivo
Uvjerljivo najbolje gorivo, manje dimi, bolje pali, mekano radi i ljepše ide (ajd, možda subjektivno) al kaj se tiče dima - nema oblaka kad ga pričepiš nakon penzionerske vožnje u koloni (y)
 
solar said:
dok je euro5 norma, koja mi najvise odgovara autu, točit ću tamo.
uvjek tocim do cepa i to nakon kaj mi se upali rezerva ili neposredno prije. s tifonovim gorivom, u gradu radim 50 - 80 km vise, a po autoputu i 100km vise  8)
 
zaprudanec said:
uvjek tocim do cepa i to nakon kaj mi se upali rezerva ili neposredno prije. s tifonovim gorivom, u gradu radim 50 - 80 km vise, a po autoputu i 100km vise  8)

Na boldano potpis  (y)
U motor točim isključivo na Tifonu eurosuper 95 class, osjetno bolje vuče, manje troši i krajnja brzina mu je za gotovo 10 km viša nego na inino gorivo :wink:  (y), naravno na servisu kad sam čistio rezervar i filter na pumpi nema one smeđkaste prašine unutra kao kod renomirane INA-e  :jesus:

Jednom sam si dao truda pa napravio banalan test uzeo dvije čiste staklene boce od litre i u jednu stavio tifonov super class a u drugu inin šrot, ostavio da stoji preko noći i ujutro veselje, na dnu boce ina goriva smeđkasti talog, kod tifonovog ništa  :wink:
 
ja u rijeci motor točim na europetrolu iznad tower centra. kaže mi lik iz ine da oni imaju čišće gorivo, manje sumpora te da je shodno tomu i kvalitetnije. meni se čini da mi motor s tom benzom radi bolje i troši mrvicu manje. auto točim gdje stignem, za njega me boli neka stvar.
 
MARKANBOY said:
b] Pa kad nakon pun k... tankanja ostaneš na rezervi pa pumpa povuče sav talog i čuda s dna rezervoara onda je krivo gorivo.[/b]

:misli:
Ako prihvatimo činjenicu da je tvornički ugrađen rezervoar besprijekorno čist (uz napomenu da je plastičan pa nemre hrđati) postavlja se pitanje kak se nakupi taj talog ak' je gorivo čisto? Sigurno nam ne'ko dok spavamo ubaci šaku mulja u rezervoar  :mrgreen: A po takvoj čistoći možemo slutiti kakva je oktanska ili cetanska vrijednost...koliko nema ili ima sumpora!!!

zaprudanec said:
vode ima na pumpama, u gorivu, ali ne toliko u smislu namjernog ubacivanja vec zato sto same BP imaju problem sa starim spremnicima za gorivo u kojima se kondenzira vlaga pa samim time i voda. negdje sam citao da je problem sa nekvalitetnom gradnjom samih spremnika koji nisu ugradeni pod zemlju po standardima po kojim to treba biti izvedeno.

Ups...ti sigurno gledaš puno crtića  8)
Pa to je poznato da zalijevaju travnjak baš onda kad tankaju cisternu pa im slučajno ispadne šlauf, koje li slučajnosti, baš u cisternu na 20-ak minuta  :mrgreen:
Kak se u starom spremniku kondenzira vlaga, a u novom ne?
Osobno tankam kod Antunovića ili na OMV ravnomjerno, nemam pojma da li koji put na Tifonu, ali zato znam da nikad na INI i NIKAD nisam imal problema...a radim sigurno preko 100 km dnevno s dizelom.
I ja sam mišljenja da je ovo samo predstava za EU. Frend kupil glanc novu mazdu prije koju godinu i dobil dopis od Japanaca da mu ne mogu priznati garanciju na Bosch pumpu i dize jer je Inino gorivo slabe kvalitete.
 
pouzdano mogu potvrdit da između ininog diesela i eurodiesela po parametrima rada motora nema apsolutno nikakve razlike osim mirisa. kad sam na smjeni trošimo oko 3200 litara dnevno uglavnom eurodiesela
sumpor se manifestira većim ispušnim temperaturama (što se ne događa)
u 48000 litara u dva tjedna bude oko litra vode..doduše to nije točeno na pumpnoj nego na punilištu cisterni
ali znam razliku između talijanskog i našeg..nebo-zemlja
 
sto se tice benzina omv 100 za motor i nemam frke sa psss.. ćuff ćuff itd sto se
ponekad desilo na gorivu od ine mozda i mom versys-u nesto nije pasalo...  
a u svog traktoraša eu-diesel prvih 100.000 tisuća tifon
dok je general bio vlasnik a sljedećih 100.000 vecinom omv
 
yatasaki said:
pouzdano mogu potvrdit da između ininog diesela i eurodiesela po parametrima rada motora nema apsolutno nikakve razlike osim mirisa. kad sam na smjeni trošimo oko 3200 litara dnevno uglavnom eurodiesela
sumpor se manifestira većim ispušnim temperaturama (što se ne događa)
u 48000 litara u dva tjedna bude oko litra vode..doduše to nije točeno na pumpnoj nego na punilištu cisterni
ali znam razliku između talijanskog i našeg..nebo-zemlja
he he , vec sam jednom napisao ... razlika u potrosnji mi je bila pola litre 
 
Metrobikeri jeli se vi vozite negdja van kvarta jer koliko vidim svi ulijevate tocno na odredenim pumpama  :mrgreen:
 
naked_xjr said:
:misli:
Ako prihvatimo činjenicu da je tvornički ugrađen rezervoar besprijekorno čist (uz napomenu da je plastičan pa nemre hrđati) postavlja se pitanje kak se nakupi taj talog ak' je gorivo čisto? Sigurno nam ne'ko dok spavamo ubaci šaku mulja u rezervoar  :mrgreen: A po takvoj čistoći možemo slutiti kakva je oktanska ili cetanska vrijednost...koliko nema ili ima sumpora!!!

Ups...ti sigurno gledaš puno crtića  8)
Pa to je poznato da zalijevaju travnjak baš onda kad tankaju cisternu pa im slučajno ispadne šlauf, koje li slučajnosti, baš u cisternu na 20-ak minuta  :mrgreen:
Kak se u starom spremniku kondenzira vlaga, a u novom ne?
Osobno tankam kod Antunovića ili na OMV ravnomjerno, nemam pojma da li koji put na Tifonu, ali zato znam da nikad na INI i NIKAD nisam imal problema...a radim sigurno preko 100 km dnevno s dizelom.
I ja sam mišljenja da je ovo samo predstava za EU. Frend kupil glanc novu mazdu prije koju godinu i dobil dopis od Japanaca da mu ne mogu priznati garanciju na Bosch pumpu i dize jer je Inino gorivo slabe kvalitete.
vidim, odlicno si informiran pogotovo o vrtlarstvu  :jesus:

dakle, cisterne imaju svoju tezinu i zna se koliko se goriva zaduzilo i razduzilo  :jesus: same kompanije to imaju radi kontrlole da ih prodavaci na pumpama ne valjaju za gorivo  8)
da ne pricam o satelitskom pracenju vozila gdje na modul je spojen senzor koji je pak spojen na pumpu cisterne  :wink: u litru zna koliko je istocio na pumpu i sama pumpa zaduzila goriva :wink:
 
zaprudanec said:
vidim, odlicno si informiran pogotovo o vrtlarstvu  :jesus:

dakle, cisterne imaju svoju tezinu i zna se koliko se goriva zaduzilo i razduzilo  :jesus: same kompanije to imaju radi kontrlole da ih prodavaci na pumpama ne valjaju za gorivo  8)
da ne pricam o satelitskom pracenju vozila gdje na modul je spojen senzor koji je pak spojen na pumpu cisterne  :wink: u litru zna koliko je istocio na pumpu i sama pumpa zaduzila goriva :wink:

Zapru...sve ja to poštujem jer s današnjom tehnologijom pumpar ne smije ni prdnuti kad se pretače gorivo, ne smije piti topli čaj da ne poremeti rad toplinskih senzora u cisterni i vani...ali mi smo tak snalažljiv narod da nema toga kaj nebi provalili  8)
Svi ti podaci elektromagnetnim valovima idu preko satelita do debelovratog gazde koji to prati...jesi skužil, elektromagnetnim valovima  8) ...blažen bil k'o izmislil magnet  :LOL: nisu to neke vrijednosti...promil, ili ćak pol promila, ali čuvjeka veseli  :wink:
No, da Mooveru ne razbijemo temu, ja sam duboko uvjeren da je ovo (kao i mnoge druge regulative) samo farsa za EU...boli briga pumpare hoće nam motor trokati ili ne. Dok pila grebe sve je ok. To kaj je krajnja brzina nekaj manja...nabriješ ju malo  :D A kad se nalovi talog...pa i Dudo i Taubi moraju od nečega živjeti!
Nama preostaje samo da negdje provjerimo kvalitetu  :piva: kad se negdje sretnemo  :peace:
 
Ghostrider-SB said:
Jednom sam si dao truda pa napravio banalan test uzeo dvije čiste staklene boce od litre i u jednu stavio tifonov super class a u drugu inin šrot, ostavio da stoji preko noći i ujutro veselje, na dnu boce ina goriva smeđkasti talog, kod tifonovog ništa  :wink:

Ja sam za skuter radio mjesavinu i gorivo drzao u prozirnim bocama. Benga je uvijek bila INA 95eurosuper i radi se o stotinama litara goriva koje je kroz boce proslo (40.000km sam napravio na taj nacin uz potrosnju od 5-6l/100km). I nikad niti zrnca necistoce na dnu.
Tocio sam u kanistere od 20l na benziskoj Ksaver u ZG u kojima je bila potrebna kolicina ulja i doma pretakao u flashe od 2 litre jer mi je tako bilo lakse ulijevat u skut