Kontrola kakvoće benzina

Ja mislim da je ovaj gore tip što govori o kondenzaciji vlage u zatvorenim bačvama u pravu i da je to ta jedina voda koja se može naći,jer je bar svima jasno da nema šanse da je neko sipao običnu vodu u benzin jer se ona i nemože miješati (a i teža je od istog),a to je već do pumpi i sprovođenja zakona koji kaže da se trebaju bačve fizički očistiti u određenom vremenskom periodu,a to naravno vlasnici nečiste jer moraju zatvoriti pumpu,..
Kod nas (BiH) je problem miješanja goriva s npr. petrolejom i sličnim derivatima koji su znatno jeftiniji-a to je izbio nekakav problem kad se na kraju godine kad je sravnjavanje računa za uvoz ispostavilo da su uvežene ogromne količine tih drugih derivata (koje se inače nemaju gdje ni koristiti) tako da je svima bilo jasno da ih ubacuju u gorivo.
 
3alfa3 said:
Ja sam za skuter radio mjesavinu i gorivo drzao u prozirnim bocama. Benga je uvijek bila INA 95eurosuper i radi se o stotinama litara goriva koje je kroz boce proslo (40.000km sam napravio na taj nacin uz potrosnju od 5-6l/100km). I nikad niti zrnca necistoce na dnu.
Tocio sam u kanistere od 20l na benziskoj Ksaver u ZG u kojima je bila potrebna kolicina ulja i doma pretakao u flashe od 2 litre jer mi je tako bilo lakse ulijevat u skut
Slažem se, sad si me potaknuo isto za nekaj. Sječam se da je bila neka tema di je član Medo ostavio Inin benzin mislim preko zime u karnisteru dok je farbao motor il tak nekaj. Mislim da je baš bila aktualna ovakva tema pa je bilo opće zajebancije kaj će sve bit u tom karnisteru poslje i gle čuda ni točkice, nakon punoo vremena. A i sam imam nekakva iskustva, zato se i javljam. Tako da mislim da su to priče za ne znam ni sam koga i to ne pušim ni pod razno.
Da se razumijemo, naravno da ima manje i više kvalitetnog goriva i sam sam se uvjerio u veću prijeđenu kilometražu na Tifonu i imaju najbolje gorivo, mada je bilo nešto priče da su se pokvarili, ne znam o čemu se točno radilo. Ali to su druge stvari di se radi o razlici u par oktana ili razlici sumpora i vode. Ali onakvi ekstremi da se preko noći skupi smeća, ne znam, ne želim ni uzimat u obzir, i onda izvlačenje paušalnih zaključaka za cijelu Inu. Eto neću reć niti da je nemoguće da se to dogodilo, ali to je po meni moglo biti rezultat evo za sad iz glave par razloga.
A tek kad se zna ko i u kojim količinama nabavlja gorivo od koga i onda one priče nikad na Inu, al idem na OMV. :LOL:
Po meni definitivno Tifon i sad spominju taj Lukoil stepenicu iznad, a ostalo ispod, al prošlo je vrijeme da se može generalizirat da jedna firma ima smeče od goriva. Sad naravno, ostaju uvijek izdvojeni primjeri pojedinih starih postaja i spremnika itd... Al daleko je to od toga za glupe paušelne izjave.
 
istina je da se vode i benzin - nafta ne mješaju. Ako je u rezervaru 20cm vode i 2 metra benzina, prvo će pumpa povući vodu, a tek nakon toga benzin. Znači nemožeš dobiti vodu u benzinu. Ili dobiješ vodu ili benzin. To je vrlo jednostavno provjeriti, nalij u bocu vodu i benzin i probaj je promješati. Dok mješaš postoji mogučnost, ali čim ostaviš bocu u mirovanju, odmah se razdvaja. A činjenica je da nitko ne mješa rezervare ispod zemlje. Kvaliteta goriva je nešto drugo i tu se slažem da imamo loš benzin i naftu.
 
skala said:
istina je da se vode i benzin - nafta ne mješaju. Ako je u rezervaru 20cm vode i 2 metra benzina, prvo će pumpa povući vodu, a tek nakon toga benzin. Znači nemožeš dobiti vodu u benzinu. Ili dobiješ vodu ili benzin. To je vrlo jednostavno provjeriti, nalij u bocu vodu i benzin i probaj je promješati. Dok mješaš postoji mogučnost, ali čim ostaviš bocu u mirovanju, odmah se razdvaja. A činjenica je da nitko ne mješa rezervare ispod zemlje. Kvaliteta goriva je nešto drugo i tu se slažem da imamo loš benzin i naftu.

Mislim da dijelimicno grijesis Istina je da se voda i gorivo razdvajaju i da voda pada na dno Pumpa ne vuce gorivo sa samoga dna nego je odmaknuta na neku visinu od dna npr 15 cm bas da nebi dolazilo do toga da povuce vodu Po meni jedina mogucnost da povuce vodu je ako se ulijeva u auto odmah nakon sto cisterna zavrsi punjenje tankova i ne saceka se da se slegne voda i razne necistoce
 
zaprudanec said:
uvjek tocim do cepa i to nakon kaj mi se upali rezerva ili neposredno prije. s tifonovim gorivom, u gradu radim 50 - 80 km vise, a po autoputu i 100km vise  8)
Zapra mislim da si se malo zaletija u toj izjavi o čak 100km više ,ne zaboravite da i OMV i Tifon su samo preprodavači goriva kupljenog opet kod INE-MoL ili kod Slovnafte u Bratislavi budite sigurni da ni litre benzina u Hrvatskoj ne dolazi iz rafinerija ZAPADNE Europe,bija sam u Bratislavi i na svoje oči vidija svakodnevno cisterne ARALA jednog od vodečih distributera naftnih derivata .veči je problem samih rezervara na punpnim stanicama
 
snajper said:
sve je to luk i voda tj sumpor i voda :D
šta se vatate tog SUMPORA ili ste svi toliko ekološki osvješčeni ,sumjan da jeste , :LOL: :LOL:sumpor ni na koji način ne utiče na loš rad motora on čak služi i ka podmazivač cilindra i zbog sumpora u gorivu neče vam motor loše radit,naime sumpor se čisti iz goriva samo radi ekologije i tih pizdarija ,a cila hrvatska ne potroši goriva ka jedna manja četvrt nekog Indijskog ili Kineskog grada.
 
rus said:
šta se vatate tog SUMPORA ili ste svi toliko ekološki osvješčeni ,sumjan da jeste , :LOL: :LOL:sumpor ni na koji način ne utiče na loš rad motora on čak služi i ka podmazivač cilindra i zbog sumpora u gorivu neče vam motor loše radit,naime sumpor se čisti iz goriva samo radi ekologije i tih pizdarija ,a cila hrvatska ne potroši goriva ka jedna manja četvrt nekog Indijskog ili Kineskog grada.

Sumporu je najveća mana sto hebe auspuhe  :wink:
 
rus said:
Zapra mislim da si se malo zaletija u toj izjavi o čak 100km više ,ne zaboravite da i OMV i Tifon su samo preprodavači goriva kupljenog opet kod INE-MoL ili kod Slovnafte u Bratislavi budite sigurni da ni litre benzina u Hrvatskoj ne dolazi iz rafinerija ZAPADNE Europe,bija sam u Bratislavi i na svoje oči vidija svakodnevno cisterne ARALA jednog od vodečih distributera naftnih derivata .veči je problem samih rezervara na punpnim stanicama
I di je veci promet je isto bitno.
Zato ja krcan gorivo u OMV-a na Dujmovaci.(Split)Relativno nova pumpa(10-15 god) a promet pumpe je velik
 
djabe pricati bilo sto kad na kraju bude ona poznata izjava politicara,"sve je bilo po zakonu" :mrgreen:
 
vickodu said:
Metrobikeri jeli se vi vozite negdja van kvarta jer koliko vidim svi ulijevate tocno na odredenim pumpama  :mrgreen:

pa zimi sam uglavnom samo po gradu, do posla i s posla..... a ono koliko odem van zimi, opet mi bude dosta do iste pumpe  :mrgreen: a ljeti, kad baš zagusti, ne biram pumpu, ali koliko mogu pazim da bude bar omv ili nešto tog kalibra
 
sisak - ina
rijeka - omv
tifon - shell


znači ako točiš na "boljoj benzinskoj kalibra OMV" točiš INA benzin iz rafinerije u Rijeci  :misli:
 
vickodu said:
Metrobikeri jeli se vi vozite negdja van kvarta jer koliko vidim svi ulijevate tocno na odredenim pumpama  :mrgreen:
Kaj Vi u Dubrovniku nemate OMV ili TIFONOVU benzu?? Ulijevam na pumpama širom Hrvatske ,ali gledam da su prvenstveno te .Zanima me odgovor jer 14.06.planiram s dva frenda petodnevni izlet do Dubrovnika , Cavtata ,Prevlake i obić cijeli taj dio lijepe naše!  (y) Mogli bi otić na cugu!!!  :D
 
tifon se prodal ini , omv uzima od ine
ali razlike u kvaliteti postoje  :LOL:


a ja cu vam reci da jedna privatna pumpa kod mene u gorici uzima gorivo (98) iz slo , i meni je jako fino  :mrgreen: (y)
 
kaj se borite oko tog goriva, odite radje cisit snjeg vani, ionak bi pola vas vozila neki buckuris da je jeftiniji i da nesteti motoru i odrekli bi se 10 km krajnje za 2 kn. jeftinije gorivo.

nekuzim kak moj dizel (tipo 1.9 td) palil na -20 a u rezervaru ima buckuris od disela i loze (50-50) i kak se nikad ne buni, nit dimi, nit trokira, nit slabije ide... (dimi kad se vozim od maximira do vrapca u koloni i onda zdimi kad se docepam bolonje i to prvih par saltanja i dalje ni trunkice)

tu i tam mu ubacim eurodiesel i onaj koncetrat za ciscenje kaj nabavim gratis i obilaznica i propusem ga ili ak sam dobre volje skinem turbinu i pocistim ju od naslaga kojih ima jakooo malo
 
Isprobao sve OMV,TIFON i INU   mogu vam samo reći jedno kod nas je gorivo dosta loše. Jedino koje nešto vrijedi po meni je OMV. Sada ću malo skrenuti s teme motocikala samo za primjer. Auto koji vozim je diesel svaki put kada točim gorivo u Sloveniji,Austriji ili Njemačkoj napunim si rezervar do čepa bez i najmanjeg pjenenja.( dobio sam informaciju da se nafta pjeni radi velikog udjela vode i sumpora u sebi). Kod nas se nešto manje pjeni na OMV-u nego na ostalim pumpama. Što se motora tiče potrošnja s našim gorivom od 6-7 litara vožnje do 160 Km/h dok u  Njemačkoj tempo skoro cijelim putem 160-200 Km/h i potrošnja 6,3 kako je to moguće i isto su pisali novinari Njemačkog Motorrada da kako veliki ZZR malo troši ,ali očito da se situacija drastično mijenja s nekavalitetnijim gorivom.  
 
markookram said:
tifon se prodal ini , omv uzima od ine
ali razlike u kvaliteti postoje  :LOL:


a ja cu vam reci da jedna privatna pumpa kod mene u gorici uzima gorivo (98) iz slo , i meni je jako fino  :mrgreen: (y)
Koja je to pumpa ??